Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?  (Luettu 7806 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5156
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #20 : Syyskuu 22, 2022, 20:13:58 »
Mites jos kyseessä on outcall ja tyttö painuu suihkuun heti perille päästyään ja viettää siellä 10 min, onko sekin asiakkaan maksamaa aikaa? 🙂

Oon tainnut oman mielipiteen tästä joskus sanoakin, mutta jos outcall keikalla mun pitää käydä suihkussa asiakkaan luona ensin, se ei kuluta sitä maksettua aikaa 😊
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #21 : Syyskuu 23, 2022, 08:32:03 »
Periaatteessa kuuluu. Mutta paneskelu ainenkin loppuu noin 5 min. ennen ajan loppumista, vaikka yleensähän se  kestää vaan about 3 min ;D Jos haluaa vaikka alkuun lauleskella O sole mio suihkussa vartin verran, niin käy minulle. Loppusuihkun suhteen ei nyt niin minuutilleen ole väliä. Ja hei, kengännauhojen solmiminenkin voi joiltain kestää ikuisuuden lähtiessä, miehet kun ei osaa puhua ja tehdä jotan samaan aikaan :laught:

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #22 : Syyskuu 23, 2022, 09:08:23 »
Aika alkaa kun tulet ja loppuu kun poistut. ...Ja koska minun pään sisään ei ole rakennettu kelloa niin kyllä munakello soi ennen ajan loppumista niin, että ennättää suihkuun lähtiessään jos haluaa.

Pesupuuhat kannattaa hoitaa ennen tuloa jos ei halua maksetulla ajalla käydä huljuttelemassa paikkoja :)
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #23 : Syyskuu 23, 2022, 09:15:03 »
Kuten edellä on todettu, aika alkaa kun kynnyksen yli tulee ja loppuu kun poistuu.

Loppusuihkun suhteen ei ole niin minuutilleen väliä, jos O sole mio ei kestä älyttömän kauan.  :)

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #24 : Syyskuu 23, 2022, 09:40:47 »
Periaatteessa kuuluu. Mutta paneskelu ainenkin loppuu noin 5 min. ennen ajan loppumista,

miksi jos asiakas kerkee 30 sec pukeutua  ja haluu painaa koko rahalla.
kysyvälle vastataan

Poissa Viveca

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #25 : Syyskuu 23, 2022, 09:41:23 »
Mulle kun ei ole koskaan oikein sopinut tuo kellon kanssa kilpaa paneminen, ni ei oo niin minuutilleen. Mun aikapolitiikka menee niin, että puolen tunnin aika on lähempänä puolta tuntia kuin tuntia. Ja tunnin aika lähempänä sitä tuntia, kuin puoltatoista. Pääasia on, että asiakas on puhdas.

Poissa Leea

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #26 : Syyskuu 23, 2022, 10:19:25 »
En ole koskaan pitänyt minuutilleen ajoista kiinni, mutta kyllähän siinä aikataulut on kovilla, kun joskus lähtöä tehdään puoli tuntiakin.




Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6618
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #27 : Syyskuu 23, 2022, 11:30:07 »
Kuuluuhan suihkut maksettuun aikaan mutta eihän niihin kauaa mene, merimiehen suihkuhan kestää sen max. 20 sekuntia. Käyn yleensä aina suihkussa tapaamisen alussa ja lopussa.

Mutta mitä tehdä pt:n kanssa joka jostain syystä ei ole käynyt suihkussa ennen tapaamista ja alapää tuoksuu maakellarilta?  :o

Onko häntä korrektia pyytää käymään suihkussa tai alapesulla kesken tapaamisen ja kenen aikaa se on?
Pörrö on aina plussaa

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #28 : Syyskuu 23, 2022, 11:30:56 »
Kuten varmaan kävi aiemmin selväksi niin  kyllä minulla se aika alkaa saapuessa ja siihen sisältyy sitten ne suihkut.
Aikahälytys tulee 5min ennen ajan päättymistä joten siinä sitten ehtii suihkutella jne... Toki kaikille se 5min ei riitä mutta ei sieltä suihkusta ketään pois tulla repimään tai vaatteet kainalossa ulos nakata :)
Osa käy suihkussa ennen tapaamista ja se on ihan fine. Toki jos aika on iltapäivällä/illalla ja aamulla on suihkussa käynyt, olisi kiva jos käsien lisäksi pesisi myös stratagisia paikkoja. Suikkarissakin on sitten kiva vähän kielellä kutitella puhteita palleja kuin päivän hionneita ;)
<3

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1535
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #29 : Syyskuu 23, 2022, 11:44:30 »

Jos asiakkaan suihkussakäynti ei kuuluisi tapaamisaikaan, samalla logiikalla gynekologikäynti alkaisi vasta siitä, kun asiakas uskaltaisi 15 minuutin päästä tapaamisajan alkamisesta vihdoin tutkimuspöydälle. Tai uimahallin käyntiajan jälkeen voisi jäädä kahdeksi tunniksi saunomaan.

Onneksi suurin osa asiakkaita ymmärtää hyvin nämä, livenä vääntöä ei joudu yleensä käymään.  :whipping:

Ja onhan se eri asia olla myöhässä aikatauluista 2 minuuttia, kuin ”mä tulen kohta” (eli 10 minuutin päästä), jäädä sitten asumaan suihkuun ja sen jälkeen solmia kengännauhoja yhtä hartaasti kuin nunna lukee Raamattua.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1535
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #30 : Syyskuu 23, 2022, 11:49:19 »
Kuuluuhan suihkut maksettuun aikaan mutta eihän niihin kauaa mene, merimiehen suihkuhan kestää sen max. 20 sekuntia. Käyn yleensä aina suihkussa tapaamisen alussa ja lopussa.

