Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys  (Luettu 6516 kertaa)

Poissa Aapeli60

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Maksulliset palvelut ja anonyymittömyys
« Vastaus #140 : eilen kello 18:14:54 »
Minua ei kiinnosta pätkääkään myyjän henkilöllisyys, ja ihan yhtä vähän kertoa omani.
Ei asiassa mitään ongelmaa, ilmoitukseen vaan selkeästi ehdot niin ei tuhlata kummankaan aikaa.

Poissa Viveca

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #141 : eilen kello 18:27:35 »
ilmoitukseen vaan selkeästi ehdot niin ei tuhlata kummankaan aikaa.

Niinhän sitä äkkiseltään luulis, mut yllättävän moni tuntuu haluavan tuhlata sitä aikaansa turhaan yhteydenottoon..
Jyväskylä 18.11 asti, jatkuu keväällä. Reissut Seksisaitin kalenterissa sekä Re:n ilmoituksessa.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #142 : eilen kello 18:31:18 »
Tässä turskan pitää sitten vastavuoroisesti pyytää kuitti, josta selviää myyjän y-tunnus ja arvonlisäveroerittely??
Keltaisten sivujen aikana eräs perustelu hinnankorotuksille oli juuri tuo arvonlisävero. En tosin usko, että moni tilitti tuolloin veroa valtiolle.
Jos hinta on sinusta perusteeton niin jätä väliin. En ainakaan ole huomannut hintojen laskeneen foorum-nillityksien seurauksena.

Missä kohtaa kommentoin hintatasoa? Minulla sellainen mielikuva, että keltaisilla sivulla kartellihinta oli aikanaan 200€:a. Sitten keksittiin, että lisätään hintaan arvonlisävero ja pyydetään 220€:a.

Otsikossa mainitaan sana anonyymisyys. Jos asiakkaan pitää paljastaa henkilötietonsa, niin eikö ole kohtuullista vaatia samaa myyjältä?
"Relax edes joskus vähäsen ja käy pelaamassa vaikka assosiaatiopeliä" on kommenttina vähintäänkin yhtä hyvä kuin tuo mihin tässä vastaan + kaikki muut viestisi tässä ketjussa.

Poissa Aapeli60

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #143 : eilen kello 19:02:14 »
ilmoitukseen vaan selkeästi ehdot niin ei tuhlata kummankaan aikaa.

Niinhän sitä äkkiseltään luulis, mut yllättävän moni tuntuu haluavan tuhlata sitä aikaansa turhaan yhteydenottoon..
Tarkoitin itseäni, en ota kantaa muiden puolesta.

Poissa Miira N

• Jr. Member
  • Galleria (2)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #144 : eilen kello 19:12:21 »
Kääntöpuolena tässä kuitenkin on ne kaikki sekopäät jotka kuuluvat "asiakaskuntaan" ja haluavat vain kiusata ja piinata seksityöntekijöitä, ja heitä on valitettavan paljon. Ja juuri näiden jälkimmäisten takia itse haluan olla anonyymi.

Mun on pakko kommentoida, että olen ulkona kaapista juuri siksi, että niitä häirikköjä on vähemmän. Ei ole mitään paljastamista, eikä selvitettävää, eikä mitään sellaista muutakaan "kiinnostavaa" näille urkkijoille.  Mun mielestä alkaa olla jo vähän urbaani legenda, että asiakaskuntaa demonisoidaan tällä tavalla. Jokaisesta ihmisryhmästä löytyy ne mädät omenat, mutta ei kaapista ulos tuleminen tarkoita sitä, että perässä on yhtäkkiä jono hihhuleita ja tää väite siitä että anonyymiys suojelee tietynlaiselta häiriköinniltä ei pidä yksiselitteisesti paikkaansa. Mainehaitalta se toki voi suojata.

Kaikista eniten itseään voi suojella valitsemalla sellaiset työtavat, että asiakkaita tulee terveellä tavalla valikoitua.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 19:14:34 kirjoittanut Miira N »
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Suomessa 20.11 eteenpäin, keikat kalenterissa <3

Poissa Loco Lucy

• Full Member
  • Galleria (10)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #145 : eilen kello 23:35:50 »
Mulla on myös kokemus että kaiken maailman urkkijoita on ollut paljon vähemmän, kun rupesin tekee omilla kasvoilla. Paljon asiallisempia yht ottoja. Toki oon oppinu olee vastailematta runkkaajille ja tunnistamaan muut lajinsa edustajat ja mulla on jo satoja, ellei tuhansia jo blokeilla täällä pks alueella.
Horoiluun erikoistunut Domme satunnaisesti exhibbailemassa saitilla.

Isoa pyllyä OF:ssä ♥️

Poissa Miira N

• Jr. Member
  • Galleria (2)
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #146 : tänään kello 00:03:23 »
Muotoilen omaa kommenttiani vielä paremmin - tiedostan työn riskit ja siksi seulon omia asiakkaitani, mutta anonyymiys yksin ei ole tehokas suojakeino vaan se tarvitsee rinnalleen kokemusta ja tietoa miten viestiä oikealle asiakasryhmälle ja miten tunnistaa riskejä. Koska meistä ei kenelläkään ole valitettavasti myöskään statistiikkaa niin on huono vertaillla sitä, onko anonyymi seksityö turvallisempaa isossa kuvassa kuin ei anonyymi. Jokainen saa edelleen tehdä miten lystää.

Suomessa seksityö on kuitenkin suhteellisen turvallista, koska vaikka meihin kohdistuu kritiikkiä (miksikä sitä sanoisi) ei se kuitenkaan näy äärimmäisenä vaarana. Vaikka edelleen - joitakin riskejä toki on.
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Suomessa 20.11 eteenpäin, keikat kalenterissa <3