Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?  (Luettu 7833 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #60 : Helmikuu 01, 2023, 08:10:23 »
Kokeilkaa joskus käydä paskalla PT:n luona, pyyhitte vähän huolimattomasti ja siitä sitten valkoisille lakanoille makaamaan.

Älkää kokeilko.

No mitä...kylppärissä on sitä varten läjä Aku Ankkoja. Niitä lukiessa saa rauhassa punnertaa ja on epätodennäköistä että maksettua aikaa olisi enää jäljellä ja ehtisi jättämään ralliraidat lakanoihin. Tex Willerit on vielä tehokkaampia, ne missä jatkuu seuraavassa numerossa...ja veskiin tieteskin se seuraava ja sitä seuraava numero. Kuluu kun huomaamatta pidemmätkin tapaamiset.
Ilta-Sanomien Mustanaamio-sarjikseenkin joku on koukussa, ne kun jatkuu aina seuraavan arkipäivän lehdessä.
Sanoiko joku, että huoraaminen on vaikeaa, niin joo omaa pissaa pitää joskus pidätellä kun pönttö varattu :laught:

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #61 : Helmikuu 01, 2023, 09:28:40 »
Eiköhän tuo pääsääntöisesti kuulu ja pitääkin kuulua. Minullakin voi olla seuraava asiakas tulossa 15 min päästä edellisen ajan loppumisen jälkeen ja itsekin pitää ehtiä siistiytymään. Ei siinä voi asiakas kauaa kylpeä. Eri asia on jos asiakas ilmoittaa suihkuntarpeesta jo ennen ajanvarausta niin voidaan toki aina joustaa ajassa tarpeen mukaan.
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #62 : Helmikuu 01, 2023, 09:35:02 »
^
Minä tykkään teistä pervopariskunta :inlove:
Teille kaikki on niin luonnollista ja helpon tuntuista. Hienoa, kun olette törmänneet toisiinne.
Taitaa olla jotain kerran elämässä tai jotain, kun löytää sen oikean.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1377
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #63 : Helmikuu 01, 2023, 10:11:34 »
Minulla on aina ollut oletusarvona, että käyn ennen käyntiä suihkussa. Jos se on keskellä päivää työaikana, niin munien ja perseen pesu on se minkä voi suorittaa pikaisesti hupakolla. Ja se kuuluu varattuun aikaan. Kertaakaan ei muuten ole tullut tilannetta että herätyskello on soittanut aikarajan ja olen harrastanut hupakoissa käyntiä enemmän kuin ”pari” vuotta. Nalli herkässä. Muutamia kertoja palveluntarjoaja on tarjonnut paneskelun jälkeen kahvia tms ja halunnut että jään rupattelemaan, mutta sitä ei lasketa ajan ylittämiseksi.

Jos olen tilannut tytön hotelliin, niin varaan aina aikaa sen verran ettei tytön suihkussa käynti haittaa.

Poissa TampesterinMies

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #64 : Helmikuu 01, 2023, 13:15:49 »
Eikös palveluntarjoajat aikaa myy? Jos ostan tunnin niin ostan tosiaan tunnin. Sisältää puheet, pesut ja panot. Reilu peli molemmin puolin on tärkeintä.
Ei kerta homoa tee ja kolmesta nollaa....

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #65 : Helmikuu 01, 2023, 14:38:40 »
^
Minä tykkään teistä pervopariskunta :inlove:
Teille kaikki on niin luonnollista ja helpon tuntuista. Hienoa, kun olette törmänneet toisiinne.
Taitaa olla jotain kerran elämässä tai jotain, kun löytää sen oikean.

