Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
ANY Vantaalla
FarmerTed:
--- Lainaus käyttäjältä: turre - Syyskuu 17, 2022, 00:22:54 ---Minusta huono. Jos joku kokee että on hyvä niin siitä vaan. Jos miettii Simonaa jolla isot E kupin suht koht vielä kiinteät tissit ja panemista, ja minä saan 30 minuuttia loistavaa palvelua 100 euroa niin olen iloinen. Olen vakkari ja toiseksi hän pitää mun herrasmies tyylistä. Olen nyt oppinut, ei uusissa kannata käydä, käyn Simonan luona. Jo enemmän kuin 30 kertaa.
--- Lainaus päättyy ---
Minusta Anny oli kaikesta huolimatta aivan uskomattoman upea tapaus. :inlove: Mutta mitä kuvailet tuossa olisi kyllä itsellekin ideaalitapaus; Pääsisi paremmin tutustumaan daamiin, saisi hyvää palvelua... Uusi keissi on aina nopanheittoa ellei ole tarpeeksi paljon vakuuttavia datapisteitä, ja siltikin loppupeleissä kaikki voi kaatua siihen mitä mieltä daami on sinusta ja sinä daamista ensimmäisellä tapaamisella. Ehkä teet jonkun pienen tyhmän virheen tai hän tekee... Ja tähän vaikuttaa paljon se, että onko maha aamulla kipeä, otitko hieman liikaa olutta ennen tapaamista, kuka sanoi mitäkin televisiossa sinä päivänä ennen tapaamista... Toivon joskus löytäväni samanlaisen naisen itselleni kuin Simona on sinulle. Anny nyt lähtenee kotiinsa ensi viikolla, ja aloitan taas alusta. Simonan ilmoitusta en nähnyt netissä. Mutta jotenkin hauras muistikuva, että olen joskus tavannut Simonan. Jos on vaikuttanut Suomessa 10-15v... :sheep:
FarmerTed:
Kävin Annyn luona toistamiseen. Tällä kertaa pohjilla vain yksi lonkero. Tarkistin, molemmissa käsissä on todellakin lasten nimet tatuoituina, kuten kuvissa. Hyvä sijainti, oikein mukava ja iloinen nainen! Mutta kännykkäkääntäjän kanssa pitää operoida, koska Anny ei osaa englantia. Osaa kyllä hyvin portugalia, espanjaa ja italiaa. Ensimmäistä kertaa kuulemma reissussa noin, että pitää käyttää kääntäjäapplikaatiota, mutta hyvin se enimmäkseen meni. Joskus appi ei ymmärtänyt mitä sanoin englanniksi, mutta se lienee mun keskinkertaisen englanninkielen syytä. :) Sitten kun muotoilin lauseen eri sanoilla niin meni läpi. Ja nyt kämpässä ei ollut ylimääräisiä tyyppejä. Jahka poistuu Suomesta niin tulee kuulemma oliko-se-nyt ensi kuun lopussa takaisin Suomeen, muttei tule pääkaupunkiseudulle.
Hetvield:
^
Joo ;D
Jäädään odottelemaan vielä jonkun toisen rapsaa.
Farmari tedi ei oikein vakuuta.
jakota46:
Oli tarkoitus tavata huomenna.mutta näitä rapsoja lukiessa .taidan ilmoittaa hänelle kohteliaasti estymästä tapaamiseen🤔
Villekoo:
Any on näemmä saapunut uudestaan pk-seudulle! 🥳 Täytyypi käydä tällä kertaa oikeen ajan kanssa. Videointiakin olisi tarjolla 🤔😏
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta