Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä huijaus RE:llä  (Luettu 2273 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Mikä huijaus RE:llä
« : Syyskuu 15, 2022, 15:21:12 »
Ihan vaan uteliaisuudesta. RE:llä on viime aikoina todella paljon huoria, jotka ilmoittavat olevansa saatavilla kaikkialla. Jos paikkakunniksi ilmoitetaan kaikki Oulusta Uuteenkaupunkiin, epäilen turskan jäävän nuolemaan omia muniaan panemisen sijaan.


Onkos joku kokeillut millaisesta huijauksesta on kyse? Ennakkomaksuako siellä ehdotellaan vai kaupitellaan OF:ää?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä huijaus RE:llä
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2022, 15:34:25 »
multa ainakin pyysi ennakkomaksua apple lahjakortilla tai sony lahjakortilla. ja ei käynyt käteinen kun kysyin

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huijaus RE:llä
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2022, 16:34:59 »
Ilmeisesti siihen joku lamkeaa kun noita on paljon.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huijaus RE:llä
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2022, 17:38:33 »
Ilmeisesti siihen joku lamkeaa kun noita on paljon.

Forkalla on miehiä, jotka vastaavat huorilta tulleisiin viesteihin: totta vitussa tulen panemaan, joten ei tarvitse ihmetellä lankeaa joku.  :laught:

Ei kai noita olisi, jos joku ei lankeisi.  :whipping: 

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huijaus RE:llä
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2022, 17:50:30 »
Jos niitä huoria on todella paljon, tulee mieleen, että jos ovat samaan aikaan saatavilla koko Suomessa, niin Pertti tai Paula parittaja on klikannut ilmoituspäivät, vaan unohtanut klikata kaupunkivalinnan.
Ei kai ne miestä sen enempää vie, kun muutkaan paritetut.

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huijaus RE:llä
« Vastaus #5 : Syyskuu 15, 2022, 20:00:15 »
Vaikka tarjoankin palveluitani vain yhdessä kaupungissa kerrallaan, niin on mullakin ilmoitus samaan aikaan viidessä eri kaupungissa Hki-Oulu välillä. Olis useammassakin jos naapurisivusto ei rajoittaisi lukumäärää. Ihan yhtälailla vaikka Biltema ym. firmat mainostaa tuotteitaan ympäri Suomea vaikkei heilläkään ole liikkeitä joka kylässä ja kaupungissa. Tilaamalla ne tavarat sieltäkin liikkuu ja aina voi ajella itse toimipisteeseen noutamaan herkkujaan jos ei himoissaan malta odottaa päivää tai paria.



Poissa perasmies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huijaus RE:llä
« Vastaus #6 : Syyskuu 15, 2022, 20:06:37 »
kokeilin kerran yhtä.kysyttiin ensimmäiseksi, missä olen. sen jälkeen annettiin hotla samasta kaupungista. olisi pitänyt maksaa jollain em. kortilla tai siis antaa kuva.
kopiointiin olisi mennyt saman tein.sanoin vaan että tulet pihalle, niin saat korttisi.olisi ollut poppareille tarvetta, kun yritti saada mun olemattomasta maksukortista kuvaa.
aikamme väännettiin asiasta,kunnes ei jaksanut enään ja totesin että olet feikki. sen jälkeen hiljeni.
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä huijaus RE:llä
« Vastaus #7 : Syyskuu 15, 2022, 20:48:21 »
Ilmeisesti siihen joku lamkeaa kun noita on paljon.

Kyllä saapi peiliin kurkistaa, jos noihin lankeaa. Aika ilmiselviä koijauksia.
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huijaus RE:llä
« Vastaus #8 : Syyskuu 17, 2022, 11:15:30 »
Jos niitä huoria on todella paljon, tulee mieleen, että jos ovat samaan aikaan saatavilla koko Suomessa, niin Pertti tai Paula parittaja on klikannut ilmoituspäivät, vaan unohtanut klikata kaupunkivalinnan.
Ei kai ne miestä sen enempää vie, kun muutkaan paritetut.

Entäpä jos jollekulle rikkaalle naiselle hupsuilu on sellainen kiva harrastus, että neiti on heti valmis lähtemään lentokoneella tai hulikupterilta, vaikka Rovaniemeltä Turkuun, kun vaan kutsu käy.

Ja jos naisella on vielä harvinainen suomiturska-fetissi. Näin minä olen asian järkeillyt.  ::)