Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kääntyä ovessa  (Luettu 13414 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #40 : Syyskuu 18, 2022, 10:12:23 »
Oveltäkääntyjät haluavat luoda itselleen arvoa valittamalla, että he olisi niin komeita, että hupakot ei kelpaa. Näyttäkää omat kasvot ja superseksikkäät kuvat, ennen kuun alkaa valittaa.

Womanspeleinausta asiata, josta ette ymmärrä mitään. Sama jos väittäisi, että jos nainen makaa kymmenen miehen kanssa naista sanotaan huoraksi. Jos taas mies tekee saman, on mies kuningas. Ei muuten ole. Silloin miestä haukutaan homoksi.

Miten ja miksi se on teille naisille on niin vaikea myöntää, että me miehet olemme se kauniimpi sukupuoli? Katsokaa vaikka BB:tä, jossa entinen mies on kaunein ja seksikkäin mimmi koko talossa. Ajatelkaa, jos miehet kaikki käytäisiin sukupuolen korjaus leikkauksessa, miten kauniita me olisimme. Teiltä loppuisi pussynekset sen sileän tien.

Mistä naisten alemmuuskompleksi on peräisin? Minä sanon, että se tulee hylkäämisen pelosta ja siitä, että ei hyväksy itseään sellaisena, kun on.

Eikä sovi unohtaa kumpi osapuoli tässä laskusi maksaa? siitä syystä maksavalla asiakkaalla on valinnanvapaus kääntyä ovella, vaikka viime hetkellä, jos kokee, että asiakasta on johdettu harhaan virheellisellä markkinoinnilla.     
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2022, 10:21:28 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Elli

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 32
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #41 : Syyskuu 18, 2022, 13:19:19 »
Toisin kuin muut palvelut, seksi on sen verran intiimi asia, että siitä on oltava oikeus kieltäytyä aina. Sellainenhan olisi traumatisoivaa väkipakolla tehtynä. Näitä tilanteita tuskin tulee kovinkaan usein, jos ilmoitus on kuitenkin totuudenmukainen.

Yhdessä tilanteessa olisin halunnut laittaa ovelta kääntyjälle laskun perään, kun työaikaa tuhlaantui tunnin verran vain siksi, että saan kuulla ovella mieheltä, ettei pystykkään harrastamaan seksiä itseään reilu puolet nuoremman naisen kanssa. Näissä tilanteissa miehellä on vastuu varata aika vain omien kriteerien täyttävältä hupakolta.

Ulkokuoren takia ei ole ketään tarvinnut käännyttää. Sen sijaan olen potkinut eteisestä ulos ne, jotka ovat ”unohtaneet” lompakon autoon ja saako alennusta/veloiksi.  :whipping:
Lady Succubus - Yön häiritsijätär

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #42 : Syyskuu 18, 2022, 13:38:55 »
Minulla on kääntynyt ovessa ;D muutaman kerran tai silleen että olen laittanut hepun jatkamaan matkaansa. Syynä ollut liian tumma minulle vaikka puhelimessa varmana olen suomalainen, maksan tästä puhelimesta sinulle kun annat tilinumeron. Olen poliisi, en kerro hotellille mitä teet täällä, kun annat ilmaiseksi. Olen tämän ABC:n henkilökuntaa, tiedän mitä teet, en kerro kun annat ilmaiseksi.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #43 : Syyskuu 18, 2022, 17:16:01 »
^tumman ihonvärin omaava ei voi olla mielestäsi suomalainen?  :o
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1161
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #44 : Syyskuu 18, 2022, 18:12:06 »
^^Kieltämättä Nina toi vähän särähtää korvaan. Totta kai Suomessa syntynyt, suomea puhuva mies on suomalainen, oli sitten tumma tai vaalea iholtaan. 
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #45 : Syyskuu 18, 2022, 18:54:40 »
Sorry jos särähtää, minä paneskelen vaan lihaa syöviä suomalaisia heteromiehiä.
Pitäisi vissiin tarkentaa, että pari sukupolvea takaisin. Tykkäään kyllä muunmaalaisista, mutta pillua en niille anna. Vittu ja piste.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2022, 18:56:59 kirjoittanut Nina »

Poissa TeeMuki

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #46 : Syyskuu 18, 2022, 19:23:11 »
Sorry jos särähtää, minä paneskelen vaan lihaa syöviä suomalaisia heteromiehiä.
Pitäisi vissiin tarkentaa, että pari sukupolvea takaisin. Tykkäään kyllä muunmaalaisista, mutta pillua en niille anna. Vittu ja piste.

Ai mitä, vegaanit ei kelpaa vai? ;D

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2443
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #47 : Syyskuu 18, 2022, 20:06:02 »
Totta kai palveluntarjoaja saa valita asiakkaansa. Pointsit Ninalle selkeistä kriteereistä.  :headbang:

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #48 : Syyskuu 18, 2022, 20:21:51 »
Sorry jos särähtää, minä paneskelen vaan lihaa syöviä suomalaisia heteromiehiä.
Pitäisi vissiin tarkentaa, että pari sukupolvea takaisin. Tykkäään kyllä muunmaalaisista, mutta pillua en niille anna. Vittu ja piste.

Onko sinulla joku testi, jolla varmistat, että kyseessä on todella lihaa syövä suomalainen karju, eikä vaikkapa biseksuaali-viihdevegaani?

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1192
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #49 : Syyskuu 18, 2022, 21:16:40 »
Sorry jos särähtää, minä paneskelen vaan lihaa syöviä suomalaisia heteromiehiä.
Pitäisi vissiin tarkentaa, että pari sukupolvea takaisin. Tykkäään kyllä muunmaalaisista, mutta pillua en niille anna. Vittu ja piste.

