Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tuoksu ja maku, suutuntuma  (Luettu 1687 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Tuoksu ja maku, suutuntuma
« : Syyskuu 17, 2022, 16:42:34 »
Keskustelussa ”Annatteko h ottaa suihin ilman kumia”, joka otsikkona aika hämärä, sanoin (en vaan osaa käyttää tätä ikiaikaista)

”No minä suojaan itseni hyvin, ja olen yli vaihdevuosien. Mutta ajatus että nuoleskelisin monen miehen paljasta heppiä viikossa ei kiihota minua. Kalun suihinotto kumilla on mulle itselleni ihan yhtä iso nautinto kuin rakkaan kalun imeminen. Mutta että imisin monta paljasta kalua viikossa, yäk. Todennäköisyyksillähän tässä mennään kuten kaikessa taudintorjunnassa. En halua todennäköisesti olla se, johon mies ottaa yhteyttä jos saa vaivan. Minulta ei saa.”

Suihinottamisen, paljaan, himossani ja halussani on 1/50 osa tuoksua ja makua, 30/50 sperman tunnetta ja rakkaan läheisyyttä.

Mulla on sellainen tuntuma että miehillä pimpslooran tuoksu on huisin tärkeä ja maku myös. Pimpsan nuolemisen tuntemuksesta en itse asiassa ole kuullut koskaan, ja olen sentään monen naisen isoäitikamaa täällä!

Kerro.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 371
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tuoksu ja maku, suutuntuma
« Vastaus #1 : Syyskuu 17, 2022, 18:43:29 »
Mielellään hajuton. Maun suhteen parasta on kun voi maistaa kostumisen heti kun nuolemisen aloittaa, mutta maksullisella puolella ei tule useinkaan lämmiteltyä ihan näin perusteellisesti. Harmi sinänsä.

Muu kiihottumisesta syntyvä makumaailma ei herätä isompia tuntemuksia suuntaan tai toiseen, paitsi tietysti sen kautta että naisen kiihottuminen on koko homman pointti joten merkit siitä ovat tervetulleita. Ja siinä pää jalkojen välissä onkin aitiopaikalla tarkkailemaan lantion pieniä ja ei niin pieniä liikkeitä…

Maksullisten kanssa näitä ei ole aina niin koordinoitu, ja makumaailma saattaakin olla lähinnä liukkarin esanssit. Ehkä siinä sitten voi vähän leikkiä että toinen oikeastikin maistuu mansikalta tms.  ;D

Suutuntuma on vähän hankala koska pildet on eri muotoisia, niiden omistajat sheivaa ja putsaa niitä eri tavoin (ainakin oletan että jatkuva saippualla hinkkaaminen vaikuttaa ulkoisten häppäreiden ihon rasvaisuuteen…) jne. Varmasti distinktiivisin osa suutuntumaa on kun yhteen liimautuneet sisäiset häppärit erottaa kielellä toisistaan ja ne hankaavat kielen molempia sivuja vasten, ja paljastuvalta aukon suulta mahdollisesti löytyy vähän lähmäistä kostumista. Mut ei tällä ole mitään tekemistä sen kanssa miksi pillua on kiva nuolla.

Poissa Cale

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuoksu ja maku, suutuntuma
« Vastaus #2 : Syyskuu 18, 2022, 14:16:03 »
Tuplat
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2022, 14:22:29 kirjoittanut Cale »

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tuoksu ja maku, suutuntuma
« Vastaus #3 : Syyskuu 18, 2022, 14:19:14 »
Palveluntarjoaja on kyllä aivan väärällä alalla jos monen paljaan hepin imeminen viikossa ei maistu. Lisäksi kuultuna erittäin hyvä proteiinin lähde.

Poissa Cale

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuoksu ja maku, suutuntuma
« Vastaus #4 : Syyskuu 18, 2022, 14:20:04 »

Mulla on sellainen tuntuma että miehillä pimpslooran tuoksu on huisin tärkeä ja maku myös. Pimpsan nuolemisen tuntemuksesta en itse asiassa ole kuullut koskaan, ja olen sentään monen naisen isoäitikamaa täällä!

Kerro.

Omalla kohdallani juuri näin. Pimpin ei tarvitse olla juuri pesty. Mieluummin sellainen kevyt naisen tuoksu, kuin saippuan tai liukkarin tuoksu. Kunhan ei ole sellainen selvästi epähygieninen haju. Kostuminen nuoltaessa on ihanaa ja kiihoittavaa. Pillun nesteet maistuu suolaiselle ja koostumus vaihtelee kevyestä kostumisesta kunnon limaisuuteen. Ihania kaikki. Itse kuulun vielä miehiin, jota ei haittaa jos nainen squirttaa orgasmin saadessaan suuhuni, päinvastoin.


Poissa Bobby

  • Newbie
  • Viestejä: 44
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tuoksu ja maku, suutuntuma
« Vastaus #5 : Syyskuu 28, 2022, 01:11:42 »
Puhtaan pimpsan mieto tuoksu on nam.
Pidän mausta ja on erittäin kiihottavaa kun kieleillen, sormeillen tytsy laukeaa; se sykkivä hamuaminen....😋
Joo, mä olen yks vitun nuolija.
Hupakon kanssa tämä ei taida toimia, onnistua. Johan siinä aikakin menee siihen itteensä😘
Suuseksistä lisäksi, minua kiihottaa enemmän vastaanottavana se jos, kun toinen osaa ja tykkää huomioida kiveksiä ja perää.
Mulla oli joskus nuorsena sussu joka oli aivan sekona mun pebaan. Se tykkäs kieleillä ja voi kuinka mä monesti sitä kaipaan....
Heterona pidän itseäni silti