Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millä pesette leluja  (Luettu 4856 kertaa)

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Millä pesette leluja
« : Lokakuu 09, 2022, 16:03:05 »
Oletteko millä pesseet leluja? Tuntuu noi muoviset ja kumiset anustapit rupeamaan haisemaan ja hajua ei oikein saa pois millään vaikka olen miedolla pesuaineella ja lelukaupasta saatavalla spesiaalipesuaineella niitä yrittänyt pestä. Tokihan ne puhtaaksi tulee, mutta se haju

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #1 : Lokakuu 09, 2022, 16:05:06 »
Tuotteilla on aikansa, jos ne eivät ole ruostumatonta terästä. Laita pesuaineraha uusiin anustappeihin.

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1382
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #2 : Lokakuu 09, 2022, 16:22:18 »
Kondomin käyttö on myös sallittua.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #3 : Lokakuu 09, 2022, 16:49:36 »
Itsellä niitä ei ole,enkä tarvitsekaan. Miten olisi suola,tai rikkihappo?
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #4 : Lokakuu 09, 2022, 17:27:58 »
Oletteko millä pesseet leluja? Tuntuu noi muoviset ja kumiset anustapit rupeamaan haisemaan ja hajua ei oikein saa pois millään vaikka olen miedolla pesuaineella ja lelukaupasta saatavalla spesiaalipesuaineella niitä yrittänyt pestä. Tokihan ne puhtaaksi tulee, mutta se haju

Mille ne siis sulla haisee? Sille itselleen vai jollekin muulle? Olen pessyt leluja vuosia vain vedellä huuhtoen eikä ole kyllä tullut mitään uusia hajuelämyksiä lelun mahdollisen ominaistuoksun/hajun lisäksi.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #5 : Lokakuu 09, 2022, 17:44:35 »
Lelut sulaa perseeseen kun käy tarpeeksi kuumana.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #6 : Lokakuu 09, 2022, 18:13:56 »
Kondomin käyttö on myös sallittua.

Täytyy ruveta käyttää kumia lelujen päällä. Sillä siitäkin selviää. :)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #7 : Lokakuu 09, 2022, 18:31:52 »
Pesen kuumalla vedellä ja sillä seksilelujen pesuaineella. Toki mun lelut nyt on pääsääntöisesti vain klitoriksella niin ei ehkä ihan verrattavissa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1382
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #8 : Lokakuu 09, 2022, 19:06:55 »
Kondomin käyttö on myös sallittua.

Täytyy ruveta käyttää kumia lelujen päällä. Sillä siitäkin selviää. :)

Tekopillujenkin kanssa lyömätön kaksikko on kondomi ja liukkari. Mutta toki liukkaristakin pitää pestä. Ja pesun jälkeen sitten vauvantalkkia masturbaattoriin, niin johan kestää vuosia. Kun siis antaa pesun jälkeen kuivua ja sitten talkita. Alkuperäispakkauksessa kannattaa säilyttää.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa bellezza

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 66
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #9 : Lokakuu 09, 2022, 23:50:02 »
Jos työntää sormen perseeseen ja pesee vain saippualla, voi sormeen tarttua nopeastikin sitkeä kakan vivahde. Siistikin suoli on aromikas paikka.

 Väkiviinaetikka neutraloi hajut, jos ei saa uutta anustappia ensihätään. Kaipa anustappi etikkaan dippaamisen kestää.

 Käsiin voi hieraista saippuapesun (kynsiharja!) ja etikan jälkeen vielä desiä. 
Harvojen tapaama, harvoin saatavissa. Lähinnä vakkareille. Tavallinen aikuiskroppa. Pehmeyttäkin on varmasti. Katso kuvat albumista niin tiedät. :)
*rapsattomuus = palaute henk.koht. Yksityisyys ja molemmin puolin.

Poissa Sneaky fucker

  • Jr. Member
  • Viestejä: 87
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #10 : Lokakuu 10, 2022, 12:52:20 »
Kun lapset oli pieniä niin pesin legot ja muut kovat lelut ihan vaan astianpesukoneessa. Nallet pyykkikoneessa jos on tarvis ;D

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #11 : Lokakuu 10, 2022, 16:26:11 »
Voisko klorite toimia myös? Ja tää ei ollut vitsi! 😂 Huuhtelee vaan hyvin. Mä liotan hiusharjaa silloin tällöin kloritevedessä 😅.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #12 : Lokakuu 10, 2022, 16:47:19 »
Kun lapset oli pieniä niin pesin legot ja muut kovat lelut ihan vaan astianpesukoneessa. Nallet pyykkikoneessa jos on tarvis ;D