Ihana Nina :inlove:
Nokialla

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #66 : Helmikuu 01, 2023, 22:23:04 »
No ömmm... Oon vissiin vähän outo, mutta kun mulle ei oikein sellanen liukuhihnamainen työtahti sovi, niin oman itsenikin takia mulla on aina vähintään tunti väliä asiakkaiden välissä. Ja oon silleen myös vähän outo, että myyn tietyn mittaisia palveluja ja oon vissiin aiemmassa elämässä oppinut vähän liian kiltiksi ja asiakaspalvelualttiiksi, että en kykene myymään tunnin sessiota tai hierontaa, ellei se itse palvelu kestä sovittua aikaa. Mulle tulee joka kerta paha mieli, jos vahingossa laukaisen palvelunostajan liian aikaisin ja hän mielihyvin siitä lähtee suihkuttelemaan. Vaikka kuinka monta kertaa on mulle sanottu, että "olen tyytyväinen, ei haittaa vaikkei kestänytkään yhtä pitkään kuin oltiin suunniteltu". 🙈 Mikähän mussakin on vialla? En ole vielä tarpeeksi paatunut? 😅
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #67 : Helmikuu 01, 2023, 22:45:18 »
No ömmm... Oon vissiin vähän outo, mutta kun mulle ei oikein sellanen liukuhihnamainen työtahti sovi, niin oman itsenikin takia mulla on aina vähintään tunti väliä asiakkaiden välissä. Ja oon silleen myös vähän outo, että myyn tietyn mittaisia palveluja ja oon vissiin aiemmassa elämässä oppinut vähän liian kiltiksi ja asiakaspalvelualttiiksi, että en kykene myymään tunnin sessiota tai hierontaa, ellei se itse palvelu kestä sovittua aikaa. Mulle tulee joka kerta paha mieli, jos vahingossa laukaisen palvelunostajan liian aikaisin ja hän mielihyvin siitä lähtee suihkuttelemaan. Vaikka kuinka monta kertaa on mulle sanottu, että "olen tyytyväinen, ei haittaa vaikkei kestänytkään yhtä pitkään kuin oltiin suunniteltu". 🙈 Mikähän mussakin on vialla? En ole vielä tarpeeksi paatunut? 😅

Luultavasti vaan ns opittu tapa. Itsellänikin paljon aspa työtä takana ja se ”kiltteys” meinaa puskea pintaan välillä. Mutta sitten se kolikon toinen puoli, eli juurikin siksi että sitä aspa työtä on niin paljon takana niin on jo ”paatunut”. Vähän vaikea selittää 😅 Tottakai aina haluaa että asiakas on tyytyväinen, mutta hyvä on oppia siihen että vaikka ajasta olis kulunut vasta puolet ja asiakas lähtee tyytyväisenä, niin siinä ei ole mitään pahaa.😊 On mulla ollut eräs tapauskin kun oli varannut tunnin ajan mutta varmaan 10min sisällä hoitui kaikki eikä hän ollut sen tyylinen että olis halunnut jäädä vielä höpisemään tai muuta niin minkäs mä sille mahdan.🤷‍♀️😄
Opiskelijarouva

Turku

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #68 : Helmikuu 01, 2023, 23:20:24 »
Kokeilkaa joskus käydä paskalla PT:n luona, pyyhitte vähän huolimattomasti ja siitä sitten valkoisille lakanoille makaamaan.

Älkää kokeilko.

Kaikkea pitää kokeilla jotta tietää mistä tykkää. Se ilme kun PT äkkää mitä jätit jälkeesi ja siihen asiakkaan kuittaava hymy. Se on sitä vuorovaikutusta.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #69 : Helmikuu 02, 2023, 00:22:48 »
Kokeilkaa joskus käydä paskalla PT:n luona, pyyhitte vähän huolimattomasti ja siitä sitten valkoisille lakanoille makaamaan.

Älkää kokeilko.

Kaikkea pitää kokeilla jotta tietää mistä tykkää. Se ilme kun PT äkkää mitä jätit jälkeesi ja siihen asiakkaan kuittaava hymy. Se on sitä vuorovaikutusta.

Senkin possu!
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #70 : Helmikuu 02, 2023, 01:10:12 »
Suihkuun pääsee kammarillani mennen tullen, varatun ajan puitteissa.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #71 : Helmikuu 02, 2023, 17:33:25 »
No ömmm... Oon vissiin vähän outo, mutta kun mulle ei oikein sellanen liukuhihnamainen työtahti sovi, niin oman itsenikin takia mulla on aina vähintään tunti väliä asiakkaiden välissä. Ja oon silleen myös vähän outo, että myyn tietyn mittaisia palveluja ja oon vissiin aiemmassa elämässä oppinut vähän liian kiltiksi ja asiakaspalvelualttiiksi, että en kykene myymään tunnin sessiota tai hierontaa, ellei se itse palvelu kestä sovittua aikaa. Mulle tulee joka kerta paha mieli, jos vahingossa laukaisen palvelunostajan liian aikaisin ja hän mielihyvin siitä lähtee suihkuttelemaan. Vaikka kuinka monta kertaa on mulle sanottu, että "olen tyytyväinen, ei haittaa vaikkei kestänytkään yhtä pitkään kuin oltiin suunniteltu". 🙈 Mikähän mussakin on vialla? En ole vielä tarpeeksi paatunut? 😅

Anteeksi

Ei ollut tarkoitus tuottaa pahaa mieltä.

Mutta kun minunkin piti vielä mennä töihin.

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #72 : Helmikuu 02, 2023, 21:15:27 »
Tottakai se  on palvelutarjoajan aikaa

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #73 : Helmikuu 02, 2023, 21:16:55 »
No ömmm... Oon vissiin vähän outo, mutta kun mulle ei oikein sellanen liukuhihnamainen työtahti sovi, niin oman itsenikin takia mulla on aina vähintään tunti väliä asiakkaiden välissä. Ja oon silleen myös vähän outo, että myyn tietyn mittaisia palveluja ja oon vissiin aiemmassa elämässä oppinut vähän liian kiltiksi ja asiakaspalvelualttiiksi, että en kykene myymään tunnin sessiota tai hierontaa, ellei se itse palvelu kestä sovittua aikaa. Mulle tulee joka kerta paha mieli, jos vahingossa laukaisen palvelunostajan liian aikaisin ja hän mielihyvin siitä lähtee suihkuttelemaan. Vaikka kuinka monta kertaa on mulle sanottu, että "olen tyytyväinen, ei haittaa vaikkei kestänytkään yhtä pitkään kuin oltiin suunniteltu". 🙈 Mikähän mussakin on vialla? En ole vielä tarpeeksi paatunut? 😅

Anteeksi

Ei ollut tarkoitus tuottaa pahaa mieltä.

Mutta kun minunkin piti vielä mennä töihin.

😅 No worries! 😀 ❤️
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Buzzard

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #74 : Helmikuu 19, 2023, 17:14:43 »
Mulle kun ei ole koskaan oikein sopinut tuo kellon kanssa kilpaa paneminen, ni ei oo niin minuutilleen. Mun aikapolitiikka menee niin, että puolen tunnin aika on lähempänä puolta tuntia kuin tuntia. Ja tunnin aika lähempänä sitä tuntia, kuin puoltatoista. Pääasia on, että asiakas on puhdas.

Oon aina miettinytkin, että eikö se ole kuitenkin palvaluntarjoajan etujen mukaista, että asiakas on varmasti puhdas. Eli tapaamisen alkuun antaisin itse 5 min ylimääräistä suihkussa käyntiin, jos olisin PT. Jos menee yli 5 min suihkussa, niin kello voi siinä vaiheessa alkaa tikittää. Aikataulut on aina mahdollista järjestää sen mukaisesti. Se on valintakysymys.

