Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Testing, mikä 2010-luvun suomalainen hittibiisi kuvaa sielunelämääsi.  (Luettu 3519 kertaa)

Poissa Kyybel

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2934
  • ****** Rakastajien aatelia
Samuli Putro – Olet puolisoni nyt

Olet vähäeleinen, nostalginen ja pohjattoman viisas tyyppi. Sinulle tärkeintä on hyvä, tavallinen arki ja tietenkin rakkaus. Rakastuessasi olet todennäköisesti niitä, jotka sitoutuvat loppuiäkseen. Olet sitkeä, hyväntahtoinen ja armollinen sekä itsellesi että läheisillesi. Et jaksa murehtia turhista etkä odota elämältä ihmeitä, mutta ei tarvitsekaan: sinä olet oivaltanut, että tarpeeksi hyvä riittää.

Eli lyhyesti: Sinua ei vähempää voisi kiinnostaa nykypäivän kotkotukset etkä jaksa kuunnella turhasta valittamista.
Olet ymmärtänyt että vähälläkin pärjää kunhan välillä voit rauhassa juoda oluen ja katsoa vhs:ltä Lillehammer 94 talviolympialaiset ja haaveilla saunan jälkeisestä seksistä.

Hattu päästä ja kukka rintaan...

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1383
  • ****** Rakastajien aatelia
Haloo Helsinki! – Maailman toisella puolen

Sinua vaivaa loputon matkakuume. Olet vähän levoton sielu, joka janoaa muutosta ja uusia kokemuksia. Välität lähimmäisistäsi kovasti, mutta itsenäisyytesi on sinulle ehdottoman tärkeää. Et välttämättä aina tiedä, mitä oikeastaan haluat, mutta tavoittelet kuitenkin rohkeasti unelmiasi. Pysy juuri tuollaisena, sinä mahtava seikkailija!

”Ei mulla oo tarkkaa suuntaa
Mä menen minne sattuma johtaa
Mulla on mukana kuvat
Mutta katseet eivät kohtaa”