Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ISOT häpyhuulet?  (Luettu 3839 kertaa)

Poissa Love2

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
ISOT häpyhuulet?
« : Syyskuu 15, 2022, 10:55:42 »
Moi vaan!

Eli löytyyköhän Pirkanmaan alueelta ainuttakaan hupsua jolta löytyisi oikein isot häpyhuulet, ja jos vielä kykenisi squirttaamaankin niin olisi jackpot?  :inlove: Itselleni tuo olisi se tärkein asia sellaisia lipitellä.  :drinking: niin ja mielellään suominaiselta.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2022, 11:00:25 kirjoittanut Love2 »

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 154
  • * Kelpo kaveri
Vs: ISOT häpyhuulet?
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2022, 17:30:41 »
Joskus tilasin kotimaisen Candyn kotiini,pitkä hoikka.Kyseisellä neidolla oli aivan poskettomat häpyhuulet,niitä oli mukava nuoleskella ja naidessa mukavasti lätkytteli.En tiedä toimiiko enään,taitaa ollaa useampi kuukausi kun näin ilmon viimeksi.

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ISOT häpyhuulet?
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2022, 20:41:34 »
Miehensä kans keikkailevalla Blmaturella on kans melko isot häbärit!

Poissa Love2

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: ISOT häpyhuulet?
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2022, 20:44:54 »
Kiitoksia vinkeistä! Bimaturella on kyllä aivan upea pillu, mutta sen verran ujohko olen etten tuollaiseen kimppailuun lämpene.

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ISOT häpyhuulet?
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2022, 21:35:08 »
Luulen että blmaturen vois saada ilman miestäkin, kannattaa kysyä. Mukava pariskunta, ei muuta rohkeesti tapaamaan!

Poissa MustaPekka

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ISOT häpyhuulet?
« Vastaus #5 : Syyskuu 16, 2022, 06:03:41 »
Lempäälän Susulla isot häppärit,vuosien varrella tullut käytyä silloin tällöin hänen luonaan Hki/Lempäälä.
Filmejähän Sususta löytyy mm Lotharin kanssa missä näkyy hyvin upeat turpeat häppärit.
Hiukan on vuosien varrella tullut kiloja lisää mutta  palvelu itselleni ollut aina hyvää ja Susuhan kyllä on kokenut ammattilainen joka osaa kyllä puristaa miehestä viimeisetkin "mehut" monellakin tavalla!
Susun pillu on kyllä todella kutsuva ja kiihottava sekä kun hän sormettaa ja levittelee häppäreitä edessäsi niin kyllä siinä tekee mieli työntyä heti sinne sisään ja nauttia märän pillun puristuksesta...näky on kiihottava kun huulet hivelee kalun vartta kun työntelet edes takas :wanker:
Käyn varmasti hänen luonaan kun liikun Tampereella.

Poissa Love2

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: ISOT häpyhuulet?
« Vastaus #6 : Syyskuu 16, 2022, 09:50:22 »
Olipas siinä kuvaus sususta. :inlove: mutta itselleni susulla on vielä ihan normaalin kokoiset häppärit. :laught: Ja vielä sen verran unohtui mainita, että hieman tai enemmänkin pulleammat pehmoiset naiset olisivat mieleeni.  :kiss:

Poissa labialike

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: ISOT häpyhuulet?
« Vastaus #7 : Syyskuu 16, 2022, 10:52:01 »
Mun mielestäni Susulla on keskimääräistä runsaasti kookkaammat sisemmät häpyhuulet. Olisikin mukava tietää kuinka tässä ketjussa mainitut muiden häppärit  vertautuvat Susun pilluun.

Poissa Love2

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: ISOT häpyhuulet?
« Vastaus #8 : Syyskuu 22, 2022, 09:26:01 »
Olisi kyllä mukava tietää. Ehkäpä tarttee susulle laitella viestiä kun näin kehutaan.

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: ISOT häpyhuulet?
« Vastaus #9 : Syyskuu 22, 2022, 10:40:03 »
Kuopion Christina oli kyllä tässä genressä voittamaton. Harmi, että jäi eläkkeelle. Oli tosi kaunis nainen muutenkin, vähän Cicciolinan näköinen.

Poissa MustaPekka

  • Newbie
  • Viestejä: 43
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ISOT häpyhuulet?
« Vastaus #10 : Syyskuu 22, 2022, 10:57:11 »
Meeme kertoo itse ilmoituksissaan omistavansa suurehkot häpyhuulet.
Itse en ole häntä tavannut mutta täytyypi varmaan korjata tilanne,muutenkin näyttää mielestäni kuvissa oikein hyvältä.

Poissa labialike

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • * Kelpo kaveri
Vs: ISOT häpyhuulet?
« Vastaus #11 : Syyskuu 23, 2022, 15:54:53 »
Kuopion Christina oli kyllä tässä genressä voittamaton. Harmi, että jäi eläkkeelle. Oli tosi kaunis nainen muutenkin, vähän Cicciolinan näköinen.

Huh, olisinpa päässyt kyytiin!
Cicciolina on aivan viivapilluinen mutta minulle kelpaa kyllä sen näköinen nainen - jos häppärit ovat ulkonevat 😋