Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nainen joka tekee omalla nimellään?  (Luettu 7076 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #20 : Lokakuu 09, 2022, 10:00:17 »
OT Viljelet sanaa ”ja”. Sanan ja eteen harvoin tulee pilkku.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #21 : Lokakuu 09, 2022, 10:01:52 »
Ku tässähän sais vääntämällä vääntää ton yhen kanssa….

Joo. Ei tarvii vääntää kun saa naamalleen oikeat tiedot.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1476
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #22 : Lokakuu 09, 2022, 10:15:05 »
Itse suhtaudun varauksella naisiin jotka mainostavat omalla nimellään ja/tai vaativat minua paljastamaan omat tietoni.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #23 : Lokakuu 09, 2022, 11:14:41 »
Itse suhtaudun varauksella naisiin jotka mainostavat omalla nimellään ja/tai vaativat minua paljastamaan omat tietoni.

En ymmärrä mikä paha on tehdä avoimesti työtä yrittäjänä omalla nimellä? Missaanko jonkun pointin? Miksi sellaiselta ei kannattaisi ostaa palvelua? Eikö tuollainen ajattelu juuri ylläpidä sitä hähmäistä mielikuvaa alasta?

Ja sitten toinen asia mitä en todellakaan ymmärrä että miksi pt:tä kiinnostaisi asiakkaan nimitiedot tai muutkaan? Ja nyt puhun ihan normaalista pt:stä joka tekee työtä luottamuksellisesti ja omasta tahdostaan. Miksi ketään kiinnostaisi nimet? Niin kauan kuin kohtaamiset tapahtuvat yhteisten sääntöjen mukaan ja raha liikkuu oikeaan suuntaan niin ketä kiinnostaa muut seikat? Ja nyt siis ihan vilpittömästi kysyn, ketä kiinnostaa? Ymmärrän sellaisen arkijärkeen perustuvan varovaisuuden työssä kuin työssä, mutta jotenkin välillä nämä tuntuvat sellaiselta pienoiselta ylilyönniltä. Liika sinisilmäisyyskään ei ole hyvä, mutta ei kyllä toinenkaan äärilaita.
Your part-time lover 💕

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #24 : Lokakuu 09, 2022, 12:00:55 »
Toivottavasti ei enää, mutta vielä vajaa 10 vuotta sitten asiakkaiden nimiä,osoitteita, ammatteja yms. vatvottiin Sexworkilla "salaisella kanavalla". Tämä on jättänyt kyllä sellaisen jäljen ettei paljon Fonecta-numeroita viitsi käytellä.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #25 : Lokakuu 09, 2022, 12:12:39 »
Itse suhtaudun varauksella naisiin jotka mainostavat omalla nimellään ja/tai vaativat minua paljastamaan omat tietoni.

En ymmärrä mikä paha on tehdä avoimesti työtä yrittäjänä omalla nimellä? Missaanko jonkun pointin? Miksi sellaiselta ei kannattaisi ostaa palvelua? Eikö tuollainen ajattelu juuri ylläpidä sitä hähmäistä mielikuvaa alasta?

Ja sitten toinen asia mitä en todellakaan ymmärrä että miksi pt:tä kiinnostaisi asiakkaan nimitiedot tai muutkaan? Ja nyt puhun ihan normaalista pt:stä joka tekee työtä luottamuksellisesti ja omasta tahdostaan. Miksi ketään kiinnostaisi nimet? Niin kauan kuin kohtaamiset tapahtuvat yhteisten sääntöjen mukaan ja raha liikkuu oikeaan suuntaan niin ketä kiinnostaa muut seikat? Ja nyt siis ihan vilpittömästi kysyn, ketä kiinnostaa? Ymmärrän sellaisen arkijärkeen perustuvan varovaisuuden työssä kuin työssä, mutta jotenkin välillä nämä tuntuvat sellaiselta pienoiselta ylilyönniltä. Liika sinisilmäisyyskään ei ole hyvä, mutta ei kyllä toinenkaan äärilaita.

Ongelma on siinä että pelkästä ilmoituksesta ei voi tietää millainen tapaus toisessa päässä on.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #26 : Lokakuu 09, 2022, 12:15:39 »
Kertoisiko siitä että pikkuhiljaa ala olisi "salonkikelpoistumassa" hyvinvointipalveluksi muiden ohella myös suuren yleisön mielessä? Varsinkin instassa mainostavat ovat usein ihan kasvoillaan liikenteessä. Moni tekee toiminimellä täysin avoimesti. Ja miksipä ei? En näe mitään syytä miksi itsekään EN tekisi kunhan siviilityöt saan päätökseen.

Ehkä en nyt ihan salonkikelpoistumisesta puhuisi, mutta jep, omalla nimellään ja/tai kasvoillaan toimivia full service -kollegoita on ilmestynyt viime vuosina kentälle ilahduttavan monia. Ei oo enää yhtään niin yksinäinen olo kaapin ovien tällä puolella. Kaikki meistäkään ei toisaalta käytä ilmoituksissaan koko nimeään tai väännä rautalangasta, että tää on mun oikea nimi.

Ja toisaalta on myös kollegoita, joiden taiteilijanimi sisältää sekä etu- että sukunimen. :) Että pelkästään vaikka sähköpostin ulkomuodosta ei ehkä vielä kannata tehdä johtopäätöksiä.

Aloittajan kysymykseen ("miten suhtautua naiseen") vastaisin, että jospa suhtautuis niin kuin muihinkin ihmisiin. Tällä alalla on jengiä niin monista eri lähtökohdista ja motivaatioista ja niin monella eri meiningillä, että erilaisia toimintatapoja on aika turhaa jaotella "outojen" vs. "tavallisten" laatikoihin.
Helsingissä 4.-5.6. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1476
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #27 : Lokakuu 09, 2022, 12:28:03 »
Itse suhtaudun varauksella naisiin jotka mainostavat omalla nimellään ja/tai vaativat minua paljastamaan omat tietoni.

En ymmärrä mikä paha on tehdä avoimesti työtä yrittäjänä omalla nimellä? Missaanko jonkun pointin? Miksi sellaiselta ei kannattaisi ostaa palvelua? Eikö tuollainen ajattelu juuri ylläpidä sitä hähmäistä mielikuvaa alasta?

Olisikin hienoa, jos asenne muuttuisi sellaiseksi, että seksin myyjä olisi verottajalle ja yhteiskunnalle muutenkin hyväksyttävä ammatti. Seksin myymisen ja ostamisen tunnustaminen julkisesti aiheuttaa tällä hetkellä hankaluuksia ja jopa monien ovien sulkeutumista. Varauksella suhtautuminen tarkoittaa, että luen tarkkaan mainoksen ja mietin, että miksi palveluntarjoaja on julkisesti omilla tiedoillaan.

Lainaus
Ja sitten toinen asia mitä en todellakaan ymmärrä että miksi pt:tä kiinnostaisi asiakkaan nimitiedot tai muutkaan? Ja nyt puhun ihan normaalista pt:stä joka tekee työtä luottamuksellisesti ja omasta tahdostaan. Miksi ketään kiinnostaisi nimet? Niin kauan kuin kohtaamiset tapahtuvat yhteisten sääntöjen mukaan ja raha liikkuu oikeaan suuntaan niin ketä kiinnostaa muut seikat? Ja nyt siis ihan vilpittömästi kysyn, ketä kiinnostaa? Ymmärrän sellaisen arkijärkeen perustuvan varovaisuuden työssä kuin työssä, mutta jotenkin välillä nämä tuntuvat sellaiselta pienoiselta ylilyönniltä. Liika sinisilmäisyyskään ei ole hyvä, mutta ei kyllä toinenkaan äärilaita.

”Miksi ketään kiinnostaa” on yleisesti esitetty kysymys tässä kohtaa. Aika montaa pt:tä se kuitenkin kiinnostaa kyseenalaisella tavalla ja jotkut lörpöttelevät muista asiakkaistaan. Pidän näissä ympyröissä henkilötietoni vain omana tietonani.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #28 : Lokakuu 09, 2022, 12:56:22 »
Elämä heittelee niin huoria kuin turskiakin vuoroin ylös, vuoroin alas.

Jos olet itse ylhäällä ja vastapuoli alhaalla, kaikenlaista shaissea voi tulla.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #29 : Lokakuu 09, 2022, 13:00:02 »
Erinomaisia pointteja, kiitos niistä. Mukava kun saa hyvin perusteltuja näkemyksiä kysymyksiin, varsinkin sellaisia näkemyksiä joita itse ei olisi osannut lainkaan ajatella.

Perseilyn soisi todellakin loppuvan puolin ja toisin. Joskus nykymaailmassa ihmettelen että miksi toisten ihmisten asiat kiinnostavat niin paljon, onko jengillä liikaa aikaa käsissään vai mitä ihmettä. Mene ja tiedä. Jatkakaa, mukavaa sunnuntaita 😘
Your part-time lover 💕

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 138
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #30 : Lokakuu 09, 2022, 13:03:52 »
Kyll ptn pitää jo toimia aika avoimesti,että saa turvakiellon. Näin uskoisin.

Ei tarvi. Itse ilmoitin vaan, että olen aikuisviihdealalla. En siis maininnut edes, että olen seksityöntekijä.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2620
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #31 : Lokakuu 09, 2022, 13:23:08 »
Tääl on aika paljonkin hyviä näkökulmia ja pointteja viljelty (ja sit tietysti Aurora Mature).
Seurailen vaan sivusta tätä.  :sheep:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #32 : Lokakuu 09, 2022, 13:25:20 »
Itse suhtaudun varauksella naisiin jotka mainostavat omalla nimellään ja/tai vaativat minua paljastamaan omat tietoni.

Ja sitten toinen asia mitä en todellakaan ymmärrä että miksi pt:tä kiinnostaisi asiakkaan nimitiedot tai muutkaan? Ja nyt puhun ihan normaalista pt:stä joka tekee työtä luottamuksellisesti ja omasta tahdostaan. Miksi ketään kiinnostaisi nimet? Niin kauan kuin kohtaamiset tapahtuvat yhteisten sääntöjen mukaan ja raha liikkuu oikeaan suuntaan niin ketä kiinnostaa muut seikat? Ja nyt siis ihan vilpittömästi kysyn, ketä kiinnostaa? Ymmärrän sellaisen arkijärkeen perustuvan varovaisuuden työssä kuin työssä, mutta jotenkin välillä nämä tuntuvat sellaiselta pienoiselta ylilyönniltä. Liika sinisilmäisyyskään ei ole hyvä, mutta ei kyllä toinenkaan äärilaita.

Tälläkin sivustolla eräs lopettanut PT huuteli vanhan viisi vuotta sitten tavanneen asiakkaansa perään koska seksi oli ollut erinomaista.
Itsellä tuli ensimmäisenä mieleen vain että mitä olisi tehnyt jos tällä olisi ollut tiedossa asiakkaan yhteystiedot jo alkujaan.

Poissa bellezza

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 67
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #33 : Lokakuu 09, 2022, 13:57:27 »

Ja sitten toinen asia mitä en todellakaan ymmärrä että miksi pt:tä kiinnostaisi asiakkaan nimitiedot tai muutkaan? Ja nyt puhun ihan normaalista pt:stä joka tekee työtä luottamuksellisesti ja omasta tahdostaan. Miksi ketään kiinnostaisi nimet? Niin kauan kuin kohtaamiset tapahtuvat yhteisten sääntöjen mukaan ja raha liikkuu oikeaan suuntaan niin ketä kiinnostaa muut seikat? Ja nyt siis ihan vilpittömästi kysyn, ketä kiinnostaa? Ymmärrän sellaisen arkijärkeen perustuvan varovaisuuden työssä kuin työssä, mutta jotenkin välillä nämä tuntuvat sellaiselta pienoiselta ylilyönniltä. Liika sinisilmäisyyskään ei ole hyvä, mutta ei kyllä toinenkaan äärilaita.

Seksityöntekijä määrittää itse, minkätyyppisellä screenauksella tai screenaamatta toimii.

Lienee sanomattakin selvää, ettei normisti käyttäytyvän asiakkaan tietoja juoruta mihinkään.  Eikä vanhojen asiakkaiden perään viestitellä.
Väkivaltaisista ja muista perseilijöistä kuuluu tehdä rikosilmoitus. Vaan kiinnisaanti vaikeutuu, jos ovat prepaidilla liikkeellä.  ;D

Moni äijä täälläkin tunnustautuu "mieheksi joka halveksuu raiskaajia".
Samat tosiäijät eivät monestikaan ymmärrä käytäntöä, jolla seksityöntekijä koettaa raiskarit välttää.
 
Emme tunne toistemme elämäntilanteita.

Yksittäisen seksityöntekijän suojauksen korkeudesta / mataluudesta  ei pitäisi olla kellään valittamista. Prepaid-tyttöjä on satoja prepaid-asiakkaille.

Mä en ole ikinä arvostellut kollegoja siitä, että hyväksyvät prepaidit. Kollegat ovat sensijaan arvostelleet mua.

Asiakkaan nimen tietämistä edellyttäviä pt:itä on mitätön osa kaikista seksityöntekijöistä.
Sen, että yksittäinen pt haluaa rajata anonyymit veks, ei pitäis kutittaa kenenkään peffaa.  :kiss: Mutta niin tuo mitätön murto-osa vaan kutittaa.

Oisko niin, että niillä asiakkailla joilla ei ole ne puhtaat ruisjauhot pussissa, harmittaa kun eivät pääse yksittäisen fonectatytön luo temppuilemaan.

 :behind:

En ota tyyppejä prepaideista tai salaisista nroista syystä että:

1. Mua on vakavasti uhkailtu ja stalkattu.

2. Skenessä on tapahtunut vuosien varrella ryöstöjä ja jopa tappoja/murha (tapaus Piscugina, tapaus sarjakuristaja yms, eikä kaikki vastaavat taatusti edes päädy julkisuuteen).

3. En tahdo luokseni anonymiteetin turvin liikkuvia kondominrepijöitä ja anonyymejä raiskareita.

4. En tahdo luokseni parittajia uhkailemaan, nyt kun kilpailu on kiristynyt ja matkailu covidin jälkeen alkanut.

5. Kohtaan ihmisiä siviiliduunissa, joten tahdon välttää tutut jo ennen ovella kohtaamista.

Enkä pyytele anteeksi toimintatapaani.
Nyt eletään hitto vuotta 2022 ja naisella on oikeus turvallisuuteen.

Vaimonhakkaamisen,  kunniamurhien ja pakkohuivituksen halveksunta sekä muu naisten vapautuspaatos on turhaa, jos yksittäisiä oman kansan naisia kampitetaan turvakäytäntöjen takia. Jännä, ettei tässäkään seksityöntekijä ole samanarvoinen kuin ns. jokanainen.

 Nrokäytäntö, jonka takia mua ovat netissä närppineet sekä asiakkaat että kollegat, on säästänyt mut ns. kenttätyössä varmasti paljolta. Aina ei pelkkä vaisto riitä.

Asiakkaita on vähemmän, mut enpä ole kilpailu-uhka kollegoille. Koettakaahan nyt kestää mun olemassaoloani.






« Viimeksi muokattu: Lokakuu 09, 2022, 14:07:18 kirjoittanut bellezza »
Harvojen tapaama, harvoin saatavissa. Lähinnä vakkareille. Tavallinen aikuiskroppa. Pehmeyttäkin on varmasti. Katso kuvat albumista niin tiedät. :)
*rapsattomuus = palaute henk.koht. Yksityisyys ja molemmin puolin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9086
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #34 : Lokakuu 09, 2022, 14:21:35 »
Itse suhtaudun varauksella naisiin jotka mainostavat omalla nimellään ja/tai vaativat minua paljastamaan omat tietoni.

