Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksinmyyjän vaisto  (Luettu 3896 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Seksinmyyjän vaisto
« : Syyskuu 28, 2022, 10:56:33 »
Vaikka mulla on tämä rek numerovaade, teen siltikin asiakasvalintaa vaiston pohjalta. Kun alaselässä tai alamahassa tulee jokin olo, mulla yleensä miljoona hiirtä, en tee treffejä. Joskus ei toimi. Yleensä toimii.

Miten te muut tytöt? Kuinka paljon menette vaiston pohjalta kun teette treffit uuden asiakkaan kanssa?

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 929
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #1 : Syyskuu 28, 2022, 11:54:25 »
Hyvinkin paljon vaiston pohjalta. Jos tulee vähänkään sellainen olo että kaikki ei nyt ole kunnossa niin en sitä ihmistä tapaa. Hyvin on toiminut ainakin tähän asti. 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2341
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #2 : Syyskuu 28, 2022, 12:41:02 »
Erittäin paljon, luotan näissä jutuissa vain ja ainoastaan omaan intuiitioon :) Joskus testaan sitä ja annan mahdollisuuden (vaikkapa sellaiselle jota epäilen ohariksi jo viestin perusteella), mutta sit saan yleensä aina huomata et kyllä se intuiitio oli oikeessa :)
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa SinnaElise

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #3 : Syyskuu 28, 2022, 13:17:59 »
Täysin intuition varassa menen minäkin.
Välillä olen antanut mahdollisuuksia vaikka vaistot sanovat muuta. Ja usein näissä tilanteissa olen joutunut toteamaan, että olisi niihin omiin vaistoihin kannattanut luottaa.
Palveluntarjoaja 😉💋
Helsinki

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #4 : Syyskuu 28, 2022, 13:44:02 »
Vaisto on seksityöntekijän paras kaveri, koskien myös kollegoita. Jatkossakin pidän huolen siitä ettei varomattomat uudet tytöt astu katkeran ja vanhan kännirettelöitsijän miinaan.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #5 : Syyskuu 28, 2022, 16:01:11 »
Varmaan saattaa vaistoon vaikuttaa jos kyse on henkilö joka kirjoittelee täällä saitilla,  ja on tulossa eka kerta treffeille?? Vai onko näin??
Tapahtuuko sitä että tiedustelette etukäteen jos tiedät että uusi tuttavuus joka on tulossa on tavannut hutsu kolleegasi??

Minä en aina paljasta nimimerkki jos varaan treffit vaikka st tai real... sivuston kautta.
Vasta paikanpäällä tai jälkeen päin olen kertonut millä nimi merkillä olen. (Jos näen sen tarpeellisiksi)

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #6 : Syyskuu 28, 2022, 16:28:10 »
Varmaan saattaa vaistoon vaikuttaa jos kyse on henkilö joka kirjoittelee täällä saitilla,  ja on tulossa eka kerta treffeille?? Vai onko näin??
Tapahtuuko sitä että tiedustelette etukäteen jos tiedät että uusi tuttavuus joka on tulossa on tavannut hutsu kolleegasi??

Minä en aina paljasta nimimerkki jos varaan treffit vaikka st tai real... sivuston kautta.
Vasta paikanpäällä tai jälkeen päin olen kertonut millä nimi merkillä olen. (Jos näen sen tarpeellisiksi)

Ei mitään merkitystä tai vaikutusta asiaan. Asiakkaiden valikointia tehdään joka tapauksessa jatkuvasti, oli tällaisia keskustelufoorumeja tai ei. On tehty aina ja tehdään jatkossakin. Tämän sivuston käyttäjämäärä on kärpäsenkakka siitä joukosta, joka ostaa palveluita.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #7 : Syyskuu 28, 2022, 16:33:36 »
Mitä oon jutellu parin ptn kanssa,niin ovat suoraan sanoneet,että jos täällä kirjoittele,(asia vaan tulee jotenkin ilmi) niin on silloin suht luotettava poka. Saavat käsityksen toisen ajatuksenjuoksusta ym. Ite en myöskään tuo jäsenyyttäni ilmi,jollei se nyt jotenki sitte small talkissa tule julki. Eipä silti tuskin olisin löytänyt pelkästään naapuria lukemalla eri mielenkiintoisia palveluntarjoajia. Esim.Ronja,Pimu jotka ovat to do-listani kärjessä  :inlove:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #8 : Syyskuu 28, 2022, 16:48:50 »
Näin jokusen vuoden jo naisena(henkinen tila) olleena voin antaa mielipiteen asiakkaan vainusta, vaikka sitä minulta kysytä.

Hese-vanha vihikoira kiinnitttää erityisesti huomiota viestintätaitoihin. Ja varsinkin ulkomaalaisten kohdalla, miten hyvin kielitaito vastaa ilmoituksen lontoota.
Jos tulee olo, että joku ei ole kunnossa, jättää majoneesimies neidon katsastamatta. Tällä reseptillä on pärjätty hyvin harrastuksen parissa.

Palveluntarjoaja. Juuri sinä. Hopi, hopi menepäs heti preppamaan yhdyssanoja ja kielioppia, Kiitos!         
   

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #9 : Syyskuu 28, 2022, 18:11:39 »
Miehän otan asiakkaita vain puhelinkeskustelun perusteella. Tietyt asiat aina ohjaa mieltä oharin suuntaan. Eikä mulla sitten vain ole aikoja.
Mutta kyllä monet asiakkat on vaan niin jännittyneitä, että oharitutka on pystyssä, mutta ihana mies saapuukin ajallaan!
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #10 : Syyskuu 28, 2022, 19:03:02 »
Miehän otan asiakkaita vain puhelinkeskustelun perusteella. Tietyt asiat aina ohjaa mieltä oharin suuntaan. Eikä mulla sitten vain ole aikoja.
Mutta kyllä monet asiakkat on vaan niin jännittyneitä, että oharitutka on pystyssä, mutta ihana mies saapuukin ajallaan!

Tuota mietinkin jos on aloitteleva harva haluaa kertoa. saattaa tehdä niitä hölmöjä

kysymyksiä . tai ei vaan osaa kuvioita. helposti menee kenties kanta asiakas ohi, mikäs

siinä jos kalenteri on vuoden loppuun täynnä ,mutta uskon harvalla on.
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #11 : Syyskuu 29, 2022, 09:39:37 »
Monenlaista vaistonvaraista toimintaa on nähty vaikkapa Vaasan saaristossa. Taisi olla alkoholillakin osuutta asiaan, sehän terävöittää tunnetusti aisteja. Ainakin joillain.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #12 : Syyskuu 29, 2022, 10:02:37 »
Monenlaista vaistonvaraista toimintaa on nähty vaikkapa Vaasan saaristossa. Taisi olla alkoholillakin osuutta asiaan, sehän terävöittää tunnetusti aisteja. Ainakin joillain.

Se oli kyllä ihan hulvaton keissi, itsekseen puhumista ja olemattomia kameraukkoja vesistössä. Taisi olla aika paha delirium-vaihe silloin?
 ;D ;D ;D ;D
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #13 : Syyskuu 29, 2022, 10:26:18 »
Saaristossa kun juoppo hulluna toikkaroi niin siinä alkaa olla huoralla vaistot kohdillaan.
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #14 : Syyskuu 29, 2022, 10:50:34 »
Avasin sulkemani kommentoijien jutut.

Olette roikkuneet täällä viimeiset 20 vuotta kuten minäkin. Edelleen jaksatte riekkua ja yrittää mustamaalata minua. Otan tämän kohteliaisuutena. Kiitos.

Lisäksi toivon että pysytte asiassa. Älä kommentoi, jos et ole seksinmyyjä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #15 : Syyskuu 29, 2022, 11:30:47 »
Kyllä Ulla tämän "mustamaalaamisen" tekee ihan meidän kaikkien puolesta. Siinä on huoralla taas vaistot kohdillaan.
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #16 : Syyskuu 29, 2022, 11:33:52 »
Minun karvapetterillä on kyllä parempi vaisto kun minulla ja kun se ei vielä ole ketään ovesta ulos ajanut, niin ehkä minunkin naisen vaisto jotenkin toimii. Yhteydenotoissa tapaamista koskien lähinnä perusasiat vaan ratkaisee että koska tavataan ja kuinka pitkän ajan.
Jos nyt ihan tunnen keskustelevani mielenterveyspotilaan kanssa, niin ei se ole vaistoa vaan maalaisjärkeä.
Ja Meemekö tuossa kirjoitti, että jännitys saattaa saada jonkun höpöttämään jotain kummallista. Kaikkien ulosanti varsinkaan puhelimessa ei välttämättä ole niin hyvää. Enemmän minulle ohareita on tehneet sujuvasanaiset "maalilman miehet", kun ehkä outoja kysyvät jännittäjät.
Se täytyy sanoa, että tietääkseni kukaan tällä Saitilla alunperin yhteyttä ottanut, ei ole ollut outo, ohari tai muutakaan negativista.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #17 : Syyskuu 29, 2022, 11:53:06 »
Kyllä Ulla tämän "mustamaalaamisen" tekee ihan meidän kaikkien puolesta. Siinä on huoralla taas vaistot kohdillaan.

Mä alan melkein rukoilemaan sen puolesta että joku kävisi lykkäämässä kikkelin sille suukkuun, niin josko rauhoittuis sillä? Kamalaa katsoa kun toinen kärsii noin pahasti.  :-\
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa bellezza

  • Jr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 66
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #18 : Syyskuu 29, 2022, 12:54:46 »
Julkinro-edellytyksen (haulla esim. finderistä löytyvä) varassa mennään ja vaisto kulkee lisäseulana mukana.

Alalta poissa ollessani kollegan murhannut sarjakuristaja ja jonkun ulkomaisen kollegan ryöstäneet narkit olivat viimeisiä nauloja tähän ei prepaideja-asiaan.

Nuorena prepaidit hyväksyessä asiakkaissa oli enemmän huonoja sattumia, vaikka yleiskuva suht ok olikin. Kummasti nousi taso kun tiukensin seulaa, vaikkei mikään seula 100% olisikaan.  :sheep:

Jotkut lähettävät kysymättä kuvan henkkarista, mutta sitä en pyydä tai suosita tietoturvasyistä. Jotkut tarjoutuvat lähettämään silti, minkäs teet. ???

Asiakasmäärä pysyy näin piukalla rajoitteella suppeana, mut enpä massoja tavoittelekaan. Harvojen mimmi ja sillä selvä. Prepaid-äijille kyllä valikoimaa riittää, mitäs yhdestä mun kaltaisestani.





« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2022, 12:59:34 kirjoittanut bellezza »
Harvojen tapaama, harvoin saatavissa. Lähinnä vakkareille. Tavallinen aikuiskroppa. Pehmeyttäkin on varmasti. Katso kuvat albumista niin tiedät. :)
*rapsattomuus = palaute henk.koht. Yksityisyys ja molemmin puolin.

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksinmyyjän vaisto
« Vastaus #19 : Syyskuu 29, 2022, 13:12:43 »
Ehkä seuraavaksi aletaan vaatimaan laajaa turvallisuusselvitystä. Kuka lähettää henkkareista kuvan. Varmaan joku oikea herrasmies!