Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kiihottaako tympeys?  (Luettu 2386 kertaa)

Poissa Exmies

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Kiihottaako tympeys?
« : Syyskuu 30, 2022, 17:49:18 »
Aina välillä tulee vastaan ikävästi käyttäytyviä ammattilaisia. Jos tavoitteena on saada spermaa kumiin, niin ainakaan minä en tule nopeammin jos neito on epäystävällinen. Noissa tapauksissa on usein muutenkin laaki ja pihalle meininki, jolloin varsinkin tuntuu typerältä kun toinen vemppaa vittuuntuneen näköisenä ja sanoo että nyt olisi jo pitänyt tulla ja että ei ole mun syy jos et tule kohta. Kun koko toimitus olisi hoidettu alle puolessa ajassa neutraalisti käyttäytyvän kanssa. Ei kai noissa kauheasti vakkareita käy, ainakin ilmoitukset ja numerot vaihtuu tiuhaan.

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 452
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #1 : Syyskuu 30, 2022, 18:34:53 »
Ei. .

Poissa MarkoX

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #2 : Syyskuu 30, 2022, 19:14:20 »
Ei ikinä!!  >:(

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #3 : Syyskuu 30, 2022, 19:51:26 »
Siis veikkaisin että pääasiassa se ei ketään kiihota. MUTTA! Fetissejä on kaikenlaisia joten niitäkin varmasti löytyy jotka siitä tykkää 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #4 : Syyskuu 30, 2022, 20:04:18 »
Elämä on valinnoista kiinni, että kenen palveluita käyttää.

Vastaus kysymykseen. Ei kiinnosta tympeys.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1142
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #5 : Syyskuu 30, 2022, 22:27:34 »
Ehkä tympeys ja kylmä kohtelu saa jonkun asiakkaan ajattelemaan, että annetaanpa isän kädestä ja osoitetaan, ettei panemiseen helliä tunteita tarvita. Kovat otteethan vain kovenevat, jos kumppani vaikuttaa ylimieliseltä idiootilta. Saa siinä typerä huora asianmukaisen rangaistuksen ja oppitunnin siitä, kuka lopulta käskee.

Näin ehkä toimisin jossain synkässä fantasiassani. Jos oikeasti saisin setelinipun vastineeksi inhoa ja halveksuntaa, lähtisin heti pois ja menisin kulman taakse itkemään.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #6 : Syyskuu 30, 2022, 23:03:13 »
Tympeydessä ei ole mitään kiihottavaa. Elämäänsä kyllästyneitä ihmisiä muissa palveluammateissa ihan tarpeeksi.

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #7 : Lokakuu 01, 2022, 02:55:48 »
Voi olla huono päivä tai jotain. Ensimmäisellä kerralla oli narttu mutta nytten kuin tulin taksisin tänään niin oli kello paljon vähemmän ja hän oli hyvin ystävällinen.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #8 : Lokakuu 01, 2022, 05:22:55 »
Jokaisella varmaan on tympeät hetkensä. Toisaalta sitä saattaa joskus saada odottamatta ja ihan ilmaiseksikin niin paljon kuin sielu sietää etten ainakaan itse (vielä) ole kokenut tarvetta maksaa siitä tai hakemalla hakea moista kohtelua. - Mutta ainahan mieli voi tietysti muuttua...

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #9 : Lokakuu 01, 2022, 07:07:40 »
Vanha fraasi,mutta toimii tälläkin sektorilla. Asiakaspalvelussahan ei sais näyttää nyrpeää naamaa,tai olla tympeä. Minun mielestä koskee myös ko.alaa. Tietenkään jokaisen ptn taustoja ei voi tietää,ja palveluhalukkuutta varsinkaan ulkkareiden osalta. Itse luotan kotimaisiin,ja vapaaehtoisesti toimiviin (asiahaan ei voi tarkistaa),enkä onneks ole törmännyt tympeää,tai kylmään tapaamiseen.           
 On enempikin kokemusta yli-innokkuudesta,tai huonosta näyttelemisestä,eikä sekään ole hyvästä. Tulee itselle vaivaantunut olo,ku kuitenkin kyse vaan panemisesta,ja tuntityttöystävästä.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 133
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #10 : Lokakuu 01, 2022, 08:43:22 »
No ei todellakaan. Itselleni ulkoisia avuja tärkeämpää on oikea asenne ja se pilke silmäkulmassa.

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 548
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #11 : Lokakuu 01, 2022, 09:02:50 »
Huonoa palvelua, ei kannata maksaa 👎

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #12 : Lokakuu 01, 2022, 09:20:35 »
Olen vierestä katsellut ja huomannut että Suomalaista miestä kiihottaa tympeys. Ei ne muuten naimisiin menisi Suomalaisen naisen kanssa.

Toisaalta kun taas turkinpippuri, musta Mamba tai Khalid menee naimisiin Suomalaisen naisen kanssa, nainen kohtelee tätä kuin suurta herraa. Mutta ei mopolla mahdottomia.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 01, 2022, 09:23:14 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #13 : Lokakuu 01, 2022, 09:38:38 »
Olen vierestä katsellut ja huomannut että Suomalaista miestä kiihottaa tympeys. Ei ne muuten naimisiin menisi Suomalaisen naisen kanssa.

Toisaalta kun taas turkinpippuri, musta Mamba tai Khalid menee naimisiin Suomalaisen naisen kanssa, nainen kohtelee tätä kuin suurta herraa. Mutta ei mopolla mahdottomia.

Kutakuinkin samaa mieltä :D

Poissa Ilari Lerssi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #14 : Lokakuu 01, 2022, 09:53:08 »
Aina välillä tulee vastaan ikävästi käyttäytyviä ammattilaisia. Jos tavoitteena on saada spermaa kumiin, niin ainakaan minä en tule nopeammin jos neito on epäystävällinen. Noissa tapauksissa on usein muutenkin laaki ja pihalle meininki, jolloin varsinkin tuntuu typerältä kun toinen vemppaa vittuuntuneen näköisenä ja sanoo että nyt olisi jo pitänyt tulla ja että ei ole mun syy jos et tule kohta. Kun koko toimitus olisi hoidettu alle puolessa ajassa neutraalisti käyttäytyvän kanssa. Ei kai noissa kauheasti vakkareita käy, ainakin ilmoitukset ja numerot vaihtuu tiuhaan.
Juuri noita kuvailemiasi liukuhihnahoroja ja aitoja venäläisiä sellaisia löytyy aika ajoin erään itä-vantaalaisen alepa-talon yläpuolelta. Pieni kämppä on vielä täynnä noita, aitoa kommuunielämää sen päälle vielä. Yhteistä kaikki niille on tympeys.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #15 : Lokakuu 01, 2022, 15:06:54 »
Tympeys ei kiihota ja paska palvelu ei kiinnosta.
You and me, part-time lovers

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #16 : Lokakuu 01, 2022, 15:52:49 »
Aina välillä tulee vastaan ikävästi käyttäytyviä ammattilaisia. Jos tavoitteena on saada spermaa kumiin, niin ainakaan minä en tule nopeammin jos neito on epäystävällinen. Noissa tapauksissa on usein muutenkin laaki ja pihalle meininki, jolloin varsinkin tuntuu typerältä kun toinen vemppaa vittuuntuneen näköisenä ja sanoo että nyt olisi jo pitänyt tulla ja että ei ole mun syy jos et tule kohta. Kun koko toimitus olisi hoidettu alle puolessa ajassa neutraalisti käyttäytyvän kanssa. Ei kai noissa kauheasti vakkareita käy, ainakin ilmoitukset ja numerot vaihtuu tiuhaan.

Kyllä se sen verran on "kiihottanut", että eipä ole tarvinnut mennä toista kertaa  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Mr. Naughty_Guy

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #17 : Lokakuu 10, 2022, 17:00:22 »
Kysymys tietyllä tavoin kuin suunnattu kaltaisilleni fetisistisille, kinkyillä alistumistaipumuksilla varustetuille miehille. Mutta vastaus on, että ei se ilotyttöjen kanssa kiihota. Ei ainakaan "spontaani" tympeys (jos jostain pienestä roolileikin tapaisesta oltaisiin sovittu, niin ehkä sitten).

Jonkin verran olen käynyt myös private-stripteasea katselemassa (välillä itselleni sopii/riittää hyvin se, että ihan vain tumputan kaunista naista katsellen). Yleensä aina esiintyjät - Hot Girls ketjun liikkeissä olen lähinnä vieraillut - ovat olleet ystävällisiä, eivätkä lainkaan tympeitä. Kuitenkin löytyy yksittäinen tuollainen kokemus, jossa ylimielisen/tympeän/etäisen oloisen stripparin asenne toisaalta kiihottikin hieman. Kyseessä oli Nana (hotnana) alallaan ilmeisesti jo kokenut, Suomen mittakaavassa tähtitason "striptease-taiteilija", jäätävän upealla, trimmatulla fitness-babe vartalolla varustettuna. Jotenkin siinä mielessä kävi, että jos Nana olisi tuonut pildensä naamani eteen ja todennut, että tätä on tarjolla vain tosimiehille, eikä minun kaltaisille runkkareille, niin olisin lauennut voimalla... ;) :wanker:

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #18 : Lokakuu 10, 2022, 20:26:32 »
Ei kiihota, ennemminkin käännyttää (ovelta)
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiihottaako tympeys?
« Vastaus #19 : Lokakuu 10, 2022, 21:15:05 »
Tympeyttä saa kokea aika ajoin aika paljonkin ihan tavallisessa elämässä, eli ei, ei kiihota näissä palveluissa moinen, siitähän vasta masennus tulisikin :D.
Antaa kaikkien kukkien kukkia