Mutta mitä tehdä pt:n kanssa joka jostain syystä ei ole käynyt suihkussa ennen tapaamista ja alapää tuoksuu maakellarilta?  :o

Onko häntä korrektia pyytää käymään suihkussa tai alapesulla kesken tapaamisen ja kenen aikaa se on?

Minusta jälkimmäinen ei kuulu tapaamisaikaan, mikäli pt oikeasti haisee (eikä kyse ole asiakkaan aistiyliherkkyydestä).

Alapään pesu (ulkopuolelta!) kuuluu ihan perusasioihin ennen kuin päästetään toinen nuolemaan mirriä🐈

Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9018
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #31 : Syyskuu 23, 2022, 11:59:49 »
Kuuluu. Kuten myös kusella käyminen.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5156
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #32 : Syyskuu 23, 2022, 13:39:07 »

Jos asiakkaan suihkussakäynti ei kuuluisi tapaamisaikaan, samalla logiikalla gynekologikäynti alkaisi vasta siitä, kun asiakas uskaltaisi 15 minuutin päästä tapaamisajan alkamisesta vihdoin tutkimuspöydälle. Tai uimahallin käyntiajan jälkeen voisi jäädä kahdeksi tunniksi saunomaan.

Onneksi suurin osa asiakkaita ymmärtää hyvin nämä, livenä vääntöä ei joudu yleensä käymään.  :whipping:

Ja onhan se eri asia olla myöhässä aikatauluista 2 minuuttia, kuin ”mä tulen kohta” (eli 10 minuutin päästä), jäädä sitten asumaan suihkuun ja sen jälkeen solmia kengännauhoja yhtä hartaasti kuin nunna lukee Raamattua.

Veeras 😂  :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #33 : Syyskuu 23, 2022, 13:53:52 »
Puhtaus on puoli ruokaa ja ekana jos on kiire niin ajattelen, että minä ok, sitten vastaanottoympäristö on ok.
Olen vähän frikki sen puhtauden suhteen.
Kerraan yönyli tapaamisella kävin yöllä pissalla. Pikkasen hävetti, kun aamulla touhutessa oli pillussa vessapaperin paloja. Asiakas siitä huomautti ja eikun pillupesulle.
Minua nolotti.

Poissa nic950

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #34 : Syyskuu 23, 2022, 16:37:45 »
Mulle kun ei ole koskaan oikein sopinut tuo kellon kanssa kilpaa paneminen, ni ei oo niin minuutilleen. Mun aikapolitiikka menee niin, että puolen tunnin aika on lähempänä puolta tuntia kuin tuntia. Ja tunnin aika lähempänä sitä tuntia, kuin puoltatoista. Pääasia on, että asiakas on puhdas.

Aika viisas politiikka, jos homma ei kerran liukuhihnaa ja seuraava asiakas jo ovella odottamassa niin miksi sitä kelloa tuijottamaan? Valtaosa asiakkaista varmasti hoitaa hommansa reilusti alle varatun ajan. Itselläni on joskus mennyt yli ihan palveluntarjoajan omasta syystä, eli vielä hommien jälkeen juteltu niitä näitä kahvikupin äärellä yliajalle..

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6777
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #35 : Syyskuu 23, 2022, 17:11:46 »
Eipä ole tämäkään ollut ongelmana minulla tapaamisissa - usein olen käynyt suihkussa&saunassa ennen tapaamista.

Tosin on hupsuja, jotka haluaa, että käy suihkussa paikan päällä - oli sitten kuurattu etukäteen tai ei.
Enpä siinäkään näe mitään ongelmaa, koska hygienia on tärkeää molemminpuolisesti ja toimintatavat vaihtelee.

Kyllä se suihku kuuluu maksettuun aikaan.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 28 )

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #36 : Syyskuu 23, 2022, 18:17:14 »
Kuuluuhan suihkut maksettuun aikaan mutta eihän niihin kauaa mene, merimiehen suihkuhan kestää sen max. 20 sekuntia. Käyn yleensä aina suihkussa tapaamisen alussa ja lopussa.

Mutta mitä tehdä pt:n kanssa joka jostain syystä ei ole käynyt suihkussa ennen tapaamista ja alapää tuoksuu maakellarilta?  :o

Onko häntä korrektia pyytää käymään suihkussa tai alapesulla kesken tapaamisen ja kenen aikaa se on?

Isukki muistaa että nuoruudessa yksi tyttö haisi kuselle. 🤮

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #37 : Syyskuu 24, 2022, 19:35:00 »
Ei todellakaan kuulu.
Jos mun kyrpä ei kelpaa poskeen semmoisenaan kuin sen tuon, niin sitten huora maksaa.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #38 : Syyskuu 25, 2022, 00:24:55 »
Kyllö lähtökohtaisesti hinta on aina ovelta ovelle hinta ja osalla alkaa jo siitä kun pt lähtee hakemaan alaovelts..

Jos ei saaa sovittuun aikaan mahtumaan niin ostaa puol tuntia extraa ni kyllä se siitä, jää aikaa juoda vaikka kaffet.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuuluuko suihkussa käyminen maksettuun aikaan?
« Vastaus #39 : Syyskuu 25, 2022, 00:38:08 »
Sivistysvaltioissa käytetään termejä Short ja Long.

Shortissa ei välttämättä ole mahdollisuutta suihkuun, mutta jos on niin se yleensä kuuluu siihen sessioon eli pääsee käymään suihkussa, hikisen marketilla kopio Louis Vuitton/ Ray Ban etsimisreissun jälkeen.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 25, 2022, 00:40:02 kirjoittanut M.U. Tiainen »