Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Iiris Meilahdessa
Hukkanen:
--- Lainaus käyttäjältä: uusimaa - Marraskuu 14, 2022, 19:35:23 ---Hetkinen, onko kyseessä sama Iiris jonka ilmoitus on nyt naapurissa Jyväskylässä sekä hieronta -osastossa, että nainen-etsii-miestä -osastossa?
--- Lainaus päättyy ---
Kuvien perusteella näyttää samalta kuin mitä Helsingissä on ilmoitellut.
Se oli uusi tieto että ilmoittelee Nainen etsii miestä osiossakin. Onkohan tarjolla muutakin kuin b2b hierontaa??
Hukkanen:
Löytyykö Iiriksen tavanneita? Mitkä fiilikset jäi? Saa laittaa myös yv:nä
rocksteady_dream:
ois kans kiva tietää mitä porukka on ollut mieltä hieronnasta
kalasoppa:
Menetin hupuakointineitsyyteni tällä tytölle joskus 6-7 vuotta sitten. Kaunis, huoliteltu ja sympaattinen tyttö. Sinänsä ikimuistoinen käynti koska oli "eka" kerta. Hänen hierontataidoista en tiedä mitään.
IirisFIN:
Heippa kaikki!
Nostan tämän, sillä tällä hetkellä tosiaan tarjolla on myös seksipalveluita ja tässä ketjussa on ollut kiinnostusta asiaan. 😄
Kuten olen parissa ketjussa maininnut, teen full serviceä tosi fiilispohjalta ja kausittain. Tunnustelen jatkuvasti sitä, mitä itse haluan antaa ja ottaa vastaan.
Seuraan vain ja ainoastaan nautintoa - olen huomannut, että olemalla totaalisen rehellinen tästä itselleni vedän myös kunakin aikana puoleeni juuri ne oikeat, ihanat asiakkaat.
Ja tässä hetkessä passaa muuten KAIKKI! Tervetuloa niin aistikasta naisen kosketusta ja läsnäoloa kaipaavat että pillunhimoiset luolamiehet. 😘 On tää kesä vaan ihmeellistä aikaa.
Mulle on aina ilo hoitaa teitä!❤️
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta