Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuoreet rapsat  (Luettu 3114 kertaa)

Poissa Macsepe

  • Newbie
  • Viestejä: 23
  • * Kelpo kaveri
Tuoreet rapsat
« : Lokakuu 07, 2022, 02:01:15 »
Olen tässä monesti miettinyt että miksi täällä heti vittuillaan kun kysyy jotain?
Kaikki täällä ei välttämättä tiedä mistä etsii tms. Heti on saatana kommenttia että vitun tampio tms.
Ja yleensä rapsat tulee vasta sitten kun pt on poistunut maasta….sehän onkin sitten mukava lukea niitä.
Ja sitten tulee viel joku pilkun nussija kielioppivirheineen vittuilemaan….
Sori piti laittaa kommenttia kun otin vähän jallua ja aueta samalla…..mut taitaa tulla lisää paskaa niskaan :whipping: :whipping:

Poissa Kielimies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuoreet rapsat
« Vastaus #1 : Lokakuu 07, 2022, 11:26:31 »
Jotku haluaa vain pitää itsestään ääntä,saavat jonkinlaista nautintoa ku mollaavat toisia.Työelämässä on sama meininki. :headbang:

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1193
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Tuoreet rapsat
« Vastaus #2 : Lokakuu 07, 2022, 12:16:43 »
Minun puolestani kuka vain saa kysyä mitä vain, niinhän sitä keskustelua usein syntyy. Ainoastaan loputtomat "onko kokemuksia" tyyppiset kysymykset hieman ärsyttävät, mutta en näe tarpeellisena reagoida niihinkään vittuilemalla.

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tuoreet rapsat
« Vastaus #3 : Lokakuu 07, 2022, 12:43:21 »
Yleensä nämä kyselijät eivät ole ikinä jakaneet mitään toiseen suuntaan ts.rapsanneet.

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuoreet rapsat
« Vastaus #4 : Lokakuu 07, 2022, 14:25:58 »
^ tämä mitä SG sano. Tässä yks syy miks en jaksa nykyää enää pahemmi rapsailla

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tuoreet rapsat
« Vastaus #5 : Lokakuu 07, 2022, 15:40:40 »
Yleensä nämä kyselijät eivät ole ikinä jakaneet mitään toiseen suuntaan ts.rapsanneet.

Ja tähän voi olla syynä, etteivät ole vaan heiluneet näissä ympyröissä.

Pitäähän ihmisten voida kysellä. Kun laittaa 200-250 euroa tunnissa (plus kaikki pusuttelu- ja spermankurlauslisät) johonkin, niin kyllä siitä haluaa tietää enemmän kuin mitä pari feikkirapsaa ja rakeinen kuva perseenpuolikkaasta antavat. Itse olen aikanaan polttanut tuhansia ja taas tuhansia euroja tapaamisiin, joista ei ole tullut kuin pahalle päälle. Jos olisin tajunnut kysäistä, olisivat nuokin rahat löytäneet neidoille, jotka ne ansaitsevat.

Poissa Nilsson

  • Jr. Member
  • Viestejä: 92
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuoreet rapsat
« Vastaus #6 : Lokakuu 07, 2022, 16:13:22 »
Tämä TS-tyttöjen tapailu on kyllä monesti niin hit-and-miss, että mielellään toivoisi tietoa jaettavan hieman jopa enemmän. Aina valitettavasti tulee tilanteita jolloin massit valuu kankkulan kaivoon ja ainakin itse olen pyrkinyt infoamaan muita mikäli kohdalle on osunut vastaava tapaus. Ja toki myös informoimaan mikäli kohdalle osuu hyvä tapaus  :)  En välttämättä viitsi aina kertoa tarkkoja yksityiskohtia tapaamisista, mutta en myöskään koe että pitäisi 'piilotella' informaatiota mikäli kohdalle osuu todella hyvä neiti...    ...ja ne todella hyväthän ovat nykyään lähes kiven alla...   

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tuoreet rapsat
« Vastaus #7 : Lokakuu 07, 2022, 16:13:41 »
^^ Miksi ei oteta "varman" päälle niin ei tarvitse kysellä? Rapsattuja hyviksi havaittuja löytyy pilvin pimein.

Terv.satoja raportin tapaisia vuodesta 2010.

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 285
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Tuoreet rapsat
« Vastaus #8 : Lokakuu 07, 2022, 16:17:59 »
Tämä on totta. Rapsat on ainoa tie siihen, että ei kanna rahoja kankkulan kaivoon. Tämänkin osion hupsut ovat tosiaan vielä niin kalliita ja vastassa voi olla miltei mitä tahansa. Harvemmin viitsin enää edes tavata ketään, josta ei ole mitään luotettavan oloista rapsaa. Jos olen käynyt, niin rapsan olen hyvin usein myös kirjoittanut ihan vastapalveluksi rapsoista ja toisaalta myös hyvin palvelleen hupsun hyödyksi. Heitä ei ole liikaa.

Poissa Helsinkikundi7

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuoreet rapsat
« Vastaus #9 : Lokakuu 08, 2022, 07:58:41 »
Yhdyn täysin aloittajan kommenttiin. Oon huomannut että täällä on muutama ahdasmielinen trollaaja jotka kommentoi jokaisen kirjoittamaan postaukseen jotain paskaa.

Turha moisesta välittää, siellä varmaa fyrkat finaalissa, elämä hukassa ja vituttaa ku muut laittelee raportteja useamma satasie elämyksistä  :sheep: