Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?  (Luettu 7738 kertaa)

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 154
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« : Syyskuu 21, 2022, 20:57:33 »
Täytyy jatkossa yrittää käydä suihkussa ainakin tullessa muualla.Mikäli tullessa ja lähtiessä käyt suihkussa jossa menee yht n.5min se maksaa helposti 30-40€,kallista vettä ;D
Tietysti eri asia jos hupakko on suihkussa mukana niin silloin laskisin suihkuttelun maksettuun aikaan.
Tästä asiasta vois avata keskustelun ja jatkaa sitä siellä mitä mieltä muut on.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2022, 21:06:02 kirjoittanut Vikke1967 »

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #1 : Syyskuu 21, 2022, 21:12:17 »
Täytyy jatkossa yrittää käydä suihkussa ainakin tullessa muualla.Mikäli tullessa ja lähtiessä käyt suihkussa jossa menee yht n.5min se maksaa helposti 30-40€,kallista vettä ;D
Tietysti eri asia jos hupakko on suihkussa mukana niin silloin laskisin suihkuttelun maksettuun aikaan.
Tästä asiasta vois avata keskustelun ja jatkaa sitä siellä mitä mieltä muut on.

En saisi huudella toisen tytön rapsaketjussa, anteeksi 🙏 Voisko ylläpito vaikka siirtää omaksi keskusteluksi?

Mutta suihkuttelusta on siis puhuttu ja kyllä se muistaaksseni suurimmalla osalla siihen aikaan kuuluu. Eli aika alkaa kun astut ovesta sisään ja ajan loppuessa pitää olla vaatteet päällä siirtymässä ulos 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #2 : Syyskuu 21, 2022, 21:57:43 »
Täytyy jatkossa yrittää käydä suihkussa ainakin tullessa muualla.Mikäli tullessa ja lähtiessä käyt suihkussa jossa menee yht n.5min se maksaa helposti 30-40€,kallista vettä ;D
Tietysti eri asia jos hupakko on suihkussa mukana niin silloin laskisin suihkuttelun maksettuun aikaan.
Tästä asiasta vois avata keskustelun ja jatkaa sitä siellä mitä mieltä muut on.

En saisi huudella toisen tytön rapsaketjussa, anteeksi 🙏 Voisko ylläpito vaikka siirtää omaksi keskusteluksi?

Mutta suihkuttelusta on siis puhuttu ja kyllä se muistaaksseni suurimmalla osalla siihen aikaan kuuluu. Eli aika alkaa kun astut ovesta sisään ja ajan loppuessa pitää olla vaatteet päällä siirtymässä ulos 😊
Kyll se on semmonen juttu ollut aina että kun kynnyksen yli astun ja hoidan maksupuolen niin kello lähtee käyntiin.
Ja kynnyksen yli pitää olla astuttu kun 30/60/xx min on kulunut.
Eihän siitä tule mitään jos jokainen käy suihkussa tullessa & mennessä ja väliin pitäisi saada sovittu aika 😱🙈

Mutta mielenkiinto heräsi ja pittää mennä visiitille munakellon kanssa 😎
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #3 : Syyskuu 21, 2022, 22:06:54 »
Tietysti suihku kuuluu asiaan, kohteliaisuudesta palveluntarjoajalle alussa ja itselle lopussa. Mutta elämän llyhyimpiä suihkuttelujahan nuo yleensä on….
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5182
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #4 : Syyskuu 21, 2022, 22:09:04 »
Kyllä joo joskaan en lukenut ketjua tarkasti, lähinnä katselin Marian avatarkuvan tissejä.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #5 : Syyskuu 21, 2022, 22:28:00 »
jos on lyhyt aika ja oot lähtiessä käynyt suihkussa mut sut ohjataan siihen on tietty niin ja

näin " kaikkihan " väittää käyneensä lähtiessä . no poislähtiessä se on omavalinta jos aika täysi

menox kotiin suihkuun.
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #6 : Syyskuu 21, 2022, 23:22:27 »
Kyllä se kuuluu.

Voit itkeä suihkussa jo valmiiksi karua kohtaloasi, ja sitä että ´joudut´ panemaan kuumia naisia.

Miksi aina minä? Miksi tämän piti sattua just minulle, eikä naapurin Penalle, jolla aivan hirveä vaimo. :)     

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #7 : Syyskuu 22, 2022, 04:59:38 »
Kuuluu, ehdottomasti.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #8 : Syyskuu 22, 2022, 05:02:33 »
jos on lyhyt aika ja oot lähtiessä käynyt suihkussa mut sut ohjataan siihen on tietty niin ja

näin " kaikkihan " väittää käyneensä lähtiessä . no poislähtiessä se on omavalinta jos aika täysi

menox kotiin suihkuun.