Ai mitä, vegaanit ei kelpaa vai? ;D

Nopeasti luettuna luulin, että tässä puhutaan vegaanipillusta.  :o

Siihen liittyen, jos mies on vegaani, voiko hän kuitenkin nuolla lihaa. Eli pt:n pillua.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 461
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #50 : Syyskuu 18, 2022, 21:51:07 »
Ei voi. Vekaanit nuolevat ainoastaan huoran persee,, tai vaihtoehtosesti sitten sitä parsaa.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2039
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #51 : Syyskuu 18, 2022, 22:10:38 »
^^Kieltämättä Nina toi vähän särähtää korvaan. Totta kai Suomessa syntynyt, suomea puhuva mies on suomalainen, oli sitten tumma tai vaalea iholtaan.
No ei särähtänyt lainkaan.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1161
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #52 : Syyskuu 18, 2022, 22:20:14 »
Saa valikoida, näinhän me turskatkin toimitaan. Tämä on lajin suola suorastaan.
Mulle on aika yhdentekevää esim. mitä puoluetta pt. äänestää vai äänestääkö ollenkaan.

Itse asiassa jos pt. rupeaa tuomaan näitä mielipiteitä esiin siinä maksettujen minuuttien aikana,
niin on aika varma juttu, että en ole palaamassa samalla ovelle.
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #53 : Syyskuu 18, 2022, 22:21:46 »
Ei voi. Vekaanit nuolevat ainoastaan huoran persee,, tai vaihtoehtosesti sitten sitä parsaa.

Joskus luin vekaanista, joka tykkäsi pitää lihaa suussaan, mutta ei nielaissut sitä, koska piti lihan mausta.  ;D 

Muutenkin pidän outona vegaaneille tehtyjä lihattomia tuotteita, jotka muistattavat ulkonäöltään lihatuotteita, kuten vaikka soijanakit.

Jännää on kanssa vegaaneilla olevat poikkeukset, jotka eivät ole mitenkään loogisia, mutta itseikeutettuja.

Avatkaa joku lanka: saako vegaanit syödä pillua?   

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 161
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #54 : Syyskuu 18, 2022, 23:39:01 »
On itsestäänselvä asiaa, sekä hupakoilla että asiakkaalla on oikeus tehdä valintoja.
Monet hupakot ei ottaa vastaan humalassa olevia.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6789
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #55 : Syyskuu 19, 2022, 01:18:12 »
Ehkä OT, mutta ainakaan vielä hupakon ruokavalio ei ole vaikuttanut mitenkään minun panovalintaan. Ovelta ei olla käännytty, tosin hyvin vaikea sanoa mitä safkaa kukin on nauttinut  8) Joka tapauksessa pimpin lipaisut on olleet nautittavaa puuhaa.

Pitää olla sisäänpääsymaksu ja ilmoittaa etukäteen, että tulee vain katsomaan.

Siitä vaan Ticketmasteriin liput kehiin ja katsotaan kuinka moni Turska on ovella jonottamassa Ullaa katselemaan  :headbang:
Ehkä ei kannata heti Stadikkaa varata?

btw - ajattelin edelleen pitää ruokavalioni biffissä ja välillä hyvässä punaviinissä  :inlove: :drinking:



Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 30 )

Paikalla keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #56 : Syyskuu 19, 2022, 05:29:03 »
Täähän ny menee täysin OT... Itse ruokaa työkseni tekevänä näkee hyvin trendit. Vegaanius nostaa päätään, mut kasvisruokavalio on edelleen se huomattavasti isompi ryhmä. Ja kasvisruokavalioissakin on niin monta eri variaatiota, ett sitä nyt tuskin kannattaa rueta tässä ketjussa avaamaan sen enempää.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1340
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #57 : Syyskuu 19, 2022, 10:32:11 »
Tottakai palveluntarjoaja saa valita asiakkaansa. Sama lainalaisuus pätee jos turska on antanut itsestään harhaanjohtavia tietoja.

Silloin voi olla ettei pääse eteistä pitemmälle. 


Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #58 : Syyskuu 20, 2022, 20:04:07 »
Minulla on kääntynyt ovessa ;D muutaman kerran tai silleen että olen laittanut hepun jatkamaan matkaansa. Syynä ollut liian tumma minulle vaikka puhelimessa varmana olen suomalainen, maksan tästä puhelimesta sinulle kun annat tilinumeron. Olen poliisi, en kerro hotellille mitä teet täällä, kun annat ilmaiseksi. Olen tämän ABC:n henkilökuntaa, tiedän mitä teet, en kerro kun annat ilmaiseksi.
Saako tykkimies ilmaiseksi tai alennusta? 🧐

Mielenkiintoista keskustelua millä kriteereillä on käännytetty takaisin 🤔
Onneksi olen myös itse pysynyt sisäfileessä ja punaviinissä 🤤
Myös pelkkä PT:n file kelpaa 😜

Joskus on käynyt että mennyt 30min tapaamiseen mutta ei ole päässyt pois ennen 90min.
Kenellä on oikeus vaatia korvauksia? 🤔

Mutta mielestäni PT:lla on oikeus käännyttää ovelta takaisin jos vastassa ei olekaan sellainen mitä luvattu.
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Papparainen56

  • Full Member
  • Viestejä: 302
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kääntyä ovessa
« Vastaus #59 : Syyskuu 27, 2022, 13:15:56 »
Olen liian hyvätapainen kääntyäkseni ovelta. Jos on tullut yllätys ensi näkemältä niin rohkeasti olen aina mennyt sisään ja sitten katsonut tapauskohtaisesti mitä kehitetään. Joskus jäänyt käsin suoritettuun tyhjennykseen ja jopa itse suoritettuun pt:n katsellessa  :wanker:
Ryhmysauva tanassa …