Minä pesen legot(hampaat) hammasharjalla ja hammastahnalla, ja kovat lelut(autot)autopesulassa.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #13 : Lokakuu 10, 2022, 18:03:06 »
Voisko klorite toimia myös? Ja tää ei ollut vitsi! 😂 Huuhtelee vaan hyvin. Mä liotan hiusharjaa silloin tällöin kloritevedessä 😅.
Ammattikeittiöissä käytetään astioiden liotukseen Kloriten tapaista ainetta,ja siin varoitetaan,ettei sovi muovi/muulle herkälle pinnalle. Ett hiukan epäilen tollasta silikonipohjaista dildoo/tappia mahtaako kestää.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #14 : Lokakuu 18, 2022, 20:46:28 »
Kondomin käyttö on myös sallittua.

Täytyy ruveta käyttää kumia lelujen päällä. Sillä siitäkin selviää. :)

Tekopillujenkin kanssa lyömätön kaksikko on kondomi ja liukkari. Mutta toki liukkaristakin pitää pestä. Ja pesun jälkeen sitten vauvantalkkia masturbaattoriin, niin johan kestää vuosia. Kun siis antaa pesun jälkeen kuivua ja sitten talkita. Alkuperäispakkauksessa kannattaa säilyttää.

Tuo talkki saa kyllä ihmeitä aikaan! Alkuun en sitä ymmärtänyt käyttää ja insertti alkoi näennäisesti voimaan jo pahoin. Jostain luin, että se materiaali on hyvä välillä talkita ja se kyllä on pitänyt lelut kunnossa👍 Kumi nyt säästää isommalta kuuraamiselta🤣
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6497
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #15 : Lokakuu 19, 2022, 09:55:01 »
Protip hajun poistoon: käytän ruokasoodaa mm. lenkkareiden puhdistamiseen ja nimenomaan hajujen neutralointiin. Toimii erinomaisesti ja poistaa pinttyneenkin hajun, saa mistä tahansa ruokakaupasta, kilohinta muutaman euron. Eli upota tappi kokonaan ruokasoodaan ja jätä aluksi vaikka pariksi tunniksi hautumaan, tarvittaessa pitemmän aikaa. Älä hankaa ettei tapin pintakäsittely vaurioidu.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #16 : Lokakuu 19, 2022, 21:54:28 »
Kondomin käyttö on myös sallittua.

Täytyy ruveta käyttää kumia lelujen päällä. Sillä siitäkin selviää. :)

Tekopillujenkin kanssa lyömätön kaksikko on kondomi ja liukkari. Mutta toki liukkaristakin pitää pestä. Ja pesun jälkeen sitten vauvantalkkia masturbaattoriin, niin johan kestää vuosia. Kun siis antaa pesun jälkeen kuivua ja sitten talkita. Alkuperäispakkauksessa kannattaa säilyttää.

Tuo talkki saa kyllä ihmeitä aikaan! Alkuun en sitä ymmärtänyt käyttää ja insertti alkoi näennäisesti voimaan jo pahoin. Jostain luin, että se materiaali on hyvä välillä talkita ja se kyllä on pitänyt lelut kunnossa👍 Kumi nyt säästää isommalta kuuraamiselta🤣

terveellinen ruokavalio myös säästää monelta kuuraamiselta ja hajuilta.

Poissa Hardcore

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #17 : Lokakuu 20, 2022, 15:04:51 »
Kannattaa pestä heti jälkeen, eikä niin että antaa muhia eritteissä. Oon pessyt ihan saippualla ja kuumalla vedellä. Voi käyttää ihan käsisaippuaa.

Poissa sexdateboy

  • Newbie
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #18 : Lokakuu 20, 2022, 16:01:08 »
perusfairylla pesen anustapit ja dildot. Ja heti käytön jälkeen tietenkin. Suihkutettava desinfiointiaine lopuksi päälle.
Olen kuullut että jotkut laittaa käytetyt dildonsa astianpesukoneeseen ja pesee ne siellä lautasten ja mukien kanssa.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millä pesette leluja
« Vastaus #19 : Lokakuu 21, 2022, 14:37:08 »
Ostin seksikaupasta lelupesuaineen, olin aika skeptinen kova hinta. Mulla oli silikonidildo alkanu haista kummalle, ja kun pesin muutamia kertoja sillä aineella haju hävisi. Nyt uudet lelut pesen sillä aina, ja näissä leluissa tuli kangaspussit eli varmaan on tarkotus että saavat ilmaa eikä liian tiivistä säilytystä. Leluja käytän vain itseeni en siksi käytä kumia päällä, miehiä varten mulla ei ole nyt välineitä mutta niissä se kortsusuojaus on ehdoton ja sen lisäksi pesu.