Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Privanumero yhteydenotossa?  (Luettu 7654 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15332
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #20 : Lokakuu 08, 2019, 06:48:46 »
^ Niinpä. Entä jos siellä onkin joku pervo Jorma joka päättää ottaa elämän tehtäväkseen purkaa kaiken pahan olonsa sinuun.
Aika harvoin mulla on pervoja "jormia" ollut vakkarina. Pervoja ne on toisaalta kyllä olleet aika monikin, mutta että "jormia"...
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2019, 06:50:55 kirjoittanut Villerius »
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11392
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #21 : Lokakuu 08, 2019, 06:55:08 »

^

 ;D ;D
Amator

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #22 : Lokakuu 08, 2019, 07:52:01 »
^^^ Joku voi mennä ensimmäistä kertaa enkä ainakaan minä kannusta ketään käyttämään privanumeroaan.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 08, 2019, 07:54:07 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15332
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #23 : Lokakuu 08, 2019, 08:22:35 »
Joku voi, minä en. Puhuin itsestäni tiettävästi. Mutta kukin toimii tavallaan ja minkä kokee toimivimmaksi.
Jos jos olisi totta, lehmät lentäisi ja ei tarvittaisi maitoautoja...
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #24 : Lokakuu 08, 2019, 08:37:06 »
Ja minä taas yleisellä tasolla. Käyttäkää niitä prepaideja.Se kannattaa.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #25 : Lokakuu 08, 2019, 08:55:23 »
Mulla on käytössä tavallinen liittymä ja edellytän, että asiakkaallakin on oma. Prepaid-palapelejä ja muutakaan kuurupiiloa en jaksa leikkiä.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #26 : Lokakuu 08, 2019, 09:18:18 »
Yleensähän perseilijät tarvitsevat prepaidia...rehelliset ja kunnialliset ihmiset eivät sellaisia tarvitse.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #27 : Lokakuu 08, 2019, 09:26:08 »
^
Höpönpöpön provo taas, vaan mistäpä sinä tietäisit, jollet sitten ole ollut seksinmyyjänä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #28 : Lokakuu 08, 2019, 10:26:48 »
Käytän vain prepaidia. Mä maksan siitä että voin olla anonyymi. Olen rehellinen, hyvätapainen, puhdas, ajeltu, maksan mitä on sovittu, käyn panemassa ja häivyn takavasemmalle. Iso osa hupakoista on ammattietiikaltaan ehdottomia ja luotettavia, mutta osa ei sitä ole, joten näillä mennään.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15332
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #29 : Lokakuu 08, 2019, 11:46:54 »
^
Aivan niin. Se, että käyttää prepaidia ei tee kenestäkään perseilijää tai epärehellistä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7806
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #30 : Lokakuu 08, 2019, 14:35:47 »
Prepaid-liittymällä on ainakin tähän asti ollut hyvä soitella. Ulkomaillakin paikallinen kortti on hyvä olla puhelimessa, siellä siihen myös vastataan paremmin kuin suomalaiseen numeroon.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #31 : Lokakuu 08, 2019, 14:43:53 »
Omalla numerolla on tullu soitettua. Joko laiskuuttaan tai sit en vaan osaa tarpeeksi pelkää ja tiedä vaaroja? Oon kyllä tapaillut vain heitä kenellä on pidempään jo ilmoitukset ollut ja joille on kerääntynyt mainetta, koska heidän luotan olevan rehellisiä (tokihan tässä voi oma intuitio mennä metsään). Mutta mitäpä kukaan noilla yhteystiedoillani tekisi? Ei mulla tässä mitään niin salattavaa tai menetettävää mainetta ole, että sillä kukaan suuremmin kiristää yms pystyis. Omalla nimelläni olen myös tapaamisilla ja puhelimessa esittäytynyt. Lähtökohtaisesti kenelle en nimeäni uskaltais kertoa en ees menis. Sen verran luotan ihmisiin. Nää keskustelupalstat on tavallaan aika hyvä suoja myös. Tulee julki törttöilyt jos joku sille linjalle lähtis. Jos ulkomaalaisten luona kävisin tai ihan randomilla valkkaisin ja katselisin ilmoituksia jotka on just ilmestynyt en soittais omasta numerostani.
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Made

