Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
ANY Vantaalla
Hetvield:
^
Ihan miten vain, mutta en usko paskaakaan, että jotkut Brasilian tytöt sieltä viidakosta ilman kielitaitoa tänne eksyy.
Kyllä ne joku tänne tuo ja siitä hyötyy myös.
FarmerTed:
Kuulostaa hieman rasistiselta ja yleistykseltä. Itsekin matkustanut monta monituista kertaa Saksassa onnistuneesti maaseudullakin ilman, että osaan yhtään Saksaa. Ja ilman mitään käännösapplikaatioita... Mutta whatever.
Hetvield:
^
Joo, rasisti kortti heitetty.
Mitä vitun tekemisistä sun saksan reissuilla on paritetuilla brassi huorilla??
Ymmärrät varmaan, että sun saksan reissut on aika eri tapaus kun näiden tyttösten Euroopan reissut.
antero pee:
Eikö FarmerTed kuullut tosiaan juttelua toisessa huoneessa? Eli varmaan siellä joku apu on mukana, voi olla ihan vaan muijan miekkonen.
Itse en menisi vierailulle jos siellä on joku karju keittiössä, tulisi epämukava fiilis.
turre:
Minusta huono. Jos joku kokee että on hyvä niin siitä vaan. Jos miettii Simonaa jolla isot E kupin suht koht vielä kiinteät tissit ja panemista, ja minä saan 30 minuuttia loistavaa palvelua 100 euroa niin olen iloinen. Olen vakkari ja toiseksi hän pitää mun herrasmies tyylistä. Olen nyt oppinut, ei uusissa kannata käydä, käyn Simonan luona. Jo enemmän kuin 30 kertaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta