Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Body-To-Body  (Luettu 5875 kertaa)

Poissa massoil

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Body-To-Body
« : Syyskuu 19, 2022, 12:34:50 »
Haluaisin kokea kiireetön body-to body hieronnan öljyllä tms Lahdessa tai alle 50 km säteellä Lahdesta. Intiimi hetki jossa paljon koskettelua ja loppuhuipennus. Ei tarvi olla seksiä. Löytyiskö täältä joku joka tekisi semmoista?
I've found the key to happiness.
Stay away from assholes!

Poissa Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Body-To-Body
« Vastaus #1 : Syyskuu 19, 2022, 16:37:51 »
Yours Paradise on erittäinkin body to body. Itse pidän vaahtohyväilyhieronnasta. Saippuavesi antaa toisenlaisen tuntuman kuin öljy. Nettisivu löytyy.

Poissa massoil

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Body-To-Body
« Vastaus #2 : Syyskuu 19, 2022, 18:43:34 »
Yours Paradise on erittäinkin body to body. Itse pidän vaahtohyväilyhieronnasta. Saippuavesi antaa toisenlaisen tuntuman kuin öljy. Nettisivu löytyy.

Täytyy käydä tsekkaamassa. Olen ollut joskus vuosia sitten talvisaikaan ja silloin siellä oli niin kylmää että oli kaukana mukavalta. Voisi kokeilla uudestaan. Onko hieroja nakuna?
I've found the key to happiness.
Stay away from assholes!

Poissa Make2004

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Body-To-Body
« Vastaus #3 : Syyskuu 20, 2022, 13:50:14 »
Yours Paradise on erittäinkin body to body. Itse pidän vaahtohyväilyhieronnasta. Saippuavesi antaa toisenlaisen tuntuman kuin öljy. Nettisivu löytyy.

Täytyy käydä tsekkaamassa. Olen ollut joskus vuosia sitten talvisaikaan ja silloin siellä oli niin kylmää että oli kaukana mukavalta. Voisi kokeilla uudestaan. Onko hieroja nakuna?
En oo ikuna kuullu että body to body tehtäis vaatteet päällä...
Gimme that Hot Stuff🔥

Poissa massoil

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Body-To-Body
« Vastaus #4 : Syyskuu 21, 2022, 08:26:55 »
Yours Paradise on erittäinkin body to body. Itse pidän vaahtohyväilyhieronnasta. Saippuavesi antaa toisenlaisen tuntuman kuin öljy. Nettisivu löytyy.

Täytyy käydä tsekkaamassa. Olen ollut joskus vuosia sitten talvisaikaan ja silloin siellä oli niin kylmää että oli kaukana mukavalta. Voisi kokeilla uudestaan. Onko hieroja nakuna?
En oo ikuna kuullu että body to body tehtäis vaatteet päällä...


Jossain sattui mulle että Body-to-body yhdelle naiselle se tarkoitti vierestä tisseillä sivelemistä.... Petyin, siksi kysyin.  ::)
I've found the key to happiness.
Stay away from assholes!

Poissa Vieras1457

  • Full Member
  • Viestejä: 116
  • * Kelpo kaveri
Vs: Body-To-Body
« Vastaus #5 : Lokakuu 19, 2022, 19:16:03 »
Onko noissa paratiisin hinnoissa mukana onnellinen loppu?  :sheep: