Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksin myyjän ilmoitus  (Luettu 3884 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Seksin myyjän ilmoitus
« : Syyskuu 15, 2022, 14:16:03 »
Kun seksin myyjänä kirjoitat ilmoitustasi, niin mitä asioita itsessäsi ja palveluissasi korostat.
Onko se tunnettavuus, hyvä perse, isot tissit, luotettavuus, owo/cim, kaunit kasvot, bbw, ilman kumia paneminen, outcall, autopanot, dominointi, kirjoitukset tai maine, ikä vai mikä ?
Entä kun asiakkaana valitset panetukseen helppiä, niin mitkä eniten palveluntarjoajan saatavuuden ja ajankohdan lisäksi vaikuttaa kenen sillä kertaa valitset?

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1786
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2022, 14:48:58 »
Palvelut tiedän ettei kaikki ilmoita kaikkea mut sillon voi mennä ohi suun. muutama hyvä kuva.

Dominapuolella tunnettavuudesta ei ainakaan ole haittaa . jos miettisin otanko liisan

jota en tiedä miltään foorumilta ja ilmoituskin on tyyliin oon liisa ja domina ugh

tai LadyX joka on tunnettu joka foorumilla. ja olen saataanut livessäkin bileissä nähdä

hintakin on monesti käytännössä sama kyllä mä Ladyn ovelle menen.
kysyvälle vastataan

Poissa Vieras0362

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2022, 15:48:08 »
Omat ja ajantasaiset kuvat. Ilmoituksessa mainittu ikäkin saisi pitää kutakuinkin paikkaansa. Ainiin pikkujuttu vielä ja että ei tupakoi.

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 778
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2022, 16:18:44 »
Ikä, pituus, ruumiinrakenne. Millasta tarjolla? Gfe tms. Nää omasta mielestä hyvä alku ilmoituksesssa. Kaikki loppu on extraa. Outcall-incall, rintojen koko, sheivattu tai ei. Ostopäätöstä helpottaa, mitä enemmän tietää. Oon joskus verrannu ett hyvä ilmo on melkeinpä kuin työpaikkahakemus.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2022, 16:22:01 »
Ikä tietenkin vaikuttaa, eli en paneskele mummoja vaan nuoret naiset on halujeni kohteena ja mitat tietysti. Jos runko on mallia petite, niin se vetää mun seteleitä kuin magneetti.

Tottakai on poikkeuksia näihinkin.
Kuvilla on tietysti oma osansa tässä, ainakin ne luo mielikuvia.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #5 : Syyskuu 15, 2022, 18:14:55 »
REn puolella odotan selkeää kuvausta siitä mitä on tarjolla ja mihin hintaan. Naapurin puolella se ilmoituksen tulkinta on enemmän taidetta koska säännöt on mitä on. Siellä pitää jotenkin herättää kiinnostus (”mulla on pillu ja olen lapissa” ei riitä) ja luottamus siihen että ilmoittaja tietää mitä on tekemässä.

Mutta pääsääntöisesti ensin aivot karsii feikit, ne jotka eivät ole olleet online hetkeen, narkit ja kilarit. Sitten alakerta saa kertoa oman mielipiteensä ja aivot tarkistaa vähän tarkemmin onko oikeasti tarjolla sitä miksi alakerta heräsi (esim. mielettömät perseen herutuskuvat mutta ”ei peppuseksiä”, vastaako ilmoitettu pituus/paino kuvien luomaa mielikuvaa jne.) kunnes lopulta päästään joukkoon joille voisi ajatella laittavansa viestiä. Millään yksittäisellä ulkoisella ominaisuudella tai palvelulla ei sinänsä ole väliä, vaan katson kokonaisuutta.

Tästä sitten aivot vielä arpoo järjestystä esim. tilaisuuden harvinaisuuden, matkan vaivan, saatavuuden todennäköisyyden yms. perusteella. Usein aika kuluukin kätevästi näin ja hetki jolloin olisi voinut jonkun tavata menee ohi.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #6 : Syyskuu 15, 2022, 18:30:53 »
Kun seksin myyjänä kirjoitat ilmoitustasi, niin mitä asioita itsessäsi ja palveluissasi korostat.
Onko se tunnettavuus, hyvä perse, isot tissit, luotettavuus, owo/cim, kaunit kasvot, bbw, ilman kumia paneminen, outcall, autopanot, dominointi, kirjoitukset tai maine, ikä vai mikä ?
Entä kun asiakkaana valitset panetukseen helppiä, niin mitkä eniten palveluntarjoajan saatavuuden ja ajankohdan lisäksi vaikuttaa kenen sillä kertaa valitset?

Asiakkaat ei katso, kun kuvat. Joten turhaan romaaneeja raapustatte.

Samoin on yksitysikohtaiset ohjeet: miehen pitää ajaa kaikki karvat, käydä parturissa(etenkin kaljut) Marin mani-ja pedikyyrissä ennen tapaamista ja purskutella Listeeriä ennen kuin saa pusutella poskelle kuin ranskalaiset.

Ei niitä kukaan lue.

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #7 : Syyskuu 15, 2022, 19:20:36 »
Kun seksin myyjänä kirjoitat ilmoitustasi, niin mitä asioita itsessäsi ja palveluissasi korostat.
Onko se tunnettavuus, hyvä perse, isot tissit, luotettavuus, owo/cim, kaunit kasvot, bbw, ilman kumia paneminen, outcall, autopanot, dominointi, kirjoitukset tai maine, ikä vai mikä ?
Entä kun asiakkaana valitset panetukseen helppiä, niin mitkä eniten palveluntarjoajan saatavuuden ja ajankohdan lisäksi vaikuttaa kenen sillä kertaa valitset?

Asiakkaat ei katso, kun kuvat. Joten turhaan romaaneeja raapustatte.

Ei niitä kukaan lue.
Usein kyllä tosiaan vaikuttaa ettei niitä lueta kun soitellaan tuntemattomista numeroista vaikka ilmoituksessa kehoitetaan soittamaan numero näkyvillä. Joskus myös kysellään about kaikki jutut mitä ilmoituksesta olis selvinnyt lukemalla. Mutta yllätyksenä voin kertoa että kyllä niitä kuitenkin luetaan koska tosi usein on asiakas yhteyttä ottaessaan kertonut KIINNOSTUNEEN musta ilmoitukseni TEKSTIN PERUSTEELLA.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #8 : Syyskuu 15, 2022, 19:22:37 »
Mitä enemmän on tekstiä, sen vähemmän luen.
Why so fragile?

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #9 : Syyskuu 15, 2022, 20:36:06 »
Kun seksin myyjänä kirjoitat ilmoitustasi, niin mitä asioita itsessäsi ja palveluissasi korostat.
Onko se tunnettavuus, hyvä perse, isot tissit, luotettavuus, owo/cim, kaunit kasvot, bbw, ilman kumia paneminen, outcall, autopanot, dominointi, kirjoitukset tai maine, ikä vai mikä ?
Entä kun asiakkaana valitset panetukseen helppiä, niin mitkä eniten palveluntarjoajan saatavuuden ja ajankohdan lisäksi vaikuttaa kenen sillä kertaa valitset?

Asiakkaat ei katso, kun kuvat. Joten turhaan romaaneeja raapustatte.

Ei niitä kukaan lue.
Usein kyllä tosiaan vaikuttaa ettei niitä lueta kun soitellaan tuntemattomista numeroista vaikka ilmoituksessa kehoitetaan soittamaan numero näkyvillä. Joskus myös kysellään about kaikki jutut mitä ilmoituksesta olis selvinnyt lukemalla. Mutta yllätyksenä voin kertoa että kyllä niitä kuitenkin luetaan koska tosi usein on asiakas yhteyttä ottaessaan kertonut KIINNOSTUNEEN musta ilmoitukseni TEKSTIN PERUSTEELLA.

Itse olen pyrkinyt siihen että kerron oleelliset perusasiat jo ilmoituksessa. Turhauttavinta on se kun niitä samoja kysytään uudestaan, vaikkakin jo ymmärrän että monet ei niitä tekstejä lue. Huvittavin ja samalla ärsyttävin on kuitenkin se kun soitetaan. Mulla on ilmoituksessa puhelinnumero ja HETI perässä teksti etten vastaa puheluihin. Sitä oikeasti ei siinä kohtaa voi olla huomaamatta, joten katson sen vain välinpitämättömyydeksi jos soitetaan.
Opiskelijarouva

Turku

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1179
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #10 : Syyskuu 15, 2022, 21:53:32 »
Minä luen aina ilmoitukset tarkasti läpi. Pelkät kuvat eivät saa minua käymään automaatilla. Noudatan ilmoituksessa annettuja ohjeita ja kysyn tarvittaessa lisää. Kuvillakin on merkitystä, mutta hyvin laadittu teksti, joka parhaimmillaan antaa hutsusta mukavan fiiliksen, sinetöi ostopäätökseni. Tietysti hyvät kuvat isoista tisseistä ja mahtavasta perseestä saattavat tehdä vaikutuksen, vaikka teksti olisikin vähän epämääräinen.

Poissa Banana

  • Full Member
  • Viestejä: 232
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #11 : Syyskuu 15, 2022, 22:15:34 »
No ihan tavallista suojattua seksiä missä suikkari ja pano muutamassa asennossa saa melkein jokaiselta tytöltä joka ilmoittaa.
Asiakkaita voisi luultavasti myös kiinnostaa sitä mitä ihan jokaisella tytöllä... EI saa. Esim. jos tyttö tekee owo, cim tai anaalia.
 

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2634
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #12 : Syyskuu 16, 2022, 08:18:41 »
Mua lähinnä kiinnostaa, että saako pussailla ja lipaista pillua, sekä incall mahdollisuus. Ja omat paikkaansa pitävät kuvat.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #13 : Syyskuu 16, 2022, 08:41:31 »
Kun seksin myyjänä kirjoitat ilmoitustasi, niin mitä asioita itsessäsi ja palveluissasi korostat.
Onko se tunnettavuus, hyvä perse, isot tissit, luotettavuus, owo/cim, kaunit kasvot, bbw, ilman kumia paneminen, outcall, autopanot, dominointi, kirjoitukset tai maine, ikä vai mikä ?
Entä kun asiakkaana valitset panetukseen helppiä, niin mitkä eniten palveluntarjoajan saatavuuden ja ajankohdan lisäksi vaikuttaa kenen sillä kertaa valitset?

Asiakkaat ei katso, kun kuvat. Joten turhaan romaaneeja raapustatte.

Ei niitä kukaan lue.
Usein kyllä tosiaan vaikuttaa ettei niitä lueta kun soitellaan tuntemattomista numeroista vaikka ilmoituksessa kehoitetaan soittamaan numero näkyvillä. Joskus myös kysellään about kaikki jutut mitä ilmoituksesta olis selvinnyt lukemalla. Mutta yllätyksenä voin kertoa että kyllä niitä kuitenkin luetaan koska tosi usein on asiakas yhteyttä ottaessaan kertonut KIINNOSTUNEEN musta ilmoitukseni TEKSTIN PERUSTEELLA.

Itse olen pyrkinyt siihen että kerron oleelliset perusasiat jo ilmoituksessa. Turhauttavinta on se kun niitä samoja kysytään uudestaan, vaikkakin jo ymmärrän että monet ei niitä tekstejä lue. Huvittavin ja samalla ärsyttävin on kuitenkin se kun soitetaan. Mulla on ilmoituksessa puhelinnumero ja HETI perässä teksti etten vastaa puheluihin. Sitä oikeasti ei siinä kohtaa voi olla huomaamatta, joten katson sen vain välinpitämättömyydeksi jos soitetaan.

No tämä. Mullakin on että laitathan viestin, en vastaa puheluihin. Vaan ajoittain se silti pirisee. Veikkaan kyllä että soittelijat saattavat olla myös ulkomaalaisia jotka eivät nyt ihan kaikkea tekstissä välttämättä ymmärrä. Palvelen kyllä englanniksikin, mutta en ole ilmoituksia koskaan englanniksi kääntänyt.. ehkä pitäisi.

Omassa ilmossa pyrin kertomaan mikä onnistuu, mikä ei ja missä tapahtuu. Ja että aina voi kysyä/ehdottaa. Vastaan kyllä kaikkiin asiallisiin yhteydenottoihin. Siinäpä tuo pähkinänkuoressa.
Your part-time lover 💕

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7758
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #14 : Syyskuu 16, 2022, 09:03:45 »
Omat kuvat, puhelinnumero, itse kirjoitettu teksti, jossa palvelut ovat näkyvissä. Tuossa on tärkeimpiä kriteereitä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #15 : Syyskuu 16, 2022, 10:13:08 »
Ainutlaatuisuutta, kuusikymppinen suomalainen 🥰

Paikalla STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #16 : Syyskuu 16, 2022, 18:51:03 »
Itse haluaisin nähä kuvia vaatteeet päällä ennenkuin teen valinnan.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #17 : Syyskuu 16, 2022, 20:12:20 »
Ainutlaatuisuutta, kuusikymppinen suomalainen 🥰

Millähän tavalla ainutlaatuinen, jos saa kysyä?

Suomalaisia kuuskymppisiä naisia on paljon.   

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #18 : Syyskuu 17, 2022, 01:21:11 »
Kun seksin myyjänä kirjoitat ilmoitustasi, niin mitä asioita itsessäsi ja palveluissasi korostat.
Onko se tunnettavuus, hyvä perse, isot tissit, luotettavuus, owo/cim, kaunit kasvot, bbw, ilman kumia paneminen, outcall, autopanot, dominointi, kirjoitukset tai maine, ikä vai mikä ?
Entä kun asiakkaana valitset panetukseen helppiä, niin mitkä eniten palveluntarjoajan saatavuuden ja ajankohdan lisäksi vaikuttaa kenen sillä kertaa valitset?

No RE:ssä helppoa, kun voi vaan listaa palvelut. Jotenkin en itse jaksa kauheesti kehitellä mitään itsekehuja, vaan palvelut & hinnat ja päälle tarpeeksi kattava valikoima kuvia & varoitus tatskoista joita ei näy kuvissa.
Oon myös sanonut, ettei mitään muuta kannata odottaa kuin mitä ilmossa näkee & luvatut palvelut. Mitään sen ihmeellisempää ei oo luvassa.
Ylistävät rapsat voi palvella myös ns. huonoon suuntaan, ihmisillä on jotain ylimaallisia odotuksia. Pyh, täällä on perus suomi-horo, jonka kanssa voi luottaa että kaikki sovittu pitää ja sitä saa mitä ilmossa on. Ei vedätystä, ei kusetusta, mutta ei sitten mitään ihmeitäkään tehdä.

Naapurissa kuvat ehkä se anti, koska muuten sinne joutuu vaan kirjoittaan ympäripyöreitä juttuja & pakosta täytyy luetella jotain kriteereitä miehelle. Ekan yhteydenoton jälkeen voi sitten vaan ladelle rehellisesti menun ja hinnat. ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seksin myyjän ilmoitus
« Vastaus #19 : Syyskuu 17, 2022, 13:51:26 »
Ainutlaatuisuutta, kuusikymppinen suomalainen 🥰

Millähän tavalla ainutlaatuinen, jos saa kysyä?

Suomalaisia kuuskymppisiä naisia on paljon.

Seksinmyyjinä?