Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Povekkaat, mukavat ja ihanat vuosien varreltakin.

<< < (3/5) > >>

Waverunner:

--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Joulukuu 01, 2022, 11:53:27 ---Nyt jos vuosien varrelta näin tissimiehenä muistelen, niin yksi ihana milf jäi erityisesti mieleen noin kymmenen vuoden takaa. Nimimerkki SuzieQ joka otti vastaan Kalliossa pienessä yksiössä Aleksis Kiven kadulla. Oli kyllä mahtavat meijerit ja ihana nainen muutenkin. Punaiset hiukset ja ihanan nauravainen olemus. Ja mainitsinko jo ne tissit?

--- Lainaus päättyy ---

Hyvä muistelo!

Miten mä muistan että tämä sama nimimerkki ilmoitteli jossain kuvilla, joissa oli hoikka ja värien sävy oranssi.

Vieläkö on tavattavissa?

Waverunner:
Näistä parhaista....

Oma muistelo olisiko ollut vajaan kymmenen vuoden takaa kohta kerrostalosta läheltä Myllypuroa, joku muutaman kerroksen korkeasta kerrostalosta joita oli useampi vierekkäin ja rivissä.

Itse tyttö oli aivan mahtava. Pukeutui ainakin minulle tiukkaan Latex toppiin ja isot D suuruusluokan munkit eivät mahtuneet kunnolla sisälle vaan suorastaan tursusivat ulos. Olisiko mimmillä siihen aikaan ollut noin 20 v ikää ja harrasti taitoluistelua. Kroppa oli muuten hoikka. Aivan täydellinen tapaus ja tässä oikeastaan samalla yritän kysyä jos joku muu sattuisi muistamaan saman tytön.

Itse kämppä oli joku sekainen kaksio.

Vieras0370:

--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Joulukuu 01, 2022, 23:21:06 ---
Hyvä muistelo!

Miten mä muistan että tämä sama nimimerkki ilmoitteli jossain kuvilla, joissa oli hoikka ja värien sävy oranssi.

Vieläkö on tavattavissa?

--- Lainaus päättyy ---

Tuollaisia kuvia en muista. Eikä hän koskaan mikään hoikka ollut. En usko, että Suzie on tavattavissa enää, en ole ilmoituksiaan nähnyt vuosiin enää.

sinki:

--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Joulukuu 01, 2022, 11:53:27 ---Nyt jos vuosien varrelta näin tissimiehenä muistelen, niin yksi ihana milf jäi erityisesti mieleen noin kymmenen vuoden takaa. Nimimerkki SuzieQ joka otti vastaan Kalliossa pienessä yksiössä Aleksis Kiven kadulla. Oli kyllä mahtavat meijerit ja ihana nainen muutenkin. Punaiset hiukset ja ihanan nauravainen olemus. Ja mainitsinko jo ne tissit?

--- Lainaus päättyy ---
Muistan hyvin, hän oli eka palveluntarjoaja, jonka luona kävin, parikin kertaa. Lämpimät muistot jäi hänestä ja tosiaan niiden tissien väliin jäi vähän muutakin kuin muistoja…

Ollin kuppi:
Nordenskiöldinkadun ja Manskun risteyksessä - muuten melkein legendaarista Mansku 100 vastapäätä  :behind: - jalkapallostadikan puolella oli joskus aikanaan tosi povekas blondi.

Jäi jotenki ne tissit mieleen  :inlove:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta