Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Povekkaat, mukavat ja ihanat vuosien varreltakin.
Vieras0381:
Hei. Oletko nääriäinen? Suositus muille: Pocahontas, oli mun turska-uran paras kokemus. Eikä siitä sen enempää eli ei kannata kysellä.
Jurpo aloittelee pienessä hönössä ja kaksi tuntia myöhemmin dissaa muistelonsa.
Oliko Jurpon meno kääntynyt laskuhumalan puolelle? Ei kai nyt illalla vielä krapulaa tai morkkista voi olla.
[/quote]
anaalipeppu:
--- Lainaus käyttäjältä: Jurpo - Marraskuu 26, 2022, 20:13:24 ---Hei. Oletko nääriäinen? Suositus muille: Pocahontas, oli mun turska-uran paras kokemus. Eikä siitä sen enempää eli ei kannata kysellä.
Jurpo aloittelee pienessä hönössä ja kaksi tuntia myöhemmin dissaa muistelonsa.
Oliko Jurpon meno kääntynyt laskuhumalan puolelle? Ei kai nyt illalla vielä krapulaa tai morkkista voi olla.
--- Lainaus päättyy ---
[/quote]
Avaappas hiukan Pocahontaksesta. Miksi se oli paras kokemuksesi? Olen harkinnut viime aikoina käyväni hänellä :kiss:
Vieras0381:
Juu kävin toissapäivänä oli harvinaisen kiihkeä nainen vaikka oli alkuun vittuuntunut, kun olin 10min myöhässä. Leppoisaa 5 minuutissa ja loppusessio oli mukavaa. Kiva nainen, erittäin isot natural rinnat, silti mun makuun sopusuhtainen. Ei kattonut kelloa vaikka oli menossa iltaa vielä viettämään. Vaikutti ihan nauttivan peuhaamisesta kanssani.Viihtyisä asunto ja mukavat rupattelut lopuksi. Pyyhki vielä huulipunat naamaltani ennen poistumistani Hkin yöhön.
Vieras0370:
Nyt jos vuosien varrelta näin tissimiehenä muistelen, niin yksi ihana milf jäi erityisesti mieleen noin kymmenen vuoden takaa. Nimimerkki SuzieQ joka otti vastaan Kalliossa pienessä yksiössä Aleksis Kiven kadulla. Oli kyllä mahtavat meijerit ja ihana nainen muutenkin. Punaiset hiukset ja ihanan nauravainen olemus. Ja mainitsinko jo ne tissit?
Ollin kuppi:
Kävikö kukaan Sinebrychoffinkadulla, siellä oli pari mainiota tyttöä, joista toisella oli upeat tissit.
Entä autoileva Madlena, hänen bravuurinsa oli räväyttää tiukasta keinonahkatopista nepparit auki, ja M U H K E A T daisarit lävähti silmille. Homma hoidettiin jossain rauhallisella parkkipaikalla, ja Madlenan käsitys rauhallisesta paikasta täyttyi, jos viereinen ruutu oli tyhjä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta