Käyn että saan seksiä todella kauniilta naisilta
Jos siviilissä saisi yhtä upeita naisia ja yhtä helposti niin en varmaan kävisi maksullisissa 🤔
Kävisit, jossain vaiheessa.
Se on niin paljon helpompaa toi maksuseksi.
Nimim. Kokemuksen rintaääni
Uutiset:
Jos siviilissä saisi yhtä upeita naisia ja yhtä helposti niin en varmaan kävisi maksullisissa 🤔
Kävisit, jossain vaiheessa.
Se on niin paljon helpompaa toi maksuseksi.
Nimim. Kokemuksen rintaääni
Ihan pillun takia..
Jos haluan kokemuksia, niin menen hohtokeilaamaan.
Hohtokeilaaminen on niin huono kokemus, että tulevaisuudessa laskuttaisin sellaista, joka vaatisi minua osallistumaan...
Koska olen sen arvoinen?
Miksi en kävisi? Mulla on varaa käydä niin miksipä ei.
Vaihtelun, helppouden ja kokemuksien vuoksi.Nämä herrat osaavat pukea sen sanoiksi; Just näin!
Ja koska kaikkea mitä haluaa ei kuitenkaan yhdessäpaketissa ole niin täytyy olla useampia ihania pt:itä taskussa joilla voi käydä.
Pikku seikkailu silloin tällöin pitää mielen virkeänä ja parisuhteen kunnossa, ei tule oltua niin tiukkapipo kotona.
Tänään saattaa tehdä mieli nuorta, hoikkaa, kaunista petite neitiä mitä ei enää muuten jaksa jallittaa tai ylipäätään saa, niin soittamalla pääsee tavoitteeseen...
Tai sitten jos tekeekin mieli kunnon syväkurkkua niin soitto toiselle ja aika on varattu..
Tai sitten jos tekeekin mieli oikein intohimoista ja kiihkeetä menoa mitä ei enää omassa makuukammarissa ole ollut vuosiin niin siihen löytyy apu..
Tai jos sittenkin haluankin semmosta ihanaa neitiä jossa on pikkusen pyöreyttä sopivissa paikoissa ja josta voi pikkusen ottaa kiinni...
Ei, kyllä huomenna varaan sittenkin ajan sellaselle ihanuudelle jota saa tampata mielin määrin joka luukkuun eikä valita.