Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
ANY Vantaalla
antero pee:
Nostellaas ANNY-ketjua
FarmerTed tykkää, turre ei tykkää
Vähän jäänyt epäselväksi miksi turre ei tykkää, paitsi että Simonalla vielä suhtkoht kiinteät tissit ;D
Selväksi on käynyt että FarmerTed tykkää, ottaa sitten pari bisseä tai vain yhden lonkeron ;D
Peli siis 1-1
Uusia näkökulmia kellään?
Thor Patsas:
Huomasin että tämä sama nainen esiintyy nyt naapurisivustolla nimellä Miichelle. Kuvien perusteella on kyllä kaunis mutta ikävää jos se on vain photoshopattua illuusiota.
Antza:
Lukekaas RE sivun arvosteluja.
Toisen kirjoitin itse.
Thor Patsas:
^ Kävin lukemassa. Se oli kirjoitettu suorastaan antaumuksella. 👍
Otin tänään yhteyttä häneen eli Miichelleen ja varauduin siihen että hän ei puhu englantia joten no problemo sillä viestittelin hänen kanssaan sitten espanjaksi sillä osaan sitä kieltä jonkin verran joten sovittiin aika huomiseksi sillä tänään olin kiireinen. En ole vielä tavannut häntä mutta katselin hänen kuviaan kanki pystyssä. Lupaan kirjoittaa rapsan myös jos en käänny ovella kun tapaan hänet livenä. 😉
SugarDaddy69:
Itse kävin viikko sitten. Kuvat ovat aidot ja olin tyytyväinen asiakas. Englanti ei ole 5/5 mutta ymmärtää kyllä ja puhuu hiukan sitä. Todella iloinen ja mukava naikkonen. Kiertelee vielä pari viikkoa suomessa ja sitten palaa etelän lämpöön jouluksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta