Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksin myyjän ilmoitus  (Luettu 3848 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #20 : Syyskuu 17, 2022, 14:58:24 »
Ainutlaatuisuutta, kuusikymppinen suomalainen 🥰

Millähän tavalla ainutlaatuinen, jos saa kysyä?

Suomalaisia kuuskymppisiä naisia on paljon.

Seksinmyyjinä?

Täytyy myöntää, että en muista nähneeni kuusikymppisten seksinmyynti-ilmoituksia juurikaan.   

Onhan sekin(ikä) tapa erottautua joukosta, joten siinä mielessä olet oikeassa ainutlaatuisuuden suhteen. 

   

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #21 : Syyskuu 17, 2022, 15:08:59 »
RE:ssä nuo on hyvin ilmoitettuna: kuvat, tiedot, palvelut, hinta, rapsat ja miten ottaa yhteyttä ajanvaraamiseksi



Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #22 : Syyskuu 17, 2022, 16:03:30 »
Ainutlaatuisuutta, kuusikymppinen suomalainen 🥰

Millähän tavalla ainutlaatuinen, jos saa kysyä?

Suomalaisia kuuskymppisiä naisia on paljon.

Seksinmyyjinä?

Täytyy myöntää, että en muista nähneeni kuusikymppisten seksinmyynti-ilmoituksia juurikaan.   

Onhan sekin(ikä) tapa erottautua joukosta, joten siinä mielessä olet oikeassa ainutlaatuisuuden suhteen. 

 

Niinpä. Kaikki seksinostajat eivät ole ruuhkavuosia elävien, väsyneiden, kolme lasta just pyöräyttäneiden lasten vanhempia, vaan aimo porukka on 60-70, jopa 80-vuotiaita. Heillä taas vaimo kuollut, sairas tai haluton. Se mikä pätee hiihtoladulla ja golfkentällä pätee myös seksuaalisuudessa: 60 on uusi 40.

Mutta on naapurissa silloin tällöin kuuskymppisiä muitakin, mutta usein kuulema naapurimaista,olen kuullut.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #23 : Syyskuu 17, 2022, 16:18:28 »
Koko maassa, pl. Viveca  :laught: mun lisäksi vain neljä. Mulla kolme ilmoa.

Www.naapurissa

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 452
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #24 : Syyskuu 17, 2022, 18:20:56 »
Mulla kolme ilmoa.
Ainutlaatuista.. Suorastaan lekentaarista!

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #25 : Syyskuu 18, 2022, 06:51:38 »
Joo, Itäinen Uusimaa, sijaintini, Helsinki koska sieltä usein ensin haetaan kun tullaan etelän ja Lahti, koska olen Lahdenväylän läheisyydessä ja sieltä tehdään paljon työkeikkaa itäiselle Uudellemaalle.

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #26 : Syyskuu 18, 2022, 07:28:17 »


Niinpä. Kaikki seksinostajat eivät ole ruuhkavuosia elävien, väsyneiden, kolme lasta just pyöräyttäneiden lasten vanhempia, vaan aimo porukka on 60-70, jopa 80-vuotiaita. Heillä taas vaimo kuollut, sairas tai haluton. Se mikä pätee hiihtoladulla ja golfkentällä pätee myös seksuaalisuudessa: 60 on uusi 40.

Mutta on naapurissa silloin tällöin kuuskymppisiä muitakin, mutta usein kuulema naapurimaista,olen kuullut.
Mullakin vanhin asiakas joka on kertonut ikänsä, on ollut 74v.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #27 : Syyskuu 18, 2022, 07:42:33 »
Ihmiset luulevat erittäin yleisesti että (pari) seksuaalisuus päättyy viimeistään viisikymppisenä. Voi olla, mutta seksuaalisuus elää, olen siitä elävä esimerkki  :inlove: Seksuaalisuus kieltämättä muuttaa muotoaan hitaammaksi, ei ehkä niitä pikapanoja kodin eteisessä. .

Aiheeseen liittyen. Ikäraja on hyvä olla ilmoituksessa jos siltä tuntuu. Mulla alaikäraja on 40 vuotta.

Mun ilmoituksen teksti on pitkä, ja syystä. Huomaan jos se on luettu. Jatkan keskustelua Jos ei ole jaksanut tai ollut aikaa lukea, sanon moi moi.

Ilmoituksessa vain viitteellinen sijainti.

Kondomin käyttö. Vain yhdyntä vaiko myös suuseksi? Saako sua nuolla paljaalla?

Huh huh, ei ole helppo seksinmyyjän ilmoitusta laittaa. Jos olet aloitteleva ja haluat apua, voin auttaa *****

edit. Ei yhteystietoja.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2022, 07:54:14 kirjoittanut Mummo »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #28 : Syyskuu 18, 2022, 08:23:21 »
Sori, joten jos haluat minulta apua, löydät mun yhteystiedon naapurista. Tätä kautta et saa yhteyttä, sen olen blokannut.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #29 : Syyskuu 18, 2022, 10:19:25 »
RE:ssä nuo on hyvin ilmoitettuna: kuvat, tiedot, palvelut, hinta, rapsat ja miten ottaa yhteyttä ajanvaraamiseksi

Samaa mieltä. Pidän RE:n tyylisistä ilmoituksista. Sivusto on siisti ja ilmoituksista käy selkeästi ilmi kaikki oleellinen.

Naapurissa on kaikki vähän sinne päin. Sivusto näyttää sekatavarakaupalta, jossa on kaikki sikin sokin.   

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #30 : Syyskuu 18, 2022, 10:31:28 »
RE on hyvä silloin kun haluaa paljon asiakkaita. En tiedä mikä maksusysteemi siellä on. Joskus piti liittää oma luottokortti tai pankkitili, siihen en ryhtynyt. Miten lienee nykyään, pitää varmaan käydä tsekkaamassa ennen lokakuuta.
Naapuri antaa vähemmän asiakkaita. Ei huono.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #31 : Syyskuu 18, 2022, 11:09:50 »
No, ilmeisesti sekä RE että naapuri antaa minuutilleen tiedon ilmoituksen päivittämisestä. Pitää ihan tarkistaa naapuri, koska en ole RE. Tulikin viesti että siellä näkee minuutilleen.

Kaikki me vedämme johtopäätöksiä ihmisistä joita emme ole tavanneet mitä kummallisimpien faktojen pohjalta.

Itse teen raakaa rankkausta sähköpostiviestin muodon ja sisällön synnyttämien tunteiden pohjalta, kuuntelen puhelimessa potentiaalista asiakasta ja teen päätöksen tapaanko vaiko en, puhetavan ja -sisällön pohjalta. Puhelinnumero, vaikka olisi rekisteröity, joka soittaa aamuyöstä menee suoraan estoon. Oletan että siellä soittelee kännikala.

Mutta että aamuyöllä päivitetty ilmoitus viestii jotain elämänhallinnan ongelmista? Huhheijjaa mikä miete. Itse menen esim usein sänkyyn kirjan kanssa klo 21, yleensä nukahdan ennen 22. Klo 04.00 olen nukkunut 6 h, mikä on hyvä. Joskus herään pissille esim klo 02.34 ja ennen nukahtamista päivitän ilmoni. Siinä menee 80 sekuntia.

Päättele tästä ja siitä, että mun puhelinaika on 7-10, että hutsuilla on ongelmia elämänhallinnan kanssa.

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2022, 11:15:42 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5180
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #32 : Syyskuu 18, 2022, 12:41:43 »
Aurora Mature, olet ollut forkalla kirjoittelijana ja seksinmyyjänä niin kauan kuin muistan ja se on pitkä aika.
Kuitenkaan en muista että sinua olisi rapsattu ikinä. Milloinkahan se tapahtuu?

Poissa Vieras0323

  • Newbie
  • Viestejä: 40
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #33 : Syyskuu 18, 2022, 13:06:37 »
Aurora Mature, olet ollut forkalla kirjoittelijana ja seksinmyyjänä niin kauan kuin muistan ja se on pitkä aika.
Kuitenkaan en muista että sinua olisi rapsattu ikinä. Milloinkahan se tapahtuu?

Varmaan joskus sen jälkeen, kun Aurora Maturella on käynyt se ensimmäinen asiakas   :behind:.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #34 : Syyskuu 18, 2022, 15:35:26 »
RE on hyvä silloin kun haluaa paljon asiakkaita. En tiedä mikä maksusysteemi siellä on. Joskus piti liittää oma luottokortti tai pankkitili, siihen en ryhtynyt. Miten lienee nykyään, pitää varmaan käydä tsekkaamassa ennen lokakuuta.
Naapuri antaa vähemmän asiakkaita. Ei huono.


RE:llä aina maksanut Paysafecardilla. Viimeksi kun ärrältä saldoa ostin, niin ärrän täti kyseli tuleeko omaan käyttöön jne, kun niillä kuulemma huijataan aika paljon saldoilla yleisesti.
RE onkin lopettanut tai lopettamassa tuon maksutavan. Käy maksaminen ainenkin bitcoineilla, Mastercardilla ja Visalla.

Poissa Paroni

  • Full Member
  • Viestejä: 312
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #35 : Syyskuu 19, 2022, 01:11:19 »
Viimeksi kun ärrältä saldoa ostin, niin ärrän täti kyseli tuleeko omaan käyttöön jne, kun niillä kuulemma huijataan aika paljon saldoilla yleisesti.

Erinäiset huijaukset tosiaan pyörii paysafecardin ja parin muun ympärillä kun vaikeita jäljittää jälkikäteen, niin ärrät kyselee ettei vaan ole menossa huijarin taskuun suoraan.