  • Full Member
  • Viestejä: 141
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #32 : Lokakuu 08, 2019, 15:36:13 »
Loppuen lopuksi hupakoihin luotan paljon enemmän, kuin tähän kasvottomaan yhteiskunnan tietojenkeruu ja markkinointi järjestelmään yms ja pysyisin mieluummin koko yhteiskunnassa anonyyminä ja ostaisin ennemmin sen takia prepaidit yms (mutta kun ei ne auta). Kyllä luulen että ne tietää, että sä olet seksiä ostanut ja keltä, vaikka ois prepaidit! :)
Turskalaji. Vanhoissa kansantarinoissa jumala loi kaikki kauniit kalat järviimme, mutta made oli niin ruma, että sen täytyi olla pirun luoma.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #33 : Lokakuu 08, 2019, 17:08:52 »
^^Keskustelupalstat on hyviä joo, ikävä kyllä törttöillyt hupakko voi poistattaa esim täältä ilmiantavan viestisi.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #34 : Lokakuu 08, 2019, 17:12:22 »
Suurin osa palveluntarjoajista käyttää prepaid -liittymää ja ”taiteilijanimeä”, joten miksi turska ei voisi tehdä samoin. Suurin osa palvelunkäyttäjistä on perheellisiä miehiä. Monella saattaa olla vaimo, lapset, omistusasunto, virka tai jonkinlainen asema yhteiskunnassa. Heillä on hyvin paljon hävittävää, jos heidän harrastuksena tulee yleiseen tietoon. Tämä on myös suurin syy sille, miksi heidän ei kannata sekoilla kun he käyvät palveluntarjoajan luona. Prepaidia käyttävä turska käyttää ko. liittymää samasta syystä kuin palveluntarjoaja - hän ei halua joutua vaikeuksiin.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #35 : Lokakuu 08, 2019, 17:40:36 »
Harvojen ja valittujen kanssa on vaihdettu omat privatiedot, ja niillä mennään tavatessa. Uusien kanssa suosin prepaidia, ja jos se ei onnistu jonkun kohdalla, tapaamatta jää. Ymmärrän palveluntarjoajien varovaisuuden, koska kaikki asiakkaat eivät ole kaltaisiani pyhäkoulun priimusoppilaita, jotka vievät opettajalle omenan.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #36 : Lokakuu 08, 2019, 22:12:49 »
Tällä hetkellä käytän pelkästään prepaidia. Vakkarille saatan antaa privanumeronkin.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #37 : Lokakuu 09, 2019, 05:13:54 »
Minulle yksi vakkari on antanut oman henkilökohtaisen numeronsa, mutta meidän asiakkuussuhteemme on pitkä. Minulla puolestani on useita syitä käyttäytyä kuin herrasmies - mitä sillä sitten ikinä tarkoitetaankin.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 645
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #38 : Lokakuu 10, 2019, 19:02:03 »

Käytän aina prepaidiä jos mahdollista.
Olen aina toiminut puhtaalla omallatunnolla, eikä ole rikosrekisteriä.
Joskus kauan sitten sattui, että pilluluuri soi, mutta en vastannut, koska en numeroa ollut kenellekään antanut. Selvitin numeron, ja se oli joku Lahden poliisilaitoksen numero, eli jollain hupakolla oli todennäköisesti ollut jotain ongelmia, ja poliisi soitteli numeroiden perään. Varmuudella en ole ainakaan alaikäisten kanssa ikinä touhunnut
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Paikalla OliviaH

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Privanumero yhteydenotossa?
« Vastaus #39 : Lokakuu 16, 2019, 12:53:26 »
Ei se oma, näkyvä numero mitään takaa asiakkaan vaarattomuudesta tai selväpäisyydestä. Tiedän muun muassa sekopäitä julkisuuden henkilöitä, raiskaajia, stalkkereita ja yksityistietojen levittäjiä, jotka käyttävät numeroa, josta selviää nimi ja sitä kautta helposti naamakuva, someprofiilit ja työpaikat. Jotkut ihmiset vaan ovat niin ylimielisiä sekopäitä että luulevat voivansa tehdä ihan mitä tahansa.
~Helsingin Sörnäisissä~