Ja sitten toinen asia mitä en todellakaan ymmärrä että miksi pt:tä kiinnostaisi asiakkaan nimitiedot tai muutkaan? Ja nyt puhun ihan normaalista pt:stä joka tekee työtä luottamuksellisesti ja omasta tahdostaan. Miksi ketään kiinnostaisi nimet? Niin kauan kuin kohtaamiset tapahtuvat yhteisten sääntöjen mukaan ja raha liikkuu oikeaan suuntaan niin ketä kiinnostaa muut seikat? Ja nyt siis ihan vilpittömästi kysyn, ketä kiinnostaa? Ymmärrän sellaisen arkijärkeen perustuvan varovaisuuden työssä kuin työssä, mutta jotenkin välillä nämä tuntuvat sellaiselta pienoiselta ylilyönniltä. Liika sinisilmäisyyskään ei ole hyvä, mutta ei kyllä toinenkaan äärilaita.

Tälläkin sivustolla eräs lopettanut PT huuteli vanhan viisi vuotta sitten tavanneen asiakkaansa perään koska seksi oli ollut erinomaista.
Itsellä tuli ensimmäisenä mieleen vain että mitä olisi tehnyt jos tällä olisi ollut tiedossa asiakkaan yhteystiedot jo alkujaan.
Muistan tapauksen hyvin. Joten muistakaa panomiehet olla varovaisia ja älkää soitelko muusta kuin prepaidistä.
Why so fragile?

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 381
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #35 : Lokakuu 09, 2022, 14:43:30 »

Lienee sanomattakin selvää, ettei normisti käyttäytyvän asiakkaan tietoja juoruta mihinkään.  Eikä vanhojen asiakkaiden perään viestitellä.
Väkivaltaisista ja muista perseilijöistä kuuluu tehdä rikosilmoitus. Vaan kiinnisaanti vaikeutuu, jos ovat prepaidilla liikkeellä.  ;D

No sehän se kun nämä ei ole mitään itsestäänselvyyksiä tässä skenessä.

Mun prepaid on muuten maksettu luottokortilla ja sen saldoa lataan siviilinumeron mobilepayllä. Pitää itsepetoksen poissa jos tarvii alkaa miettiä onko ostamaisillaan seksiä parituksen uhrilta.

Muuten ihan samaa mieltä viestisi sisällöstä, joskin se lopun uhriutumisprovo oli tarpeeton.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #36 : Lokakuu 09, 2022, 14:53:38 »
Seksityöntekijä määrittää itse, minkätyyppisellä screenauksella tai screenaamatta toimii.

Lienee sanomattakin selvää, ettei normisti käyttäytyvän asiakkaan tietoja juoruta mihinkään.  Eikä vanhojen asiakkaiden perään viestitellä.
Väkivaltaisista ja muista perseilijöistä kuuluu tehdä rikosilmoitus. Vaan kiinnisaanti vaikeutuu, jos ovat prepaidilla liikkeellä.  ;D

Moni äijä täälläkin tunnustautuu "mieheksi joka halveksuu raiskaajia".
Samat tosiäijät eivät monestikaan ymmärrä käytäntöä, jolla seksityöntekijä koettaa raiskarit välttää.
 
Emme tunne toistemme elämäntilanteita.

Yksittäisen seksityöntekijän suojauksen korkeudesta / mataluudesta  ei pitäisi olla kellään valittamista. Prepaid-tyttöjä on satoja prepaid-asiakkaille.

Mä en ole ikinä arvostellut kollegoja siitä, että hyväksyvät prepaidit. Kollegat ovat sensijaan arvostelleet mua.

Asiakkaan nimen tietämistä edellyttäviä pt:itä on mitätön osa kaikista seksityöntekijöistä.
Sen, että yksittäinen pt haluaa rajata anonyymit veks, ei pitäis kutittaa kenenkään peffaa.  :kiss: Mutta niin tuo mitätön murto-osa vaan kutittaa.

Oisko niin, että niillä asiakkailla joilla ei ole ne puhtaat ruisjauhot pussissa, harmittaa kun eivät pääse yksittäisen fonectatytön luo temppuilemaan.