Ainoa mihin ohjaan mun luo tullessa on koronakäsipesuun, seison ovella pyyhe kädessä. Muuten luotan miehen hygieniaan. Lopuksi voi mennä suihkuun, vessassa valmiina Muumipyyhe.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #9 : Syyskuu 22, 2022, 05:57:01 »
Eiköhän suihkussa käynti maksettuun aikaan kuulu.
Muussa tapauksessa, eihän siitä mitään tule jos puolen tunnin ajan varannut lorottelee suihkussa puoli tuntia ja sitten vastaa alkaa panohommat. Aikatauluthan siinä menee perseelleen.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #10 : Syyskuu 22, 2022, 06:16:21 »
Eiköhän suihkussa käynti maksettuun aikaan kuulu.
Muussa tapauksessa, eihän siitä mitään tule jos puolen tunnin ajan varannut lorottelee suihkussa puoli tuntia ja sitten vastaa alkaa panohommat. Aikatauluthan siinä menee perseelleen.

Niin totta. En muistanut kertoa että joo, suihkussa käynti kuuluu hintaan, tai sen sisälle. Aika alkaa kun astut kynnyksen yli.

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #11 : Syyskuu 22, 2022, 12:27:30 »
Suihku kuuluu aikaan. Siksi täytyy vain piipahtaa suihkussa kun tulee. Enemmän aikaa lähtiessä. Siksi 30 minuuttia on aivan liian vähän aikaa minulle. En tullut sinne menemään suihkuun vaan ollakseen teinitytön kanssa.  :wanker:

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #12 : Syyskuu 22, 2022, 13:01:24 »
Kuuluu. Jos ei halua käyttää suihkussa käymiseen aikaa, voi käydä tapaamista ennen suihkussa muualla ja pestä saapuessaan vaan kädet ja ehkä vähän strategisia paikkoja. Jos haluaa että tulen läsnäolollani kannustamaan suihkuttelussa, se toki onnistuu ;D
Hupsu hupakko Turusta

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #13 : Syyskuu 22, 2022, 13:29:09 »
Hyvä muistaa. Täytyypä ehkä ottaa teini mukaan suihkuun joku kerta. 🥰

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #14 : Syyskuu 22, 2022, 18:45:46 »
Mites jos kyseessä on outcall ja tyttö painuu suihkuun heti perille päästyään ja viettää siellä 10 min, onko sekin asiakkaan maksamaa aikaa? 🙂

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #15 : Syyskuu 22, 2022, 18:52:07 »
Ei kuulu jos vaaditaan suihkuttelua tapaamisen aluksi.
Jos ei kelpaa oma sana että on vehkeet pesty ja jne..

Mutta jos hupakko vaatii, että suihkun kautta hommat lähtee, niin se on kyllä sitten pois huoran ajasta..

Voitte olla jumalauta ihan varma, että mä en maksa mistään suihkuttelusta...mun kyrpä on aina puhdas!!
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 22, 2022, 18:54:56 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #16 : Syyskuu 22, 2022, 18:55:04 »
Mites jos kyseessä on outcall ja tyttö painuu suihkuun heti perille päästyään ja viettää siellä 10 min, onko sekin asiakkaan maksamaa aikaa? 🙂
Niinpä  :laught: alkaako sekuntikello nakuttamaan ku pt saa jalkansa kynnyksen yli.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #17 : Syyskuu 22, 2022, 19:24:33 »
Minä olen niin hyvätapainen, että annan huoran mennä panon jälkeen hotellihuoneeni suihkuun, vaikka aika olisi jo kulunut. Olenko liian lempeä?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #18 : Syyskuu 22, 2022, 19:30:12 »
Minä olen niin hyvätapainen, että annan huoran mennä panon jälkeen hotellihuoneeni suihkuun, vaikka aika olisi jo kulunut. Olenko liian lempeä?

Sinussa elää inhimillinen turskapappa.

Moni olisi heittänyt huorat hiuksista vittuun, mutta selvästi et kuulu tähän rasistiseen ryhmään.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 737
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #19 : Syyskuu 22, 2022, 19:40:02 »
Mä varmaan oon liian lempeä,ja kiltti  :whipping: Mitä silloin tällöin hupakoita käyny kylässä, jo kynnyksen yli päästyään oon näyttänyt missä suihku on,ja puhdas pyyhe. Siitä ei ole neuvoteltu mihin tai kenen aikaan se sisältyy...
...Mä kokeilen vaan sormella...