Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksutavat  (Luettu 3548 kertaa)

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 766
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksutavat
« Vastaus #20 : Syyskuu 24, 2022, 15:51:49 »
Pankithan seuraa maksuliikennettä, tai on automaattihälytykset, jos tilillä tapahtuu jotain poikkeavaa, ottoa, tai panoa. Tästä tuliki mieleeni, ett mites pt:t hoitaa sen liikenteen. Tietysti jos TMI, tai yritys muuten, ni sehän on ok, ja normaalia. Entä jos ei ole.. Vai onko liian tulenarka aihe :whipping:
Minultakin on kyselty miksi tulee rahaa tilille.
Kyseessä ulkomaisesta yrityksestä omalle tilille.
Pienistä summista ei ole kyselty koskaan ja aina voi sanoa että arvaa miksi alapää on hellänä.
Niitä kiinnostaa ainoastaan ettei ole rahanpesu kyseessä…

Pienistäkin summista pankki voi kysellä jos niitä tulee tilille usein ja säännöllisesti.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 766
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksutavat
« Vastaus #21 : Syyskuu 24, 2022, 16:00:49 »
Vakkarille maksan mobilepaylla, muille käteisellä.
Onko mobilepaylla maksamisessa joku riski, vai miksi vain vakkareille?

Mobilepay on liitetty hutsuluurin prepaidin sijaan siviilinumerooni ja se näkyy maksusuoritteissa. Kyseistä vakkaria oon tavannut useamman vuoden ajan ja hän on käynyt useasti myös kotonani outcallia tekemässä, joten luotan häneen sen verran että uskallan käyttää mobilepayta maksuissa.


Pankithan seuraa maksuliikennettä, tai on automaattihälytykset, jos tilillä tapahtuu jotain poikkeavaa, ottoa, tai panoa. Tästä tuliki mieleeni, ett mites pt:t hoitaa sen liikenteen. Tietysti jos TMI, tai yritys muuten, ni sehän on ok, ja normaalia. Entä jos ei ole.. Vai onko liian tulenarka aihe :whipping:


Tässä ne pointit on. Mobilepay ei välttämättä ole täysin anonyymi ja sitä käyttävän PTn on käytännössä pakko olla ammatinharjoittaja tai yrittäjä. Silloin tiliotteet ym. maksusuoritteita koskeva aineistobon osa kirjanpitoaineistoa jota esim. verottajakin voi halutessaan pyytää nähtäväksi.

Useimmille asiakkaille yksi tärkeimpiä juttuja on nimenomaan mahdollisuus ostaa näitä palveluita anonyymisti ja että ostajaa ei voida jäljittää. Ja silloin käteinen on ainoa varma tapa. Mutta kaikillehan se ei ole tärkeää ja silloin mobilepaykin varmaan on ihan ok vaihtoehto.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa jasminh

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 75
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksutavat
« Vastaus #22 : Syyskuu 24, 2022, 18:31:07 »
Mä otan maksuja myös MobilePaylla ja siitä on vain hyviä kokemuksia. MobilePayn asetuksista voi vaihtaa muille näkyvän nimen ja sen voi yhdistää prepaid-numeroon. Mitä olen eri pankkien välillä testaillut, niin myöskään tiliotteessa ei näy oikeaa nimeä.

Ainoa ongelma on, että Mobilepay voi olla rekattu vain yhdelle puhelinnumerolle eli kun kaverit haluaa maksaa mulle jotain, mun pitää valehdella, etten käytä Mobilepayta.

Vaihtoehtona olisi hankkia Mobilepay yrityskäyttöön, mutta silloin pitää keksiä peitetarina bisnesten laadusta, koska seksityöhön sitä ei saa käyttää. Yksityishenkilön Mobilepaylla on joku vuosiraja siirtomäärissä, mutta toistaiseksi sitä käyttää niin harva asiakas, ettei raja ole lähelläkään.
Pitkä ja pehmeä BBW 💖
Kotkassa

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksutavat
« Vastaus #23 : Syyskuu 24, 2022, 20:52:13 »
Only cash.
Muuten huorat jää ilman mun kyrpää.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksutavat
« Vastaus #24 : Syyskuu 24, 2022, 21:43:03 »
Cash is King, mutta jos huora on allerginen moiselle niin ei tuota vaikeuksia tilisiirto Danske Bankista.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksutavat
« Vastaus #25 : Syyskuu 24, 2022, 22:13:17 »
Maksan luonnossa.
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 372
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksutavat
« Vastaus #26 : Syyskuu 25, 2022, 08:26:07 »
Mä otan maksuja myös MobilePaylla ja siitä on vain hyviä kokemuksia. MobilePayn asetuksista voi vaihtaa muille näkyvän nimen ja sen voi yhdistää prepaid-numeroon. Mitä olen eri pankkien välillä testaillut, niin myöskään tiliotteessa ei näy oikeaa nimeä.

Ainoa ongelma on, että Mobilepay voi olla rekattu vain yhdelle puhelinnumerolle eli kun kaverit haluaa maksaa mulle jotain, mun pitää valehdella, etten käytä Mobilepayta.

Kiitos kun raportoit näitä. Olin itse mutuillut että se menee varmaan juuri noin, mutten ollut jaksanut testailla. Toi viimeinen on mun asiakasnäkökulmasta se dealbreaker: mieluummin pidän mobilepayn käytössä siviilinumerolle.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2437
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksutavat
« Vastaus #27 : Syyskuu 25, 2022, 23:26:10 »
En käytä käteistä mihinkään muuhun kuin huoriin. Ja huoriin en käytä mitään muuta kuin käteistä. Piste.

Poissa Jmaki1

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksutavat
« Vastaus #28 : Syyskuu 26, 2022, 22:12:45 »
Olis Smartum rahaa 300€ ylimäärästä ostaa jotaki,kelpaako kellekään neidille? :D

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 766
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksutavat
« Vastaus #29 : Syyskuu 26, 2022, 23:52:33 »
^Smartumeissa ainakin anonyymiys on kaukana  8)
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.