 :behind:

En ota tyyppejä prepaideista tai salaisista nroista syystä että:

1. Mua on vakavasti uhkailtu ja stalkattu.

2. Skenessä on tapahtunut vuosien varrella ryöstöjä ja jopa tappoja/murha (tapaus Piscugina, tapaus sarjakuristaja yms, eikä kaikki vastaavat taatusti edes päädy julkisuuteen).

3. En tahdo luokseni anonymiteetin turvin liikkuvia kondominrepijöitä ja anonyymejä raiskareita.

4. En tahdo luokseni parittajia uhkailemaan, nyt kun kilpailu on kiristynyt ja matkailu covidin jälkeen alkanut.

5. Kohtaan ihmisiä siviiliduunissa, joten tahdon välttää tutut jo ennen ovella kohtaamista.

Enkä pyytele anteeksi toimintatapaani.
Nyt eletään hitto vuotta 2022 ja naisella on oikeus turvallisuuteen.

Vaimonhakkaamisen,  kunniamurhien ja pakkohuivituksen halveksunta sekä muu naisten vapautuspaatos on turhaa, jos yksittäisiä oman kansan naisia kampitetaan turvakäytäntöjen takia. Jännä, ettei tässäkään seksityöntekijä ole samanarvoinen kuin ns. jokanainen.

 Nrokäytäntö, jonka takia mua ovat netissä närppineet sekä asiakkaat että kollegat, on säästänyt mut ns. kenttätyössä varmasti paljolta. Aina ei pelkkä vaisto riitä.

Asiakkaita on vähemmän, mut enpä ole kilpailu-uhka kollegoille. Koettakaahan nyt kestää mun olemassaoloani.

Juuri näin. En ole koskaan ollut riskissä että mut haluttais paritetuksi enkä muunkaan uhan alla, mutta mielestäni on itsestäänselvää että seksinostajalla on yhteyttä ottaessaan rekisteröity numero, tai työsähköposti.

Varmaan menee bisnestä ohi, mutta niin menee myös mun alaikärajan vuoksi. Näin minä toimin ja kuten bellezza kirjoitti, niitä jotka eivät vaadi, on pilvin pimein, ilman palvelua eivät jää.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #37 : Lokakuu 09, 2022, 14:56:12 »

Lienee sanomattakin selvää, ettei normisti käyttäytyvän asiakkaan tietoja juoruta mihinkään.  Eikä vanhojen asiakkaiden perään viestitellä.
Väkivaltaisista ja muista perseilijöistä kuuluu tehdä rikosilmoitus. Vaan kiinnisaanti vaikeutuu, jos ovat prepaidilla liikkeellä.  ;D

No sehän se kun nämä ei ole mitään itsestäänselvyyksiä tässä skenessä.

Mun prepaid on muuten maksettu luottokortilla ja sen saldoa lataan siviilinumeron mobilepayllä. Pitää itsepetoksen poissa jos tarvii alkaa miettiä onko ostamaisillaan seksiä parituksen uhrilta.

Muuten ihan samaa mieltä viestisi sisällöstä, joskin se lopun uhriutumisprovo oli tarpeeton.

😋
Ekkönää tiiä että prepaid pittää  ostoo lippalakki piässä, kätteisellä?
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #38 : Lokakuu 09, 2022, 14:57:23 »
Tääl on aika paljonkin hyviä näkökulmia ja pointteja viljelty (ja sit tietysti Aurora Mature).
Seurailen vaan sivusta tätä.  :sheep:

Niin tarkoitatko että olen erinomainen?
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2620
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Nainen joka tekee omalla nimellään?
« Vastaus #39 : Lokakuu 09, 2022, 15:02:40 »
Tääl on aika paljonkin hyviä näkökulmia ja pointteja viljelty (ja sit tietysti Aurora Mature).
Seurailen vaan sivusta tätä.  :sheep:

Niin tarkoitatko että olen erinomainen?

Juurikin sitä  :laught:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.