Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Purple/Tara  (Luettu 6782 kertaa)

Poissa turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Purple/Tara
« : Syyskuu 30, 2022, 20:24:53 »
Ajattelin mennä käymään hänen luona. Valtavat rinnat. Onko kellään kokemusta?

Poissa TeeMuki

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple/Tara
« Vastaus #1 : Syyskuu 30, 2022, 21:54:51 »
Kävin noin vuosi sitten talvella ensimmäisen ja viimeisen kerran.

Hyvin sujui ajanvaraaminen yms.

Paikalle päästyäni olin pettynyt kun oven avasikin yli satakiloinen nainen, kuvat olivat omat mutta luultavasti 5 vuoden takaa.
Ajattelin että pitäisiköhän kääntyä, päätin kuitenkin mennä kokeilemaan kun tissit olivat kuitenkin valtavat ja viikkoon en ollut lauennut niin panetuskin oli melkoisen kova.

Kävin pikaisesti suihkussa ja Purple oli näköjään päättänyt sillä välin tuulettaa huoneistoa, suihkusta tullessani huoneistossa oli melkoisen jäätävä kylmyys. Purple istumassa pöydällä jonkun vihkosen kanssa ja päätti aloittaa kyselemällä mitä kautta näin hänen mainoksensa samalla kynän kanssa merkatakseen vastauksen. Vastasin että realissa samalla siirtyen ikkunaa kohti sulkeakseni sen. Hetken hän vielä höpötteli johon oli pakko todeta että voitaisiin aloittaa itse tapaaminen.

Ehdotin että aloitetaan vaikka hyväilemällä ensin seisaaltaan joka ei käynyt hänelle jostain syystä. Purple Komensi istumaan että voi sylitanssilla aloittaa. Tämähän passasi ja nojasin käsilläni hieman taaksepäin nauttiakseni esityksestä.. noh tätä sylitanssia kesti noin 5 sekuntia josta komensi makaamaan sängylle, samalla laittaen kondomia löysään munaan kun ei tuosta huoneiston kylmyydestä sekä kiirehditystä sylitanssisa ehtinyt lämpeämään millään tavoin.

Suihinotto oli oikeastaan ihan hyvä ja erektion poikastakin alkoi syntymään, aloin rentoutumaan ja nauttimaan tästä.. sen ehkä minuutin mitä jaksoi ottaa suihin ennenkuin kipusi ratsaille vaikka erektio oli vasta ns puolimastossa. Noh, ratsastuksen aikana kun tuijottelin hölskyviä rintoja alkoi erektiokin kovenemaan täyteen taistelukuntoon onneksi.

Kivaa ratsastusta josta siirryttiin lähäriin, hetken kuluttua pyysin nelinkontin että pääsin takaapäin panemaan. Tunnelmaa latisti valitettavasti kun puolentunnin ajasta 15 minuutin kohdalla totesi "cum already". Onneksi olin viikon laukeamatta niin lähti kutikin helposti muutaman minuutin työstön jälkeen kumin perukoille.

Loppuajan olikin yllättävän mukavaa jutustelua, puhui käyvänsä jossain mahalaukun pienennysleikkauksessa kun pääsee kotiinpäin. Jos nuo Taran puolen mainoksen kuvat ovat tuoreita niin näköjään ollut ihan onnistunut operaatio ja saanut painoa alas melkoisesti.

Mutta niin, en kyllä toiste ajatellut hänen luonaan käydä. Ei ollut mainostamastaan gfe:stä tietoakaan, hyvin mekaaninen suoritus.

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple/Tara
« Vastaus #2 : Lokakuu 01, 2022, 09:41:53 »
Teemukillisen verran hyvää kommenttia. Olin itse menossa parivko sitten mutta kun kartoitin hänen palveluita päätin jättää väliin. Onnittelen nyt itse itseäni hyvästä päätöksestä.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple/Tara
« Vastaus #3 : Lokakuu 01, 2022, 10:50:40 »
Ehkä tähän voi vielä lisätä, että Tara/Purple ja Evenäkin tunnettu nainen jakoi pyllynpyyhintä ohjeita ilmossaan, kun joku ruskeanreijän sankari oli ilmeisesti jättänyt rallit raidat kiihdytysajoista lakanoihin. Sitä edellisessä forkalla naureskeltiin turskain kesken.  :laught:

Hieno rapsa, josta voi päättellä kaiken olennaisen.   
         

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Purple/Tara
« Vastaus #4 : Lokakuu 01, 2022, 20:33:19 »
Joo, "jäätävää" raportointia.

Ja muistan tuon hesen mainitseman Purplen tarjoaman perseenpyyhintäohjeen: "käytä wc-paperia kunnes siihen ei jää yhtään ruskeaa". "That kind of behaviour is totally unacceptable"...

En kyllä itse perseineni kehtaisi lähteä tuollaisen pirttihirmun syynättäväksi!
You and me, part-time lovers

Poissa _häntäheikki_

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple/Tara
« Vastaus #5 : Lokakuu 02, 2022, 11:35:20 »
Kävin joskus vuosia sitten hänen luona,sain silloin kyllä ihan hyvää palvelua.
Ei hoputtanut ollenkaan. Kävin jopa toisenkin kerran oli sen verta hyvä.
Ehkä nuo ruskeanreijän sankarit sitten vaikuttaneet palveluun.
Silloin oli eve nimellä

Poissa Jussi10

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple/Tara
« Vastaus #6 : Lokakuu 03, 2022, 12:23:49 »
Kävin keväällä, silloin harmaatukkaisen, Purplen luona riettailemassa ja tykkäsin kovin. Terveellä tavalla iso mimmi. Ei missään nimessä läski, mutta ehkä vatsassa oli merkkejä kadonneesta sellusta.
Nämä on makuasioista, mutta meikäläinen on heikkona just tuollaisiin amatsoneihin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Purple/Tara
« Vastaus #7 : Lokakuu 03, 2022, 12:56:54 »
Ja muistan tuon hesen mainitseman Purplen tarjoaman perseenpyyhintäohjeen: "käytä wc-paperia kunnes siihen ei jää yhtään ruskeaa".
Näin minut jo lapsena kotona opetettiin. Olen aina luullut että kuuluu ihan perus kasvatukseen.
Why so fragile?

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple/Tara
« Vastaus #8 : Lokakuu 04, 2022, 10:05:55 »
Vuosia sitten oli tosi hyvä tapaus. En ole viime vuosina enää tavannut joten vaikea sanoa nykytilanteesta mitään.

Poissa Jeebeibijee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple/Tara
« Vastaus #9 : Helmikuu 20, 2023, 00:15:21 »
Joskus vajaa vuosi sitten kävin ei valittamista. hoiti hommansa hyvin ja ok ihmisenäkin.

Poissa Urkkikekkonen

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Vs: Purple/Tara
« Vastaus #10 : Maaliskuu 11, 2023, 18:19:00 »
Joo, "jäätävää" raportointia.

Hei. Oikeasti suosittelen sen perseen pesemistä ihan bidee-suihkulla. Paperilla ei sitä aukkoa saa hajuttomaksi. Mua on ainakin häirinnyt pillun imemisessä, jos haisee paska ja oukeasti en ole niponuuka.
:whipping:muistan tuon hesen mainitseman Purplen tarjoaman perseenpyyhintäohjeen: "käytä wc-paperia kunnes siihen ei jää yhtään ruskeaa". "That kind of behaviour is totally unacceptable"...

En kyllä itse perseineni kehtaisi lähteä tuollaisen pirttihirmun syynättäväksi!