Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: iskuritreffit  (Luettu 5775 kertaa)

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
iskuritreffit
« : Syyskuu 28, 2022, 09:12:45 »
Mitä mieltä olette iskuritreffit sivusta? Onko feikki vai kannattaako laittaa vähän rahaa coinseihin?

Poissa Maxi

  • Full Member
  • Viestejä: 125
  • * Kelpo kaveri
Vs: iskuritreffit
« Vastaus #1 : Syyskuu 28, 2022, 10:53:03 »
Veikkaan feikiksi, mutta minulla ei ole varmaa tietoa. Minulla on sellainen mielikuva, että nykyään ei tunnu löytyvän yhtään hyvää deitti-ilmoitussivua. Yli 10 vuotta sitten löysin seuraa Iskuri-sivustolta, mutta nykyään sekin taitaa olla pelkkää rahastusta.

Poissa Vieras0330

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: iskuritreffit
« Vastaus #2 : Syyskuu 29, 2022, 06:45:28 »
Veikkaan feikiksi, mutta minulla ei ole varmaa tietoa. Minulla on sellainen mielikuva, että nykyään ei tunnu löytyvän yhtään hyvää deitti-ilmoitussivua. Yli 10 vuotta sitten löysin seuraa Iskuri-sivustolta, mutta nykyään sekin taitaa olla pelkkää rahastusta.

Pitää paikkansa. Tosiaankin, 12 vuotta sitten löysin minäkin seuraa Iskuri-sivujen kautta.Jopa niin hyvin, että varaamassani huoneessa panin saman vuorokauden aikana kahta eri mimmiä. Ja he olivat ihan vaan panoseuraa hakemassa..ei ns. maksullisia 😊..minä joka olen ihan tavallinen arkinen kaveri...nykyään tuntuu olevan kaikenlaista säätöä ihan liikaa.. 😕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: iskuritreffit
« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2022, 07:08:55 »
Kuten veljet todistaa. Aikoinaan tuolta sai sata varmasti ja ilmaiseksi. Nykyään taida saada vaikka maksaisi.

Vanhan iskurin aikaan mulla oli oma ilmoitus koko ajan aktiivisena. Merenneitoja uiskenteli verkkoon säännöllisesti.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2022, 07:10:29 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: iskuritreffit
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2022, 07:09:13 »
2010-luvun alussa iskurista löysi vielä ihan asiallistakin seuraa kun viitsi nähdä vähän vaivaa viesteissään. - Mutta se taisi loppua (ilmeisesti) siihen kun Tinder tuli.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: iskuritreffit
« Vastaus #5 : Syyskuu 29, 2022, 07:25:11 »
Aikanaan iskuri toimi ilmaiseksi ja sieltä saattoi löytää jotakin. Mukana oli myös feikki-ilmoituksia mutta se ei niin haitannut kun ilmoitukseen vastaaminen ei maksanut mitään.

Mun arvelu on se että kohtuukivasti toimivan sivuston pitäjä halusi itse saada sivustostaan enemmän tuloja ja muutti sivuston sallaiseksi kuin se on. Arvelen edelleen että siellä voi olla oikeita ja feikki-ilmoituksia mutta koska niitä on vaikea jos ei mahdoton erottaa toisistaan, en sitä enää käytä. Sivusto olisi feikki mikäli ylläpitäjä itse lisäisi feikki-ilmoituksia mutten lähde arvelemaan tekeekö se sitä.

Edelleen arvelen että sivuston käyttöaste on romahtanut verrattuna aikoihin jolloin pystyi vastaamaan ilmaiseksi. Maksullisia käyttäjiä lienee kuitenkin riittävän paljon kun paikka on vielä pystyssä.