Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Leea

<< < (7/10) > >>

Hania:

--- Lainaus käyttäjältä: Jax Teller - Kesäkuu 13, 2024, 10:22:56 ---Onko täällä kukaan käynyt Leean hoidossa viimeaikoina? Ainakin kommenttien perusteella tällä naisella olisi osaavat kädet miehen nautintoon, mutta kuulisin mielelläni lisää arvioita kanssaveljiltä :)

--- Lainaus päättyy ---

En nyt ole hetkeen käynyt, koska hänen sijainti on itselle hieman etäinen. Olen kuitenkin useamman kerran häntä tavannut ja aina olen saanut hymyssä suin poistua paikalta. Tuskin ne kädentaidot ovat ainakaan heikentyneet. Rohkeasti kokeilemaan vaan.

Sundis:

--- Lainaus käyttäjältä: Jax Teller - Kesäkuu 13, 2024, 10:22:56 ---Onko täällä kukaan käynyt Leean hoidossa viimeaikoina? Ainakin kommenttien perusteella tällä naisella olisi osaavat kädet miehen nautintoon, mutta kuulisin mielelläni lisää arvioita kanssaveljiltä :)

--- Lainaus päättyy ---

Muutaman kerran käyneenä voin ehdottomasti suositella. Onneksi en asu ihan paikkakunnalla niin en pääse liian usein Leean käsittelyyn. Erittäin osaavat kädet ja loistava palveluasenne.

Jax Teller:
Kiitoksia kommenteista! Täytää varmaan tässä lomalla käydä rentoutumassa.

Vanhaholvikirkko:
Lämmin suositus Leealle. Tapaamiset on helppo saada onnistumaan, palveluasenne (hieronta ja kaikki muu jutustelu) on erinomainen, hinta ja laatu kohtaavat erinomaisesti ja miljöö on hieno, etenkin jos sattuu kelien puolesta pääsemään ulkohierontaan. Ei ole löytynyt vielä Leean voittanutta.

Jukka_nn:
Kyllä Pasilan Annen luona tuli käytyä. Oli kyllä hieno kokemus. Annella oli urheilutaustaa. Ja siihen aikaan oli lankapuhelimet ja puhelinvastaajat, montakohan kertaa tuli soitettua ja vastaajasta kuului: Anne tässä hei, olen tältä päivältä lopettanut, seuraavan kerran minut.... :inlove: Kaipauksella muistellen... :kiss:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta