Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Idaxxki  (Luettu 27827 kertaa)

Poissa m_aster

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Idaxxki
« : Syyskuu 20, 2022, 00:42:58 »
Onko kellään kokemusta ko. palveluntarjoajasta? Naapurisivustolla ilmoittelee nimimerkillä Idaxxki, ja otsikolla seuraa vailla. Joskus ollut yhteydessä, mutta ollut kommunikointi aika kankeaa.

Poissa massoil

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #1 : Syyskuu 21, 2022, 08:37:47 »
En ole kyseistä naista tavannut mutta kommunikaatio oli hyvin sujuva kikin kautta.
I've found the key to happiness.
Stay away from assholes!

Poissa Jirski

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #2 : Lokakuu 11, 2022, 12:00:22 »
Tapasin jonkun aikaa sitten. Omalla kohdallani ei mene jatkoon.

Koko tapaaminen alkoi hassusti, kun hän tiedusteli otinko kumeja mukaan. Yöpöydällä näitä kuitenkin oli pari, mutta hetken mietin että annoinko rahat kuullakseni vain, että pitäisi vielä kauppaan juosta.

Koko 30min jotenkin tosi poissaolevaa. Neidin silmiä en tainnut nähdä kertaakaan ennen kuin olin lähdössä ja jotain pientä vielä juteltiin.

Suoritusta on hankala arvioida, kun sitä ei oikeastaan ollut. Teki kyllä kaiken mitä pyysin, mutta jos en olisi sanonut mitään niin olisi varmaan istunut sohvalla vaatteet päällä koko puolituntisen. Itselläni oli tosi hankala saada edes erektiota päälle, kun huomasi ettei toista kiinnosta sitten tippaakaan.

Suutelukin jonka piti olla ok, oli lähinnä lupa asettaa omat huuleni hänen huuliensa eteen.

Smalltalkin aikana ihan mukava vaikkakin vähän ujo. Itse ihan perussiisti jonkun verran ylipainoinen. Yksikään muu palveluntarjoaja tässä 10 vuoden aikana ei ole kuitenkaan ikinä tuonut näin vahvaa fiilistä, ettei hän oikeastaan halua seksiä. Jos kyseessä olisi joku baarisäätö, niin olisin lopettanut hommat heti kesken koska tuossa tuli itselle sellainen fiilis että pakotan häntä johonkin.

Jos jollekin pitää suositella, niin sellaiselle kenellä on fetissinä ujot kokemattomat tytöt ja mies määräämässä kaiken vaatteiden vähentämisestä lähtien.

Poissa Ove

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #3 : Lokakuu 18, 2022, 16:03:04 »
Tapasin myös hänet jokin aika sitten, ja olen samaa mieltä oikeastaan kaikesta Jirskin kanssa.

Plussaa kuitenkin siitä että anaali onnistui. Toki anaali uuden ihmisen kanssa vaatii asennon suhteen aika paljon hakemista, eikä Idalta saanut kyllä mitään tukea sen löytymisessä.

Kokonaisuudessaan kokemus oli hieman hämmentävä. Nuoren naisen kroppa melko vapaassa käytössä, mutta henkisesti hän ei ollut läsnä. (Edes sillä tasolla mitä näissä hommissa olettaisi)

Hänellä taisi olla myös menkat, mistä tietenkin erittäin pitkä miinus


Poissa Vieras0330

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #4 : Lokakuu 18, 2022, 22:19:22 »
Muiden kokemuksista ja omista viestittelystä hänen kanssaan, välittyy tunne, että onkohan hän  ihan vapaaehtoisesti kuvioissa mukana..?  Tuntuu jotenkin huonolta tilanteelta.Oli se sitten omasta tahdosta tai vielä pahempaa..jonkun muun pakottamana !!

Poissa Jarmok

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #5 : Joulukuu 29, 2022, 18:45:33 »
Tapasin jonkun aikaa sitten. Omalla kohdallani ei mene jatkoon.

Koko tapaaminen alkoi hassusti, kun hän tiedusteli otinko kumeja mukaan. Yöpöydällä näitä kuitenkin oli pari, mutta hetken mietin että annoinko rahat kuullakseni vain, että pitäisi vielä kauppaan juosta.

Koko 30min jotenkin tosi poissaolevaa. Neidin silmiä en tainnut nähdä kertaakaan ennen kuin olin lähdössä ja jotain pientä vielä juteltiin.

Suoritusta on hankala arvioida, kun sitä ei oikeastaan ollut. Teki kyllä kaiken mitä pyysin, mutta jos en olisi sanonut mitään niin olisi varmaan istunut sohvalla vaatteet päällä koko puolituntisen. Itselläni oli tosi hankala saada edes erektiota päälle, kun huomasi ettei toista kiinnosta sitten tippaakaan.

Suutelukin jonka piti olla ok, oli lähinnä lupa asettaa omat huuleni hänen huuliensa eteen.

Smalltalkin aikana ihan mukava vaikkakin vähän ujo. Itse ihan perussiisti jonkun verran ylipainoinen. Yksikään muu palveluntarjoaja tässä 10 vuoden aikana ei ole kuitenkaan ikinä tuonut näin vahvaa fiilistä, ettei hän oikeastaan halua seksiä. Jos kyseessä olisi joku baarisäätö, niin olisin lopettanut hommat heti kesken koska tuossa tuli itselle sellainen fiilis että pakotan häntä johonkin.

Jos jollekin pitää suositella, niin sellaiselle kenellä on fetissinä ujot kokemattomat tytöt ja mies määräämässä kaiken vaatteiden vähentämisestä lähtien.


Kiitos tästä. Mietin, että saattaisi olla tapaamisen arvoinen, mutta kvg-toiminnan kautta tämän ketjun löytäminen säästää nyt tämän kokemuksen (ja rahat). Tuo on kyllä hankala homma kun huomaa, ettei toista kiinnosta yhtään. Itselle on tullut näissä hupakkokuvioissa vastaan ainoastaan kerran selkeästi kuvaillun kaltainen tapaus, jossa hupakko ei vaikuttanut yhtään mukanaolevalta. Vahva fiilis tuli itselle siitä, tuliko jotenkin hyväksikäyttäneeksi ahdingossa olevaa (kyseessä oli vanhempi, aiemmin Treella vaikuttanut hupakko), jolle hupakointi taisi olla ns. viimeinen ajateltavissa oleva ansaintakeino.

Poissa Timo86

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #6 : Tammikuu 08, 2023, 19:09:49 »
Ei jatkoon.
Tyttö ei ollut ollenkaan mukana, tunne sama kun olisi puoli tuntia nainut nukkuvaa

Poissa Timo86

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #7 : Maaliskuu 17, 2023, 14:07:52 »
Onko tämä Ida jo saanut vähän rohkeutta, vai jatkuuko meno vielä yhtä huonona? Ensi viikolla Tampereella pari päivää ja nuorta lihaa tekisi mieli.

Poissa Teroo

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #8 : Maaliskuu 18, 2023, 09:50:26 »
Onko tämä Ida jo saanut vähän rohkeutta, vai jatkuuko meno vielä yhtä huonona? Ensi viikolla Tampereella pari päivää ja nuorta lihaa tekisi mieli.

Kävin tässä pari viikkoa sitten ekaa (ja viimeistä) kertaa Idan luona. Oli kyllä juuri niin huono kuin joku aiempi arvostelijakin sanoi. Ei puhettakaan mistään GFE:sta, tytön silmiä en nähnyt koko aikana kuin nopeasti vilaukselta kun lähdin pois. Ei osaa myöskään käyttää liukkaria. Kortsunkin kanssa oli vaikeuksia, minä laitoin sitten päälle itse. Ei puhunut oikeastaan yhtään mitään koko tapaamisen aikana. En epäilisi vaikka hänen joku "poikaystävä" tms. käskee häntä tekemään tätä, ei tunnu itse touhusta yhtään tykkäävän.
Ei siis missään nimessä jatkoon, enkä tule koskaan enää hänen luokse menemään.

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 219
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #9 : Maaliskuu 18, 2023, 10:08:19 »
Ehkä hän vetää sellaista ujon naapuritytön roolia, joka kaipaa kokeneemman sedän ohjausta? Kuulostaa teoriassa hyvältä  :inlove:
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek
🍑

Poissa Timo86

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #10 : Maaliskuu 20, 2023, 15:06:15 »
Eli ilmaisesti ei ole oppinut amatistaan pitämään, sinänsä harmi, nätti tyttö ja voisi vaikka useamminkin vierailla, mutta se että toinen osapuoli on täysin passiivinen ei kyllä herätä sitten yhtään kiinnostusta. Ensimmäisellä kerralla kun hänen luonaan kävin, oli kun olisi pannut nukkuvaa naista/ seksinukkea.

Ida, mikäli tätä luet, niin en halua sinua loukata, mutta ehdottaisin sinulle jotakin muuta toimeentuloa mielummin.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Idaxxki
« Vastaus #11 : Huhtikuu 27, 2023, 16:13:05 »
Pakko kyllä sanoa että olen eri mieltä kaikkien edellä olevien kommentoijien kanssa 🤔

Kommunikointi hyvää vaikka olenkin hätähousu ja haluaisin vastauksen heti kun olen valmiina 😬

Saatiin hienosti sovittua treffit ja Ida haki minut alhaalta luokseen.
Smalltalkkia heiteltiin ja juteltiin niitä näitä, tarjontaa oli muutakin kuin silmänruokaa 😍
Eli kuvat pitivät paikkansa, kroppa aivan ihana ja kemiat meillä ainakin toimi.

Silmät näin kokoajan vaikka katseeni oli aivan muualla.
Mä oon niin heikkona noihin enkelikiharoihin 🥰
Minulle kyllä sanottiin että siirrytäänkö makkariin, vaatteet pois ja pientä alkujumppaa.
Ihanaa vartaloa sai tutkiskella ihan rauhassa.
Liukkaria ei tarvittu ollenkaan, kyllä luonnollinen kosteus oli huomattavissa ja kuultavissa.
Uskaltanut yhdessä asennossa kauaa olla etten heti olisi tullut ja äänestä sekä liikkeistä huomasi että joku muukin oli samaa mieltä.  :behind:
Minua ainakin pideltiin kuin Kuninkaallista 😎

Muutaman eri asennon kautta maaliin ja Ida ei olisi halunnut millään lopettaa vaan lypsi kyllä kaiken viimeistä pisaraa myöten pois.
Lopuksi pientä GFE hellyyttä…

Erittäin miellyttävä kohtaaminen ja mielelläni näen Idan uudestaan  :inlove:

Sovittiin jos uudestaan nähdään niin valmiiksi toimintasuunnitelma 😜
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Ituhippi

  • Full Member
  • Viestejä: 117
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #12 : Toukokuu 01, 2023, 22:01:34 »
Mulla Idasta kokemus viime syksyltä kun täällä pks oli käymässä. Ujo kyllä oli, jännitti selvästikkin mut lämpes kyllä kun vaatteet saatiin pois.

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Idaxxki
« Vastaus #13 : Toukokuu 01, 2023, 22:32:08 »
Miten oli taksa politiikka? Viestittelin joskus neidon kanssa, ja muistaakseni pyysi melko suolasta hintaa?

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Idaxxki
« Vastaus #14 : Toukokuu 02, 2023, 05:41:52 »
Miten oli taksa politiikka? Viestittelin joskus neidon kanssa, ja muistaakseni pyysi melko suolasta hintaa?
Ihan normaali taksa.
3 rahaa /30min ja 5/60min
Peppuhommista yksi raha lisää…
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras1507

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #15 : Toukokuu 13, 2023, 08:03:07 »
Pakko kyllä sanoa että olen eri mieltä kaikkien edellä olevien kommentoijien kanssa 🤔

Kommunikointi hyvää vaikka olenkin hätähousu ja haluaisin vastauksen heti kun olen valmiina 😬

Saatiin hienosti sovittua treffit ja Ida haki minut alhaalta luokseen.
Smalltalkkia heiteltiin ja juteltiin niitä näitä, tarjontaa oli muutakin kuin silmänruokaa 😍
Eli kuvat pitivät paikkansa, kroppa aivan ihana ja kemiat meillä ainakin toimi.

Silmät näin kokoajan vaikka katseeni oli aivan muualla.
Mä oon niin heikkona noihin enkelikiharoihin 🥰
Minulle kyllä sanottiin että siirrytäänkö makkariin, vaatteet pois ja pientä alkujumppaa.
Ihanaa vartaloa sai tutkiskella ihan rauhassa.
Liukkaria ei tarvittu ollenkaan, kyllä luonnollinen kosteus oli huomattavissa ja kuultavissa.
Uskaltanut yhdessä asennossa kauaa olla etten heti olisi tullut ja äänestä sekä liikkeistä huomasi että joku muukin oli samaa mieltä.  :behind:
Minua ainakin pideltiin kuin Kuninkaallista 😎

Muutaman eri asennon kautta maaliin ja Ida ei olisi halunnut millään lopettaa vaan lypsi kyllä kaiken viimeistä pisaraa myöten pois.
Lopuksi pientä GFE hellyyttä…

Erittäin miellyttävä kohtaaminen ja mielelläni näen Idan uudestaan  :inlove:

Sovittiin jos uudestaan nähdään niin valmiiksi toimintasuunnitelma 😜
Ehkä pientä värikynää käytetty jutussa... mutta minulla oli kaikin puolin mukava tapaaminen. Timmi vartalo..ei voi muuta sanoa kuin wau! Kohdelkaa hyvin.