Parhaiten saa muutenkin asiakkaan tulemaan uudestaan, kun ei ole niin minuutin päälle aikataulu. Varmasti olette samaa mieltä, että uudelleentuleva asiakas on kaikista arvokkain asiakas. Kun jossain vaiheessa aktiivisemmin harrastelin tätä hommaa, kävin kaikista useimmin sen yhden luona, joka meni aina 15 min yliajalle. Business koulutuksessakin aina puhutaan "underpromise, overdeliver" sanonnasta. Tällä tavalla saa tyytyväisen asiakkaan. Uudelleentuleva asiakas tuo sinulle enemmän rahaa ja on myös aina turvallisempi kuin tuntematon asiakas.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1008
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #75 : Helmikuu 19, 2023, 17:45:09 »
Mulle kun ei ole koskaan oikein sopinut tuo kellon kanssa kilpaa paneminen, ni ei oo niin minuutilleen. Mun aikapolitiikka menee niin, että puolen tunnin aika on lähempänä puolta tuntia kuin tuntia. Ja tunnin aika lähempänä sitä tuntia, kuin puoltatoista. Pääasia on, että asiakas on puhdas.

Oon aina miettinytkin, että eikö se ole kuitenkin palvaluntarjoajan etujen mukaista, että asiakas on varmasti puhdas. Eli tapaamisen alkuun antaisin itse 5 min ylimääräistä suihkussa käyntiin, jos olisin PT. Jos menee yli 5 min suihkussa, niin kello voi siinä vaiheessa alkaa tikittää. Aikataulut on aina mahdollista järjestää sen mukaisesti. Se on valintakysymys.

Parhaiten saa muutenkin asiakkaan tulemaan uudestaan, kun ei ole niin minuutin päälle aikataulu. Varmasti olette samaa mieltä, että uudelleentuleva asiakas on kaikista arvokkain asiakas. Kun jossain vaiheessa aktiivisemmin harrastelin tätä hommaa, kävin kaikista useimmin sen yhden luona, joka meni aina 15 min yliajalle. Business koulutuksessakin aina puhutaan "underpromise, overdeliver" sanonnasta. Tällä tavalla saa tyytyväisen asiakkaan. Uudelleentuleva asiakas tuo sinulle enemmän rahaa ja on myös aina turvallisempi kuin tuntematon asiakas.

Periaatteessa noin, mutta ymmärrettävästi jos antaa esim itsestään sen kuvan, että ei se oo niin justiinsa 30min ajalla et onko se 30 vai 45min niin se on takuuvarma taktiikka saada sitten niitä asiakkaita jotkavaraa 30min ja olettaa että tapaaminen on 45min vähintään aina ja sitte kaikkia vituttaa lopulta.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #76 : Helmikuu 19, 2023, 17:51:23 »
^^
Tuollaisessa tapauksessa en tajua, mitä järkeä sitten on hinnoitella, paljon maksaa 30 min, 45 min, tunti... tai ole niin kauan kun haluat aika, maksa mitä jaksat juttu.
Minulla käyvät vakkari asiakkaat ja asiakkat muutkin noudattaa hyvin maksamaansa ja varaamaansa aikaa, eikä koita vetkuttaa varttia yliaikaa. Luulen, että kun minä pidän sovituista pelisäännöistä kiinni, niin he pitävät myös. En edes tiedä, miksi pitäisi sovituista pelisäännöistä luistaa aikaa luistattamalla, vissiin ovat ihan tyytyväisiä olleet siihen mitä ovat ilman ihme säätöjä saaneet.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #77 : Helmikuu 19, 2023, 18:08:05 »
Hauska huomata että useimmat pitävät minuuttiaikataulua hyvänä ja suihkukin kuuluu siihen 30minuutin aikaan, mutta erilaisten diibadaaba viestien/kyselyiden vastaamiseen ja päyvystämiseen voidaan surutta uhrata tuntitolkulla aikaa. Hyvähän se on kohdentaa "markkinointi" oikein.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #78 : Helmikuu 19, 2023, 18:32:53 »
Mä luulen, että on markkinointia horolta sanoa keskustelupalstoilla, että "minä en kelloa katsele" ja "saa suihkutella kaikessa rauhassa, otan vain yhden asiakkaan päivässä"

Todellisuus voi olla tarua ihmeellisempää.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #79 : Helmikuu 19, 2023, 18:38:40 »
^kerro toki todellisuudesta.