Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?  (Luettu 7809 kertaa)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #40 : Syyskuu 25, 2022, 00:38:08 »
Sivistysvaltioissa käytetään termejä Short ja Long.

Shortissa ei välttämättä ole mahdollisuutta suihkuun, mutta jos on niin se yleensä kuuluu siihen sessioon eli pääsee käymään suihkussa, hikisen marketilla kopio Louis Vuitton/ Ray Ban etsimisreissun jälkeen.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2022, 00:40:02 kirjoittanut M.U. Tiainen »

Poissa Vieras0330

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #41 : Syyskuu 25, 2022, 07:24:26 »
Täytyy jatkossa yrittää käydä suihkussa ainakin tullessa muualla.Mikäli tullessa ja lähtiessä käyt suihkussa jossa menee yht n.5min se maksaa helposti 30-40€,kallista vettä ;D
Tietysti eri asia jos hupakko on suihkussa mukana niin silloin laskisin suihkuttelun maksettuun aikaan.
Tästä asiasta vois avata keskustelun ja jatkaa sitä siellä mitä mieltä muut on.

Tietysti kuuluu!  Viime viikolla tarjottiin minulle kahta eri makuista kivennäisvettäkin..mukavaa oli!

Poissa Exmies

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #42 : Syyskuu 28, 2022, 19:34:23 »
Mistä aika lähtee on todella kirjavaa.
Joskus se lähtee sovitusta ajasta, kun on tekstannut 2min ennen täällä ja 5-10 yli tulee ohjetta ja tajuut että 5min kävelymatka,kun osoite on eri kuin annettu. Sitten kun touhu on päällä, niin 15min ennen loppua tulee eka aikamerkki ja kehoite että nyt on 5min aikaa.
Ajan loppumisen aikamerkki tulee kännyästä ja katsot kelloa että sovitusta ajasta on vielä 10min jäljellä. Katsot hölmityneenä neitoa, joka sanoo että pitää olla aikaa pukeutumiselle ja jos haluat käydä suihkussa.
No onneksi en ottanut 30min, sillä olis melkeen kerennyt ottaa kengät jalasta. Kiitos ja kotia kohti. Ei näissä ole mitään sääntöjä, pt päättää ja sinä päätät menetkö uudestaan.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #43 : Syyskuu 28, 2022, 20:10:04 »
Nyt pitää säästää energiasta, ja ainakaan mitään lämpimiä suihkuja harrasteta.  :whipping:

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #44 : Syyskuu 28, 2022, 20:49:10 »
Vuosia käyttänyt paria vakkaria ja niiden kanssa nyt ei katella kelloa juuri yhtään ellei ole kiire kummallakaan mihinkään.Sitten kun silloin tällöin tulee käytyä jollain alan ammattilaisella niin tulee vähän puskista tuo tarkka ajastus mutta niillä säännöillä mennään mitä vaaditaaan.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6777
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #45 : Syyskuu 28, 2022, 21:22:46 »
Nyt pitää säästää energiasta, ja ainakaan mitään lämpimiä suihkuja harrasteta.  :whipping:

Aijaa, itse ainakin otrasin tänään vettä koko rahan edestä  8) No joo, se suihku oli kyllä ihan sivuseikka.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 28 )

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 774
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #46 : Syyskuu 28, 2022, 21:28:49 »
Nyt pitää säästää energiasta, ja ainakaan mitään lämpimiä suihkuja harrasteta.  :whipping:
Saas nähdä...Suora sähkölämmitys,ja boileri sen myötä. Onneks ny järkevä määräaikaissoppari viel voimassa reilun vuoden. Ja palella en ajatellu tulevanakaan talvena kämpässä..
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa ouluncasanova

  • Banned
  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #47 : Lokakuu 01, 2022, 22:04:53 »
Kuuluu.

Poissa Kuu_ukko

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #48 : Tammikuu 30, 2023, 11:44:07 »
Kuuluu varattuun aikaan, mutta onneksi Suomen armeija on antanut valtaosalle miehistä koulutuksen nopeaan suihkuun. Huorissa käynti on keskeisin paikka, missä armeijaoppeja voi soveltaa elämäänsä.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1159
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #49 : Tammikuu 30, 2023, 12:02:02 »
Tässä on oleelliset jo sanottu, mutta komppaan vielä: in-callissa suihkut kuuluu maksettuun aikaan, ja jos on pitänyt hygieniasta huolen (siis ei ilmesty paikalle pahanhajuisena ja ruokkoamattomana) niin kyllä alkusuihkun voi skipata.

Pikaisen jälkeen mulle usein riittää pelkkä temmin pesu ja näin voi panoaikaa vähän pidentää. Mutta A ja O on, että pitää kiinni sovitusta. Ja kyllä, tämä tarkoittaa myös sitä että laukeamista ei pitkitä vaan mäjäyttää majoneesit viimeistään silloin kun kello näyttää viittä vaille. Jos tämä tuottaa ongelmia, niin sitten varataan pidempi aika.

Mutta lähtökohtaisesti kolme tärkeintä sääntöä turskan pelikirjassa on nämä:

a) on paikalla ajoissa sovittu määrä käteistä mukana
b) lähtee paikalta ajoissa ja raha on vaihtanut omistajaa, ja
c) on herrasmies eli kohtelee pt:tä kunnolla, ei esim. vaikeuta tämän työtä siten että haisee paskalle tai vähättelee

Amen,
AP
You and me, part-time lovers

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #50 : Tammikuu 30, 2023, 13:07:36 »
Tiedän, että monilla palvelunostajan suihkuttelut sisältyvät varattuun aikaan. Itse olen vissiin jotenkin höveli tämän asian suhteen, mutta mulla suiskussa käyntejä ei vähennetä hieronta- / sessio- tai muista ajoista.

Hieronta- ym. aika alkaa mulla siitä hetkestä, kun alan hieroa tai kun aletaan sessioida. Toki odotan, ettei siellä suihkussa vietetä mitään pariakymmentä minuuttia.

Poikkeuksena ovat yhteissuihkuttelut. Jos tulen suihkuun mukaan, se sisältyy varattuun aikaan. Eli vaikkapa tunnin ajassa sen tunnin sisälle.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #51 : Tammikuu 30, 2023, 16:56:08 »
Tiedän, että monilla palvelunostajan suihkuttelut sisältyvät varattuun aikaan. Itse olen vissiin jotenkin höveli tämän asian suhteen, mutta mulla suiskussa käyntejä ei vähennetä hieronta- / sessio- tai muista ajoista.

Hieronta- ym. aika alkaa mulla siitä hetkestä, kun alan hieroa tai kun aletaan sessioida. Toki odotan, ettei siellä suihkussa vietetä mitään pariakymmentä minuuttia.

Poikkeuksena ovat yhteissuihkuttelut. Jos tulen suihkuun mukaan, se sisältyy varattuun aikaan. Eli vaikkapa tunnin ajassa sen tunnin sisälle.

Tää tuntuu olevan isoin ero hierojissa ja muissa pt, hierojien aika tuntuu olevan hieronta-aika, muilla ovelta ovelle-aika, osalla jopa saapumissoitosta lähtien.

Jos pt on höveli ja sanoo ettei hopoua, niin sitten ottaa rennommin mutta kyllä asiakkaan etikettiin kuuluu että oven lukko naksahtaa kiinni ennen varatun ajan loppumista, ei tää mikää pakopelihuone ole, mihi jäädää ottaa suorituskuvia ja jauhamaan fiiliksistä ilmaiseksi.

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #52 : Tammikuu 30, 2023, 17:18:46 »
Tiedän, että monilla palvelunostajan suihkuttelut sisältyvät varattuun aikaan. Itse olen vissiin jotenkin höveli tämän asian suhteen, mutta mulla suiskussa käyntejä ei vähennetä hieronta- / sessio- tai muista ajoista.

Hieronta- ym. aika alkaa mulla siitä hetkestä, kun alan hieroa tai kun aletaan sessioida. Toki odotan, ettei siellä suihkussa vietetä mitään pariakymmentä minuuttia.

Poikkeuksena ovat yhteissuihkuttelut. Jos tulen suihkuun mukaan, se sisältyy varattuun aikaan. Eli vaikkapa tunnin ajassa sen tunnin sisälle.

Tää tuntuu olevan isoin ero hierojissa ja muissa pt, hierojien aika tuntuu olevan hieronta-aika, muilla ovelta ovelle-aika, osalla jopa saapumissoitosta lähtien.

Jos pt on höveli ja sanoo ettei hopoua, niin sitten ottaa rennommin mutta kyllä asiakkaan etikettiin kuuluu että oven lukko naksahtaa kiinni ennen varatun ajan loppumista, ei tää mikää pakopelihuone ole, mihi jäädää ottaa suorituskuvia ja jauhamaan fiiliksistä ilmaiseksi.

Hauskasti sanottu tuo loppu! 😄 Mutta joo itsellä se on pääasiassa tuo ovelta ovelle aika. Mun hinnoittelu onkin aikaan perustuva, ei esim erikseen jokaista mahdollista tapaamisen variaatiota, joten silloin hinnoittelen itselleni AJAN. Tämä on myös mielestäni kaikista yksinkertaisin tapa, niin itselle kuin asiakkaallekkin. 😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 940
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #53 : Tammikuu 30, 2023, 17:20:30 »
Tässä on oleelliset jo sanottu, mutta komppaan vielä: in-callissa suihkut kuuluu maksettuun aikaan, ja jos on pitänyt hygieniasta huolen (siis ei ilmesty paikalle pahanhajuisena ja ruokkoamattomana) niin kyllä alkusuihkun voi skipata.

Pikaisen jälkeen mulle usein riittää pelkkä temmin pesu ja näin voi panoaikaa vähän pidentää. Mutta A ja O on, että pitää kiinni sovitusta. Ja kyllä, tämä tarkoittaa myös sitä että laukeamista ei pitkitä vaan mäjäyttää majoneesit viimeistään silloin kun kello näyttää viittä vaille. Jos tämä tuottaa ongelmia, niin sitten varataan pidempi aika.

Mutta lähtökohtaisesti kolme tärkeintä sääntöä turskan pelikirjassa on nämä:

a) on paikalla ajoissa sovittu määrä käteistä mukana
b) lähtee paikalta ajoissa ja raha on vaihtanut omistajaa, ja
c) on herrasmies eli kohtelee pt:tä kunnolla, ei esim. vaikeuta tämän työtä siten että haisee paskalle tai vähättelee

Amen,
AP

Ai että kun oliskin huippua jos kaikki ajattelisi noin, päästäisiin niin paljon helpommalla! Voisko joku kirjoittaa ihan oikean ”turskan pelikirjan”? :headbang:
Opiskelijarouva

Turku

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #54 : Tammikuu 31, 2023, 09:05:56 »
Tässä on oleelliset jo sanottu, mutta komppaan vielä: in-callissa suihkut kuuluu maksettuun aikaan, ja jos on pitänyt hygieniasta huolen (siis ei ilmesty paikalle pahanhajuisena ja ruokkoamattomana) niin kyllä alkusuihkun voi skipata.

Pikaisen jälkeen mulle usein riittää pelkkä temmin pesu ja näin voi panoaikaa vähän pidentää. Mutta A ja O on, että pitää kiinni sovitusta. Ja kyllä, tämä tarkoittaa myös sitä että laukeamista ei pitkitä vaan mäjäyttää majoneesit viimeistään silloin kun kello näyttää viittä vaille. Jos tämä tuottaa ongelmia, niin sitten varataan pidempi aika.

Mutta lähtökohtaisesti kolme tärkeintä sääntöä turskan pelikirjassa on nämä:

a) on paikalla ajoissa sovittu määrä käteistä mukana
b) lähtee paikalta ajoissa ja raha on vaihtanut omistajaa, ja
c) on herrasmies eli kohtelee pt:tä kunnolla, ei esim. vaikeuta tämän työtä siten että haisee paskalle tai vähättelee

Amen,
AP

 :inlove:
Halleluja aamen
 :inlove:

Mulle kelpaa hyvin se, jos asiakas sanoo käyneensä suihkussa juuri ennen tapaamista. Luotan aikuisten ihmisten kykyyn huolehtia hygieniastaan. Mun kokemukseni mukaan miehet myös ymmärtävät, että puhdas keho kutsuu pussailemaan ja nuolemaan ja olemaan lähellä, joten tapaamisella ihan todella halutaan olla suihkun raikkaina 😊❤️

Maksetulla ajalla siis voi käydä suihkussa tai olla käymättä - se on asiakkaan valinta. Tarjolla on aina suihkumahdollisuus, puhdas pyyhe ja pesuaineet 😘 Maksetun ajan ulkopuolella mun luokseni ei voi jäädä suihkuttelemaan, ja tästä kiinni pitäminen osoittaa asiakkaan puolelta arvostusta minua ja mun työtä (ja vapaa-aikaa, myös huorat tarvitsevat lounaansa/kahvittelunsa/oman suihkunsa/hetken soittaa läheisilleen/päiväunensa/jne) kohtaan.

Ja se, että suhtautuu toiseen ihmiseen arvostaen ja kunnioittaen, kannattaa aina ❤️
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Puutarhuri

  • Sr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 1513
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #55 : Tammikuu 31, 2023, 18:27:41 »
Tässä on oleelliset jo sanottu, mutta komppaan vielä: in-callissa suihkut kuuluu maksettuun aikaan, ja jos on pitänyt hygieniasta huolen (siis ei ilmesty paikalle pahanhajuisena ja ruokkoamattomana) niin kyllä alkusuihkun voi skipata.

Pikaisen jälkeen mulle usein riittää pelkkä temmin pesu ja näin voi panoaikaa vähän pidentää. Mutta A ja O on, että pitää kiinni sovitusta. Ja kyllä, tämä tarkoittaa myös sitä että laukeamista ei pitkitä vaan mäjäyttää majoneesit viimeistään silloin kun kello näyttää viittä vaille. Jos tämä tuottaa ongelmia, niin sitten varataan pidempi aika.

Mutta lähtökohtaisesti kolme tärkeintä sääntöä turskan pelikirjassa on nämä:

a) on paikalla ajoissa sovittu määrä käteistä mukana
b) lähtee paikalta ajoissa ja raha on vaihtanut omistajaa, ja
c) on herrasmies eli kohtelee pt:tä kunnolla, ei esim. vaikeuta tämän työtä siten että haisee paskalle tai vähättelee

Amen,
AP

Olen toivottavasti näitä seurannut prikulleen, paitsi kerran taisi kakkospuhelin reistailla niin oli käydä kylmät a) kohdan suhteen, mutta loppu hyvin kaikki hyvin ;D. Ja joskus a) kohdassa on tainut irrota enemmän kuin sovittu koska ei jaksa seteleitä rikkoa pienempään ;).
Antaa kaikkien kukkien kukkia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #56 : Tammikuu 31, 2023, 19:08:44 »
Kuuluu jos et osaa kotona käydä suihkussa ja peseydyt vasta huoran luona. Itse käyn vain paikan päällä sellaisen "kullijuustotarkistuksen".

Olen huomannut että kolmasti kun sen tekee niin ollaan pelattu varman päälle.

Jos siitä suihkusta tulee mökö mökö olo niin sovi etukäteen että huora tulee mukaan ja kokeile vähän sormella.
Why so fragile?

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #57 : Tammikuu 31, 2023, 20:34:57 »
Kokeilkaa joskus käydä paskalla PT:n luona, pyyhitte vähän huolimattomasti ja siitä sitten valkoisille lakanoille makaamaan.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #58 : Tammikuu 31, 2023, 23:21:13 »
Kuuluu jos et osaa kotona käydä suihkussa ja peseydyt vasta huoran luona. Itse käyn vain paikan päällä sellaisen "kullijuustotarkistuksen".

Olen huomannut että kolmasti kun sen tekee niin ollaan pelattu varman päälle.

Jos siitä suihkusta tulee mökö mökö olo niin sovi etukäteen että huora tulee mukaan ja kokeile vähän sormella.

Tästä tuli mieleen ohje: jos suihkussa ei tarvi käydä niin kullijuustohuuhteluita ei suoriteta lavuaarissa ja kullia ei sitte kuivata käsipyyhkeeseen, mielellään siihen käsipyyhkeeseen ei kosketa lainkaan, koska se ei välttämättä ole sinua varten siihen laitettu, jos olet pt:n omassa kodissa vierailulla.


Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #59 : Helmikuu 01, 2023, 00:26:26 »
Kokeilkaa joskus käydä paskalla PT:n luona, pyyhitte vähän huolimattomasti ja siitä sitten valkoisille lakanoille makaamaan.

Älkää kokeilko.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️