Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maksutavat  (Luettu 3557 kertaa)

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Maksutavat
« : Syyskuu 17, 2022, 10:35:28 »
Olen huomannut että jotkut naiset eivät ota käteistä ensitapaamisella vaan ainoastaan transcash tai neosurf tiketin. Onko tällainen bluffia?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3985
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksutavat
« Vastaus #1 : Syyskuu 17, 2022, 11:26:17 »
^ Yleensä; jos käteinen ei kelpaa - ei tapaamista.
Saitin Bud Spencer

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksutavat
« Vastaus #2 : Syyskuu 17, 2022, 12:51:26 »
On kusetus jos jotku tollaset maksutavat. Eri asia jos on joku pitkän linjan tyyppi joka ottaa mobilepayllä myös vastaan. Olenpa kaksi kertaa maksanut iha kortilla kun pt omisti iZettle päätteen

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksutavat
« Vastaus #3 : Syyskuu 17, 2022, 16:36:46 »
Itse en voisi kuvitella maksavani millään muulla välineellä kuin käteisellä näitä harrastuksia. Jos se ei käy, skippaan.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6626
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksutavat
« Vastaus #4 : Syyskuu 17, 2022, 19:01:10 »
Vakkarille maksan mobilepaylla, muille käteisellä.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9021
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksutavat
« Vastaus #5 : Syyskuu 17, 2022, 19:39:21 »
Lounareilla en ole vielä päässyt maksamaan  :'(
Why so fragile?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5256
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksutavat
« Vastaus #6 : Syyskuu 17, 2022, 19:47:48 »
Maksan yleensä luonnossa

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6785
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Maksutavat
« Vastaus #7 : Syyskuu 17, 2022, 19:53:22 »
Lounareilla en ole vielä päässyt maksamaan  :'(

Perhana Smartum olisi hyvä vaihtoehto, eikö nämä ole hyvinvointipalveluja?  8)

Käteisellä mennään, jos ei onnistu - niin sitten jää väliin :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 29 )

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksutavat
« Vastaus #8 : Syyskuu 17, 2022, 21:24:40 »
Ehdin jo kerran toivoa kun piti maksaa woltin lahjakortilla, mutta eihän ne lounarit käyneetkään sen ostoon.

Poissa Repomies

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksutavat
« Vastaus #9 : Syyskuu 18, 2022, 14:36:08 »
Epassilla voisi jopa maksaa. Johonkin "hieromoon" voisi käydäkin.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1533
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksutavat
« Vastaus #10 : Syyskuu 18, 2022, 15:07:39 »
Vakkarille maksan mobilepaylla, muille käteisellä.
Onko mobilepaylla maksamisessa joku riski, vai miksi vain vakkareille?
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6626
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Maksutavat
« Vastaus #11 : Syyskuu 18, 2022, 15:37:55 »
Vakkarille maksan mobilepaylla, muille käteisellä.
Onko mobilepaylla maksamisessa joku riski, vai miksi vain vakkareille?

Mobilepay on liitetty hutsuluurin prepaidin sijaan siviilinumerooni ja se näkyy maksusuoritteissa. Kyseistä vakkaria oon tavannut useamman vuoden ajan ja hän on käynyt useasti myös kotonani outcallia tekemässä, joten luotan häneen sen verran että uskallan käyttää mobilepayta maksuissa.
Pörrö on aina plussaa

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksutavat
« Vastaus #12 : Syyskuu 18, 2022, 16:41:32 »
Pankithan seuraa maksuliikennettä, tai on automaattihälytykset, jos tilillä tapahtuu jotain poikkeavaa, ottoa, tai panoa. Tästä tuliki mieleeni, ett mites pt:t hoitaa sen liikenteen. Tietysti jos TMI, tai yritys muuten, ni sehän on ok, ja normaalia. Entä jos ei ole.. Vai onko liian tulenarka aihe :whipping:
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksutavat
« Vastaus #13 : Syyskuu 20, 2022, 19:52:09 »
Pankithan seuraa maksuliikennettä, tai on automaattihälytykset, jos tilillä tapahtuu jotain poikkeavaa, ottoa, tai panoa. Tästä tuliki mieleeni, ett mites pt:t hoitaa sen liikenteen. Tietysti jos TMI, tai yritys muuten, ni sehän on ok, ja normaalia. Entä jos ei ole.. Vai onko liian tulenarka aihe :whipping:
Minultakin on kyselty miksi tulee rahaa tilille.
Kyseessä ulkomaisesta yrityksestä omalle tilille.
Pienistä summista ei ole kyselty koskaan ja aina voi sanoa että arvaa miksi alapää on hellänä.
Niitä kiinnostaa ainoastaan ettei ole rahanpesu kyseessä…
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Maksutavat
« Vastaus #14 : Syyskuu 20, 2022, 19:58:34 »
Pankithan seuraa maksuliikennettä, tai on automaattihälytykset, jos tilillä tapahtuu jotain poikkeavaa, ottoa, tai panoa. Tästä tuliki mieleeni, ett mites pt:t hoitaa sen liikenteen. Tietysti jos TMI, tai yritys muuten, ni sehän on ok, ja normaalia. Entä jos ei ole.. Vai onko liian tulenarka aihe :whipping:
Minultakin on kyselty miksi tulee rahaa tilille.
Kyseessä ulkomaisesta yrityksestä omalle tilille.
Pienistä summista ei ole kyselty koskaan ja aina voi sanoa että arvaa miksi alapää on hellänä.
Niitä kiinnostaa ainoastaan ettei ole rahanpesu kyseessä…
Niin rahanpesuahan ne seuraa,eli kun kertoo rehellisesti,ett panoliikenne johtuu panoista,niin antaa vaan mennä pankkivirkailijalla kahvit väärään kurkkuun..Tehkööt ovot :laught: Eikä kyll mitään rahoi kannata kämpillä pitää kenkälaatikossa,ku hörhöi riittää..
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa PervertDaddy

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Maksutavat
« Vastaus #15 : Syyskuu 24, 2022, 10:55:21 »
Toisessa threadissä keskustelevat ennakkoon maksamisesta. Olen kylläkin teidän kanssa samaa mieltä että käteisellä tapaamisen yhteydessä. Näin isukki on tehnyt jo nuoruudessaan teinien kanssa.

Poissa Susannah

  • Full Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 138
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Maksutavat
« Vastaus #16 : Syyskuu 24, 2022, 13:43:38 »
Mulla oli muutama vuosi sitten käytössä siviiliduunin takia liikuntasetelit, näillä näkymin otan sen taas käyttöön ensi vuoden puolella.

Käteinen raha on aina loistava ratkaisu, vakkareilta voin hyväksyä myös muita maksutapoja.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksutavat
« Vastaus #17 : Syyskuu 24, 2022, 14:19:48 »
Toisessa threadissä keskustelevat ennakkoon maksamisesta. Olen kylläkin teidän kanssa samaa mieltä että käteisellä tapaamisen yhteydessä. Näin isukki on tehnyt jo nuoruudessaan teinien kanssa.

Ennakkomaksussahan ei ole kyse KOKO SUMMAN maksamisesta etukäteen, vaan varausmaksutyyppisestä toiminnasta. Oharien tehtailijat ovat kannustaneet ainakin muutaman kokeilemaan systeemiä. Instassa näistä on nyt puhunut useampi pt lähiaikoina.

Itse suosin käteistä myöskin. Mobiilimaksamisessa ym on kuitenkin huijausmahdollisuus ja sattuneista syistä maksukorttipäätteet ovat meidän alalla jokseenkin harvinaisia 😅 Kuinka helpolla näihin hommiin saa maksupäätetunnukset..? Kokemuksia kenelläkään?
Your part-time lover 💕

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Maksutavat
« Vastaus #18 : Syyskuu 24, 2022, 15:22:57 »
Toisessa threadissä keskustelevat ennakkoon maksamisesta. Olen kylläkin teidän kanssa samaa mieltä että käteisellä tapaamisen yhteydessä. Näin isukki on tehnyt jo nuoruudessaan teinien kanssa.

Ennakkomaksussahan ei ole kyse KOKO SUMMAN maksamisesta etukäteen, vaan varausmaksutyyppisestä toiminnasta. Oharien tehtailijat ovat kannustaneet ainakin muutaman kokeilemaan systeemiä. Instassa näistä on nyt puhunut useampi pt lähiaikoina.

Itse suosin käteistä myöskin. Mobiilimaksamisessa ym on kuitenkin huijausmahdollisuus ja sattuneista syistä maksukorttipäätteet ovat meidän alalla jokseenkin harvinaisia 😅 Kuinka helpolla näihin hommiin saa maksupäätetunnukset..? Kokemuksia kenelläkään?
Näihin hommiin ei ole kokemusta maksupäätetunnusten saamisesta mutta jos sinulla on y-tunnus niin päätetunnukset saa kun ottaa operaattoriin yhteyden ja sopii sopimuksen.
Nets:lta saa todella helposti ja sitten vuokrataan / ostetaan maksupääte.
Jokaisella operaattorilla veloitukseen menee kk-maksu ja prosenttuaalinen osuus siirretyistä maksuista.
iZettle varmaan helpoin mutta en tiedä veloittaako enemmän kuin muut?

Itse suosin käteistä niin raha kokonaisuudessaan menee PT:lle ja saa itse päättää ilmoittaako tulot.
Liikaa ei kannata maksaa valtiolle, osaa ottaa kyllä siitäkin mukavan osuuden itselleen 😬
Tietysti jos osaa pelata että Ostopuolk olisi yhtä iso kuin tulo niin alvia jäisi mahdollisimman vähän maksettavaksi 😎
Turha siitä samasta rahasta on moneen kertaan maksaa veroja 🙈
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maksutavat
« Vastaus #19 : Syyskuu 24, 2022, 15:49:58 »
Toisessa threadissä keskustelevat ennakkoon maksamisesta. Olen kylläkin teidän kanssa samaa mieltä että käteisellä tapaamisen yhteydessä. Näin isukki on tehnyt jo nuoruudessaan teinien kanssa.

Ennakkomaksussahan ei ole kyse KOKO SUMMAN maksamisesta etukäteen, vaan varausmaksutyyppisestä toiminnasta. Oharien tehtailijat ovat kannustaneet ainakin muutaman kokeilemaan systeemiä. Instassa näistä on nyt puhunut useampi pt lähiaikoina.

Itse suosin käteistä myöskin. Mobiilimaksamisessa ym on kuitenkin huijausmahdollisuus ja sattuneista syistä maksukorttipäätteet ovat meidän alalla jokseenkin harvinaisia 😅 Kuinka helpolla näihin hommiin saa maksupäätetunnukset..? Kokemuksia kenelläkään?
Näihin hommiin ei ole kokemusta maksupäätetunnusten saamisesta mutta jos sinulla on y-tunnus niin päätetunnukset saa kun ottaa operaattoriin yhteyden ja sopii sopimuksen.
Nets:lta saa todella helposti ja sitten vuokrataan / ostetaan maksupääte.
Jokaisella operaattorilla veloitukseen menee kk-maksu ja prosenttuaalinen osuus siirretyistä maksuista.
iZettle varmaan helpoin mutta en tiedä veloittaako enemmän kuin muut?

Itse suosin käteistä niin raha kokonaisuudessaan menee PT:lle ja saa itse päättää ilmoittaako tulot.
Liikaa ei kannata maksaa valtiolle, osaa ottaa kyllä siitäkin mukavan osuuden itselleen 😬
Tietysti jos osaa pelata että Ostopuolk olisi yhtä iso kuin tulo niin alvia jäisi mahdollisimman vähän maksettavaksi 😎
Turha siitä samasta rahasta on moneen kertaan maksaa veroja 🙈

No verohommelit on oma jumppansa, se on selvä. Olen siinä käsityksessä että alan töihin eivät rahoituslaitokset mielellään myönnä päätetunnareita koska stigmat ja leimat jne muu ryönä. Korjatkaa jos olen väärässä. Tietysti sikäli mikäli yritystoimintana pyörittää niin kuinka tarkasti toimintaa lähtee avaamaan niille 🤷🏻‍♀️
Your part-time lover 💕