Poissa jarijari

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #16 : Heinäkuu 30, 2023, 07:54:35 »
tyttöä Jännitti niin paljon että  alkoi häiritseen itseäkin, sanoja tuli vain muutama koko aikana, ja poissaolo tuntui todellakin siltä että oli pakotettu tekemään työn.

Poissa t1mo

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Idaxxki
« Vastaus #17 : Syyskuu 01, 2023, 23:15:23 »
Ida oli minusta oikein mukava tavata. Jos tarvitset palveluntarjoajalta oma-aloitteisuutta ja vahvaa läsnäoloa, niin hän ei ole oikea valinta, mutta jos haluat ottaa tapaamisessa ohjat omiin käsiisi seksikkään ja timmin neidon kanssa, joka toteuttaa toiveesi hyvällä palveluasenteella, niin sitten voin suositella.

Mistään pakottamisesta tai vastahakoisuudesta tms. en itse tuntenut mitään viitteitä. Ei toki tuntunut siltä, että hän erityisesti rakastaisi työtään, mutta oli ihan riittävästi mukana menossa, jotta oma olo ei mennyt vaivaantuneeksi.

Eli riippuu mitä haet. Itselläni on omassa parisuhteessa vahva henkinen yhteys ja hyvää seksiäkin. Tämä hupakointi on sitten jonkun oman primitiivisemmän puolen toteuttamista. Harvoin tätä tulee tehtyä ja pyrin pitämään harrastuksen minimissä, mutta Ida jätti kyllä tunteen, että saatanpa palata asiakkaaksi uudestaankin.

Poissa Noodelidude

  • Full Member
  • Viestejä: 149
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Idaxxki
« Vastaus #18 : Syyskuu 02, 2023, 09:29:11 »
Ida oli minusta oikein mukava tavata. Jos tarvitset palveluntarjoajalta oma-aloitteisuutta ja vahvaa läsnäoloa, niin hän ei ole oikea valinta, mutta jos haluat ottaa tapaamisessa ohjat omiin käsiisi seksikkään ja timmin neidon kanssa, joka toteuttaa toiveesi hyvällä palveluasenteella, niin sitten voin suositella.

Mistään pakottamisesta tai vastahakoisuudesta tms. en itse tuntenut mitään viitteitä. Ei toki tuntunut siltä, että hän erityisesti rakastaisi työtään, mutta oli ihan riittävästi mukana menossa, jotta oma olo ei mennyt vaivaantuneeksi.

Eli riippuu mitä haet. Itselläni on omassa parisuhteessa vahva henkinen yhteys ja hyvää seksiäkin. Tämä hupakointi on sitten jonkun oman primitiivisemmän puolen toteuttamista. Harvoin tätä tulee tehtyä ja pyrin pitämään harrastuksen minimissä, mutta Ida jätti kyllä tunteen, että saatanpa palata asiakkaaksi uudestaankin.
Tämä on vähän niinku vastaus eilen käydylle pohdinnalle toisaalla internetissä. Olisit sinnekin hyvin voinut tämän vastineen antaa.  8)

Lisätään vielä, että itseäni on Idaxki kovasti kiinnostanut, mutta tämän ketjun rapsat on riittänyt toppuuttelemaan menohaluja.


« Viimeksi muokattu: Syyskuu 02, 2023, 09:38:02 kirjoittanut Noodelidude »

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Idaxxki
« Vastaus #19 : Syyskuu 02, 2023, 14:42:30 »
Mun kanssani homma ei kyllä lämmennyt vaatteiden riisumisen jälkeenkään, mutta se on aivan OK.
Kaikkien kanssa ei vaan kemiat kohtaa,
enkä minä mikään palkintosika varmasti ole nuorten tyttöjen silmissä. Eteenpäin!