Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Body-To-Body

(1/2) > >>

massoil:
Haluaisin kokea kiireetön body-to body hieronnan öljyllä tms Lahdessa tai alle 50 km säteellä Lahdesta. Intiimi hetki jossa paljon koskettelua ja loppuhuipennus. Ei tarvi olla seksiä. Löytyiskö täältä joku joka tekisi semmoista?

Ollin kuppi:
Yours Paradise on erittäinkin body to body. Itse pidän vaahtohyväilyhieronnasta. Saippuavesi antaa toisenlaisen tuntuman kuin öljy. Nettisivu löytyy.

massoil:

--- Lainaus käyttäjältä: Ollin kuppi - Syyskuu 19, 2022, 16:37:51 ---Yours Paradise on erittäinkin body to body. Itse pidän vaahtohyväilyhieronnasta. Saippuavesi antaa toisenlaisen tuntuman kuin öljy. Nettisivu löytyy.

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy käydä tsekkaamassa. Olen ollut joskus vuosia sitten talvisaikaan ja silloin siellä oli niin kylmää että oli kaukana mukavalta. Voisi kokeilla uudestaan. Onko hieroja nakuna?

Make2004:

--- Lainaus käyttäjältä: massoil - Syyskuu 19, 2022, 18:43:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ollin kuppi - Syyskuu 19, 2022, 16:37:51 ---Yours Paradise on erittäinkin body to body. Itse pidän vaahtohyväilyhieronnasta. Saippuavesi antaa toisenlaisen tuntuman kuin öljy. Nettisivu löytyy.

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy käydä tsekkaamassa. Olen ollut joskus vuosia sitten talvisaikaan ja silloin siellä oli niin kylmää että oli kaukana mukavalta. Voisi kokeilla uudestaan. Onko hieroja nakuna?

--- Lainaus päättyy ---
En oo ikuna kuullu että body to body tehtäis vaatteet päällä...

massoil:

--- Lainaus käyttäjältä: Make2004 - Syyskuu 20, 2022, 13:50:14 ---
--- Lainaus käyttäjältä: massoil - Syyskuu 19, 2022, 18:43:34 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
En oo ikuna kuullu että body to body tehtäis vaatteet päällä...

--- Lainaus päättyy ---

Jossain sattui mulle että Body-to-body yhdelle naiselle se tarkoitti vierestä tisseillä sivelemistä.... Petyin, siksi kysyin.  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta