Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Leea  (Luettu 22346 kertaa)

Poissa Julle95

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Leea
« Vastaus #20 : Lokakuu 26, 2023, 20:58:14 »
Leealla käyty,huippu setti. Oon huoraiillut jo kauan,mutta Pasilan Annea en muista tavanneeni? Oliko aikaa hesarissa päiväkahvi seuraa haetaan...?

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Leea
« Vastaus #21 : Lokakuu 27, 2023, 08:44:50 »
Pasilan Annen tapasin joskus ihan 2000-luvun alkuvuosina. Eli on vähän enemmän jo aikaa siitä. Ei ole tainnut todella pitkään aikaan enää olla kuvioissa.

Poissa Kddk

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Leea
« Vastaus #22 : Marraskuu 27, 2023, 11:41:11 »
Pakko se on itsekin ensikertalaisena tänne kirjoittaa.

Kävin jokunen tovi sitten Leean hieronnassa jota olin pyytänyt hieman kovempana käsittelynä (jonkin verran jumeja selässä).

Hierontasalonkiin oli helppo löytää, vaikkakin puhelimessa puhuessamme Leea varoitteli että navigaattori ei välttämättä osaa ohjata perille asti.

Salonki viihtyisä ja muutenkin puitteet kohdillaan (taustamusiikista plussaa).

Hieronnassa käytettiin runsaasti öljyä mikä tuntui lähes taivaalliselta, ja kyllä Leea myös osasi hieroa, niskajumit hellitti kummasti ja myös takareisissä koin kireyden häviämistä. Varsinkin jalkoja hieroessa myös ihanaa kiusoittelua.

Ihana oli myös kesken hieronnan koskea upeaa hierojatarta, joskin saatoin vähän liikaakin innostua 🤤

Hieronnan lopetus oli käsitöillä oikein ihana, ties millaista olisi ollut muuten.

Hieronta meni yliajalle johon en ollut juuri varautunut ylimääräisellä valuutalla, tämä ei kuitenkaan Leeaa ainakaan toivottavasti tuntunut haittaavan.

Ehdottomasti kokeilemisen arvoista ja kyllä sitä toki tekisi itsellä taasen mieli käydä testaamassa jotain erilaista käsittelyä!

Poissa Turska88

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • * Kelpo kaveri
Vs: Leea
« Vastaus #23 : Marraskuu 27, 2023, 12:43:55 »
Yhdyn edelliseen!

Leea osaa hieroa ja kiusoitella. Öljyllä ei säästellä, itse tykkään siitä ja öljy on mukavan lämmintä.  Menen ehdottomasti toistekkin!

Poissa Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Leea
« Vastaus #24 : Marraskuu 30, 2023, 16:44:52 »
Yhdyn edelliseen!
Yhdyin Leeaan!

Pidän kuitenkin hierontaa suhteellisesti parempana palveluna häneltä. Ehkä siksi, että hieronta kaikkineen on ... no sellainen kokemus jota täällä on useammankin toimesta kehuttu!

Poissa Mikako

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Leea
« Vastaus #25 : Joulukuu 11, 2023, 04:13:55 »
Kävin taannoin Leean luona ja voi pyhä Sylvi mikä homma. Hieronta loistavaa ja se iloinen lopetus. Se se vasta olikin jotain en keksi tähän niin reilusti imartelevaa sanaa. Pakko päästä uudestaan.

Poissa micree

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Leea
« Vastaus #26 : Joulukuu 11, 2023, 12:50:35 »
Moikka kaikille,
Itse kun ekajerta liikellä tän tyypisen tapaamiseen.
Voiko joku sanoa mistä löydy leea yhteystiedot tai vastaava.

Kiitokset

Poissa Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Leea
« Vastaus #27 : Joulukuu 11, 2023, 13:46:27 »
ST, hierontaa, Uusimaa läntinen, 45-55, Laadukasta kotimaista hierontaa

Poissa Jukka_nn

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Leea
« Vastaus #28 : Joulukuu 12, 2023, 18:15:20 »
Olen samaa mieltä Ollin kanssa, että hyvä hieronta ja loistava käsihoito on paljon parempi kuin perus pano. En ole Leealta edes ajatellut pyytää :behind:, niin hyvää on tuo Happy End :wanker: