Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksinmyyjän vaisto  (Luettu 3897 kertaa)

Poissa bellezza

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 66
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #20 : Syyskuu 29, 2022, 13:42:13 »

 Kuka lähettää henkkareista kuvan. Varmaan joku oikea herrasmies!
Joku sellainen, joka tahtoo pelata avoimin kortein ja olla vakuuttava. Kykenee asettumaan ajatustasolla palv.tarjoajan osaan. Useimmiten noilla on puhtaanpuoleiset ruisjauhot ja aikeet säkissä.
 
 Aina on närkästyjiä, vaikka meitä syystä tai toisesta julkinroa edellyttäviä ilotyttöjä on koko maassa vain kourallinen. Turvallisuuteen panostaminen altistaa arvostelulle (=vallankäyttöä sekin), mutta se on sen arvoista.

Närkästyjien baana on avoin sadoille prepaidit hyväksyville palveluntarjoajille, joten naikoon älköönkä valittako muutamasta rajatummin toimivasta.
 
Harvojen tapaama, harvoin saatavissa. Lähinnä vakkareille. Tavallinen aikuiskroppa. Pehmeyttäkin on varmasti. Katso kuvat albumista niin tiedät. :)
*rapsattomuus = palaute henk.koht. Yksityisyys ja molemmin puolin.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #21 : Syyskuu 29, 2022, 13:45:38 »
Julkinro-edellytyksen (haulla esim. finderistä löytyvä) varassa mennään ja vaisto kulkee lisäseulana mukana.

Alalta poissa ollessani kollegan murhannut sarjakuristaja ja jonkun ulkomaisen kollegan ryöstäneet narkit olivat viimeisiä nauloja tähän ei prepaideja-asiaan.

Nuorena prepaidit hyväksyessä asiakkaissa oli enemmän huonoja sattumia, vaikka yleiskuva suht ok olikin. Kummasti nousi taso kun tiukensin seulaa, vaikkei mikään seula 100% olisikaan.  :sheep:

Jotkut lähettävät kysymättä kuvan henkkarista, mutta sitä en pyydä tai suosita tietoturvasyistä. Jotkut tarjoutuvat lähettämään silti, minkäs teet. ???
Asiakasmäärä pysyy näin piukalla rajoitteella suppeana, mut enpä massoja tavoittelekaan. Harvojen mimmi ja sillä selvä. Prepaid-äijille kyllä valikoimaa riittää, mitäs yhdestä mun kaltaisestani.



No vaikka toi sarjakuristajajuttu ei liittynyt millään lailla prepaid- tai findernumeroon, kun tapasivat baarissa.
Mullekin saa lähettää henkkareista kuvan, jos siinä on Aku Ankan kuva ;D
En tee muuta seulontaa, kun mokkakikkelit ja alaikäiset. Eipä ole ollut pahasti huteja, koska kaikki tietää olla ryttyilemättä tällaiselle 180 kg 160 cm sumopainijalle.

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2022, 13:52:19 kirjoittanut Nina »

Poissa bellezza

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 66
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #22 : Syyskuu 29, 2022, 14:05:54 »

No vaikka toi sarjakuristajajuttu ei liittynyt millään lailla prepaid- tai findernumeroon, kun tapasivat baarissa.
Mullekin saa lähettää henkkareista kuvan, jos siinä on Aku Ankan kuva ;D
En tee muuta seulontaa, kun mokkakikkelit ja alaikäiset. Eipä ole ollut pahasti huteja, koska kaikki tietää olla ryttyilemättä tällaiselle 180 kg 160 cm sumopainijalle.

" Syyttäjän mukaan Penttilä oli varustautunut naisen murhaamiseen muun muassa hankkimalla itselleen prepaid-liittymän ja ottamalla tapaamiseen mukaan kuristamiseen soveltuvia välineitä sisältäneen kassin.
-
Hovioikeuden mukaan ei voitu todistaa, että Penttilä olisi hankkinut puhelimen ja prepaid-liittymän henkirikoksen toteuttamiseksi. Puhelin oli ollut Penttilällä seksuaalipalvelujen hankkimista varten.

Hovioikeuden mukaan myöskään Penttilällä mukana ollut kuristamiseen soveltuvia välineitä sisältänyt kassi ei riittänyt todistamaan vakaata harkintaa. Penttilä oli sopinut tapaamisen naisen kanssa seksin ostoa varten, jolloin tapaamisen luonne selitti kassin sisältöä.
"


Penttilällä seksuaalihommelit ja kuristelu taisivat olla aika liki toisiaan (ainakin omassa päässään), joten liittymän perimmäisellä tarkoituksella tuskin väliä tässä keississä.

https://yle.fi/uutiset/3-11325987



Mun toimintaperiaatteeni on "jos voit välttää perseilijöitä, vältä perseilijöitä äläkä arvo".
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2022, 14:16:29 kirjoittanut bellezza »
Harvojen tapaama, harvoin saatavissa. Lähinnä vakkareille. Tavallinen aikuiskroppa. Pehmeyttäkin on varmasti. Katso kuvat albumista niin tiedät. :)
*rapsattomuus = palaute henk.koht. Yksityisyys ja molemmin puolin.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #23 : Syyskuu 29, 2022, 17:15:38 »
Monenlaista vaistonvaraista toimintaa on nähty vaikkapa Vaasan saaristossa. Taisi olla alkoholillakin osuutta asiaan, sehän terävöittää tunnetusti aisteja. Ainakin joillain.

Se oli kyllä ihan hulvaton keissi, itsekseen puhumista ja olemattomia kameraukkoja vesistössä. Taisi olla aika paha delirium-vaihe silloin?
 ;D ;D ;D ;D

Minä epäilen asialla oli vieraan valtiovallan leivissä työsketelevät illegaalit, jotka testasivat ensin siviilihenkilöllä kuvausta, ja siirtyivät operaation kakkosvaiheeseen rikkomalla kaasuputket vuosia myöhemmin.  :o

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #24 : Syyskuu 29, 2022, 17:28:02 »
Ihan normiverran vaistolla, kuten elämässä yleensäkin. Ei sitä edes juuri ajattele sinänsä, luulen että ikä ja kokemukset tuovat tiettyä luotettavuutta tähän perusasetukseen. Olen samaa mieltä että asiakkaat saattavat jännittää ja silloinhan saattaa pöpöttää kaikki asian vieret mutta kaikesta tähän asti selvitty.
Itselleni on samantekevää tuleeko millaisesta numerosta, en vastaa puheluihin vaan ainoastaan viesteihin. Sanoisin että maalaisjärjellä pärjää tässäkin.
Your part-time lover 💕

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #25 : Lokakuu 03, 2022, 10:22:43 »

No vaikka toi sarjakuristajajuttu ei liittynyt millään lailla prepaid- tai findernumeroon, kun tapasivat baarissa.


Nyt sulla on väärää tietoa. Siis nimenomaan Penttilä meni T***:lle asiakkaan omnaisuudessa. Ihan itse kertoi asian oikeudessa näin, eikä tästä ole muunlaista informaatiota missään mediassa ollut.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #26 : Lokakuu 03, 2022, 11:11:11 »
Mulla on kans vaisto ja intuitio suurimmat tekijät. Joistakin henkilöistä vaan tulee sellainen tunne, et nyt joku ei täsmää.
Yleensä oon sit pyrkiny viestittelee pidemmän kaavan kautta, jolloin viestittelyssä onkin tullut esille ne asiat, jotka hälyttää.


Joskus on käynyt niin että viestittelyssäkin vaikuttaa kaikki olevan kunnossa... sit oon tehny uuden arvion ja lisävarovaisuutta käyttäen sopinut tapaamisen. Toki niin, että jos tilanne olisi uhkaava tai muuttuisi uhkaavaksi on valmiustaso hieman suurempi.
Useimmiten tapaamiset on sujuneet hyvin.


Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #27 : Lokakuu 07, 2022, 17:10:10 »
Vaisto on usein näissäkin puuhissa oikeassa.

Oharitutkaahan voi tietysti testailla aina välillä. Jos jokin tuntuu olevan oikeasti pielessä, asiakasta ei kannata ottaa vastaan.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Buzzard

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #28 : Marraskuu 24, 2022, 00:22:56 »
Olin joskus pari vuotta sitten yhteydessä erääseen palveluntarjoajaan. Soitin hänelle ja hän kyseli minulta pari kysymystä, ja puhelu loppui siihen kun hän sanoi, että valitettavasti ei löydy aikoja.

Tiesin heti, että kyse oli jostain "vaistosta". Soittelin uudestaan toisesta numerosta, ja tällä kertaa panostin oikein siihen. Puhuin reippaalla ja hymyilevällä äänellä. No tällä kertaa nappasikin ja lopulta tavattiin muutaman kerran. Tämä nainen oli aina täydellä kympillä mukana hommassa, ja tuntui tykkäävän oikeasti todella paljon. Suutelikin minua, vaikkei se hänen palveluihinsa edes kuulunut.

Siinä ensimmäisessä puhelussa olin jollain tavalla hyvin varautunut ja jännittynyt, ja se kuului varmasti äänessä.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #29 : Marraskuu 24, 2022, 18:39:24 »
°
Teeskentelitkö siinä toisessa eri numerosta soitetusta puheluissa?
Hyi, hyi paha poika..huijasit huoraa!!
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #30 : Marraskuu 24, 2022, 20:46:36 »
Olin joskus pari vuotta sitten yhteydessä erääseen palveluntarjoajaan. Soitin hänelle ja hän kyseli minulta pari kysymystä, ja puhelu loppui siihen kun hän sanoi, että valitettavasti ei löydy aikoja.

Tiesin heti, että kyse oli jostain "vaistosta". Soittelin uudestaan toisesta numerosta, ja tällä kertaa panostin oikein siihen. Puhuin reippaalla ja hymyilevällä äänellä. No tällä kertaa nappasikin ja lopulta tavattiin muutaman kerran. Tämä nainen oli aina täydellä kympillä mukana hommassa, ja tuntui tykkäävän oikeasti todella paljon. Suutelikin minua, vaikkei se hänen palveluihinsa edes kuulunut.

Siinä ensimmäisessä puhelussa olin jollain tavalla hyvin varautunut ja jännittynyt, ja se kuului varmasti äänessä.

Ei noin voi tehdä, eihän?

Vai voiko?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #31 : Marraskuu 24, 2022, 20:51:08 »
Olin joskus pari vuotta sitten yhteydessä erääseen palveluntarjoajaan. Soitin hänelle ja hän kyseli minulta pari kysymystä, ja puhelu loppui siihen kun hän sanoi, että valitettavasti ei löydy aikoja.

Tiesin heti, että kyse oli jostain "vaistosta". Soittelin uudestaan toisesta numerosta, ja tällä kertaa panostin oikein siihen. Puhuin reippaalla ja hymyilevällä äänellä. No tällä kertaa nappasikin ja lopulta tavattiin muutaman kerran. Tämä nainen oli aina täydellä kympillä mukana hommassa, ja tuntui tykkäävän oikeasti todella paljon. Suutelikin minua, vaikkei se hänen palveluihinsa edes kuulunut.

Siinä ensimmäisessä puhelussa olin jollain tavalla hyvin varautunut ja jännittynyt, ja se kuului varmasti äänessä.
Olit h´kuitenkin sama ihminen molemmissa puheluissa. Eli vaisto ei toiminut tossa.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s