Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE Lucy  (Luettu 5058 kertaa)

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
RE Lucy
« : Syyskuu 23, 2022, 18:55:41 »
Tällä viikolla tuli kaksikin kertaa vierailtua tämän Belgian typykän luona. Tosi iloinen ja hyvää seuraa. Todellisuudessa paremman näköinen kuin re ilmoituksen kuvissa ja vartalo on aika timanttinen. Ei grammaakaan liikaa missään ja muodot kohdillaan. Suikkari suikkarinen ehkä paras tähän mennessä ja tuntui että sitä olisi jatkunut vaikka ja kuinka pitkään. Todella hyvä tarakka jota ihailisi vaikka maailman loppuun. Ratsastuskunto ei lopu ihan heti. Vahva suositus henkilöille jotka pitävät timmistä nuoresta naisesta.

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Lucy
« Vastaus #1 : Syyskuu 25, 2022, 13:30:23 »
Lucy parasta mitä tällä hetkellä saa koko Suomessa timanttinen suuhoito ja tiukka hyväntuntuinen pillu ja kroppa todella gasellimaisen ihana :blowjob:

Poissa Vekkuli

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Lucy
« Vastaus #2 : Syyskuu 25, 2022, 13:32:01 »
Ihanaa oli upottaa kieli siihen pillu kuiluun makea nälkä tuli tyydytettyä :sheep:

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 300
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Lucy
« Vastaus #3 : Syyskuu 25, 2022, 16:11:17 »
Olen täsmälleen samaa mieltä.

Vahva suositus. 5/5.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: RE Lucy
« Vastaus #4 : Syyskuu 25, 2022, 18:42:57 »
Aika lailla samoilla linjoilla ollaan.

Itse sanoisin Lucy:ssa parhainta olevan palveluasenteen - moni asia onnistuu, ja on todella hyvin mukana kaikessa.

Muutaman kerran koeajaneena, sanoisin, että on ihan hyvä valinta.  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Lucy
« Vastaus #5 : Syyskuu 29, 2022, 08:35:31 »
Tapasin lucyn alku viikosta ja selvästi oli kiirettä aikataulua itselleen tehnyt. Antoi minun odottaa hetken kun asiakas vielä sisällä ja asiakkaan lähdettyä heti tuli ilmoitus .että saa tulla. Pihalla selvästikkin kuljeskeli hänen mieskumppaninsa edestakaisin kännykkä kädessä .ei epäselvääkään siitä että ei olisi ja oli siinä pihalla kun tulin ja lähin ..uutta asiakasta jo odotti kun lähdin .pihapiiri sen verran pieni että hyvin saattoi tilanteen nähdä ja tuntea . Itse koin lucyn hieman laihan puoleiseksi ja oli hieman ehkä tylsistynyt jo palvelemaan oli selvästi väsynyt.ehkä asiakkaita ollut jo jonkin verran .yritti kyllä olla ystävällinen.mut ei mun top 5 ainakaan mennyt.vähän jäi odotukset vaisuksi.

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Lucy
« Vastaus #6 : Syyskuu 29, 2022, 09:45:48 »
Mä en vierailuiden ohessa saanut tutkahavaintoja mieskumppanista.

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Lucy
« Vastaus #7 : Syyskuu 29, 2022, 11:29:16 »
Ehkä sillä hetkellä ylä parvella.kuuntelemassa teidän touhujanne😉 .mut ei siinä kyllä mitään epäselvää ollut.siinä kyllä kaveri tiesi mihin olin menossa kun törräsi siinä pihalla ja kun tulin ulos olis kaverille voinnut kiitokset sanoa.mut tuskin suomea osasi🤣

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 300
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Lucy
« Vastaus #8 : Syyskuu 30, 2022, 08:24:46 »
^merkillistä.

Itse olen Lucyn luona vieraillut jo monta kertaa, enkä ole havainnut ketään ylimääräistä sälliä pörräämässä ympärillä.

Mitä tulee ulkonäköön ja olemukseen, niin makuasioitahan nämä ovat, mutta minun mielestäni Lucyn kroppa on aivan timanttinen.

Poissa Vieras1503

  • Hero Member
  • Viestejä: 834
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Lucy
« Vastaus #9 : Syyskuu 25, 2023, 11:42:31 »
Uuden vuosiluvun kunniaksi ilmoitushan on vaihtunut jo jokin aika sitten nimelle lusy sweet. Tänään kävi tietysti sillai hassusti että aamusta alkoi panettaa vähän perkeleesti paljon. Lusyltä ajanvaraus onnistui taas helposti ja nopeasti tuttuun tapaan. Ja eikun kehätietä ajelemaan kulttuuri maisemiin. Määränpäässä taas muunsuomalaisia oli matkalla sinne sun tänne mutta minä viis veisasin sillä olin tehtävällä ja tilanne todellakin oli päällä.

Muodollisuudet veke ja vaatteet veke ja ykämoney suihkuun. Kaikki varmaan arvaa mitä siellä tapahtui joten ei raportoitavaa siltä osin. Hetkosen kuluttua kivespussi kiiltävänä päänäytökseen.

Alkuun oli luvassa pienimuotoinen poisto kiusaus esitys ja jopo alkoi keulimaan vähän niinkun äkkiä. Vähän siinä pussailtiin ja lusy kiehnäsi silleesti että alkoi sedällä taas järki sumeta. Sittenpä ykä komennettiin sänkyyn ja tottelin määräystä kiltisti. Alkoi LaatuSuihinOtto vaihe jonka lusy osaa ja taitaa. Lisämaininta kielellä tehtävästä lypsytaktiikasta joka kyllä vie ykän matkalle jonnekkin linnunradan äärilaidoille. Hyvän aikaa siinä nautintoa kesti ja sitten jo tapahtuikin purkautuminen joka vastaanotettiin viimeiseen pulssiin kuten kuuluukin. Hetkisen kuluttua näköhermot alkoi taas toimia ja ihailin ja hiplasin tuota aika täydellistä gaselli vartaloa ja lusy hihitteli. Vahva aloitus uudelle huorissakäynti viikolle

Poissa Ripley

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE Lucy
« Vastaus #10 : eilen kello 22:25:16 »
Tässä ei ole tullut nukuttua oikein kunnolla viime päivinä, täysikuu tai jotain ja vielä kun panettikin, niin päätin mennä pyörimään Lusyn sänkyyn omani sijasta.
Ja sehän kannatti, upea kroppa, upeat silarit ja tärkein eli palvelu asenne kunnossa.
Oli vain itsellä niin kovat paineet, ettei oikein kerennyt kunnolla räplätä kaikkea mitä olisi halunnut.
Myöskin erityis kunnia maininta mahtavasta pillu tuntumasta.

Ehdottomasti mentävä uudestaan visiitille.

Vielä näin loppukaneettina sanottava, että moni palveluntarjoaja voisi ottaa oppia häneltä miten asiakas otetaan vastaan, sovittuna aikana viestiä, että täällä ollaan, niin saman tein tuli ovikoodit ja muut. Ei mitään odottamista ulko-ovella tai muuta ihme säätöä.

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 300
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: RE Lucy
« Vastaus #11 : tänään kello 10:07:29 »
^täsmälleen näin. Lucy on ihan parasta laatua. Tens points.