Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ANY Vantaalla  (Luettu 10189 kertaa)

Poissa FarmerTed

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #20 : Syyskuu 16, 2022, 14:55:44 »
Kiitos kaikille! Semmoinen tarkennus vielä, että arvioni +5-10v on ehkä liikaa, +3-5v lisää st:n hotellihuonekuviin lienee parempi arvio. Jos photoshopatut selkeät "miestenlehtien" tms. poseerauskuvat unohtaa niin en tuntenut itseäni petetyksi kuvien suhteen.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2022, 14:58:11 kirjoittanut FarmerTed »

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #21 : Syyskuu 16, 2022, 17:24:57 »
Mutta eikö sua kuitenkaan häirinnyt se kääntäjä appi juttu.

Ei noin tulla tähän maahan ja hommata itsenäisesti kämppää jos jollain apilla käännellään tekstiä.

Siis kunhan vain pohdiskelen..

Nää on näitä paritettuja eukkoja...


« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2022, 17:27:32 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa FarmerTed

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #22 : Syyskuu 16, 2022, 18:36:35 »
Kääntäjäappi ei häirinnyt yhtään. Olihan se hidaste, muttei este.

Ja lentoliput ja kämpän voi AirBnB:stä tms vuokrata ajan kanssa omalla kielellä kotimaassa...

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #23 : Syyskuu 16, 2022, 18:41:09 »
Kääntäjäappi ei häirinnyt yhtään. Olihan se hidaste, muttei este.

Ja lentoliput ja kämpän voi AirBnB:stä tms vuokrata ajan kanssa omalla kielellä kotimaassa...

Voi sen näinkin itsellensä selittää.. :)

No joo, kukin taaplaa tyylinsä ja en mä mitään tuomitse.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa FarmerTed

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #24 : Syyskuu 16, 2022, 18:43:21 »
Lähdin mielenkiinnosta tutkimaan AirBnB:tä ja taisin itse asiassa löytää kämpän sieltä... En ole tosin 100% varma. Noh, ken näistä tietää.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2022, 18:48:13 kirjoittanut FarmerTed »

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #25 : Syyskuu 16, 2022, 18:48:21 »
^
Ihan miten vain, mutta en usko paskaakaan, että jotkut Brasilian tytöt sieltä viidakosta ilman kielitaitoa tänne eksyy.

Kyllä ne joku tänne tuo ja siitä hyötyy myös.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa FarmerTed

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #26 : Syyskuu 16, 2022, 20:12:45 »
Kuulostaa hieman rasistiselta ja yleistykseltä. Itsekin matkustanut monta monituista kertaa Saksassa onnistuneesti maaseudullakin ilman, että osaan yhtään Saksaa. Ja ilman mitään käännösapplikaatioita... Mutta whatever.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #27 : Syyskuu 16, 2022, 20:49:05 »
^
Joo, rasisti kortti heitetty.
Mitä vitun tekemisistä sun saksan reissuilla on paritetuilla brassi huorilla??

Ymmärrät varmaan, että sun saksan reissut on aika eri tapaus kun näiden tyttösten Euroopan reissut.



« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2022, 20:51:47 kirjoittanut Hetvield »
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1162
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #28 : Syyskuu 16, 2022, 23:53:26 »
Eikö FarmerTed kuullut tosiaan juttelua toisessa huoneessa? Eli varmaan siellä joku apu on mukana, voi olla ihan vaan muijan miekkonen.

Itse en menisi vierailulle jos siellä on joku karju keittiössä, tulisi epämukava fiilis.
You and me, part-time lovers

Paikalla turre

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #29 : Syyskuu 17, 2022, 00:22:54 »
Minusta huono. Jos joku kokee että on hyvä niin siitä vaan. Jos miettii Simonaa jolla isot E kupin suht koht vielä kiinteät tissit ja panemista, ja minä saan 30 minuuttia loistavaa palvelua 100 euroa niin olen iloinen. Olen vakkari ja toiseksi hän pitää mun herrasmies tyylistä. Olen nyt oppinut, ei uusissa kannata käydä, käyn Simonan luona. Jo enemmän kuin 30 kertaa.

Poissa FarmerTed

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #30 : Syyskuu 17, 2022, 20:20:58 »
Minusta huono. Jos joku kokee että on hyvä niin siitä vaan. Jos miettii Simonaa jolla isot E kupin suht koht vielä kiinteät tissit ja panemista, ja minä saan 30 minuuttia loistavaa palvelua 100 euroa niin olen iloinen. Olen vakkari ja toiseksi hän pitää mun herrasmies tyylistä. Olen nyt oppinut, ei uusissa kannata käydä, käyn Simonan luona. Jo enemmän kuin 30 kertaa.

Minusta Anny oli kaikesta huolimatta aivan uskomattoman upea tapaus. :inlove: Mutta mitä kuvailet tuossa olisi kyllä itsellekin ideaalitapaus; Pääsisi paremmin tutustumaan daamiin, saisi hyvää palvelua... Uusi keissi on aina nopanheittoa ellei ole tarpeeksi paljon vakuuttavia datapisteitä, ja siltikin loppupeleissä kaikki voi kaatua siihen mitä mieltä daami on sinusta ja sinä daamista ensimmäisellä tapaamisella. Ehkä teet jonkun pienen tyhmän virheen tai hän tekee... Ja tähän vaikuttaa paljon se, että onko maha aamulla kipeä, otitko hieman liikaa olutta ennen tapaamista, kuka sanoi mitäkin televisiossa sinä päivänä ennen tapaamista... Toivon joskus löytäväni samanlaisen naisen itselleni kuin Simona on sinulle. Anny nyt lähtenee kotiinsa ensi viikolla, ja aloitan taas alusta. Simonan ilmoitusta en nähnyt netissä. Mutta jotenkin hauras muistikuva, että olen joskus tavannut Simonan. Jos on vaikuttanut Suomessa 10-15v... :sheep:

Poissa FarmerTed

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #31 : Syyskuu 22, 2022, 13:48:42 »
Kävin Annyn luona toistamiseen. Tällä kertaa pohjilla vain yksi lonkero. Tarkistin, molemmissa käsissä on todellakin lasten nimet tatuoituina, kuten kuvissa. Hyvä sijainti, oikein mukava ja iloinen nainen! Mutta kännykkäkääntäjän kanssa pitää operoida, koska Anny ei osaa englantia. Osaa kyllä hyvin portugalia, espanjaa ja italiaa. Ensimmäistä kertaa kuulemma reissussa noin, että pitää käyttää kääntäjäapplikaatiota, mutta hyvin se enimmäkseen meni. Joskus appi ei ymmärtänyt mitä sanoin englanniksi, mutta se lienee mun keskinkertaisen englanninkielen syytä. :) Sitten kun muotoilin lauseen eri sanoilla niin meni läpi. Ja nyt kämpässä ei ollut ylimääräisiä tyyppejä. Jahka poistuu Suomesta niin tulee kuulemma oliko-se-nyt ensi kuun lopussa takaisin Suomeen, muttei tule pääkaupunkiseudulle.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #32 : Syyskuu 22, 2022, 19:39:22 »
^
Joo ;D

Jäädään odottelemaan vielä jonkun toisen rapsaa.

Farmari tedi ei oikein vakuuta.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa jakota46

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #33 : Syyskuu 26, 2022, 21:01:08 »
Oli tarkoitus tavata huomenna.mutta näitä rapsoja lukiessa .taidan ilmoittaa hänelle kohteliaasti estymästä tapaamiseen🤔

Poissa Villekoo

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #34 : Lokakuu 25, 2022, 13:54:07 »
Any on näemmä saapunut uudestaan pk-seudulle! 🥳 Täytyypi käydä tällä kertaa oikeen ajan kanssa. Videointiakin olisi tarjolla 🤔😏

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1162
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #35 : Lokakuu 26, 2022, 12:54:36 »
Nostellaas ANNY-ketjua

FarmerTed tykkää, turre ei tykkää

Vähän jäänyt epäselväksi miksi turre ei tykkää, paitsi että Simonalla vielä suhtkoht kiinteät tissit ;D
Selväksi on käynyt että FarmerTed tykkää, ottaa sitten pari bisseä tai vain yhden lonkeron ;D

Peli siis 1-1

Uusia näkökulmia kellään?
You and me, part-time lovers

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2619
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #36 : Syyskuu 04, 2023, 09:50:14 »
Huomasin että tämä sama nainen esiintyy nyt naapurisivustolla nimellä Miichelle. Kuvien perusteella on kyllä kaunis mutta ikävää jos se on vain photoshopattua illuusiota.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Paikalla Antza

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #37 : Syyskuu 04, 2023, 15:57:24 »
Lukekaas RE sivun arvosteluja.
Toisen kirjoitin itse.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2619
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #38 : Joulukuu 11, 2023, 18:39:14 »
^ Kävin lukemassa. Se oli kirjoitettu suorastaan antaumuksella. 👍

Otin tänään yhteyttä häneen eli Miichelleen ja varauduin siihen että hän ei puhu englantia joten no problemo sillä viestittelin hänen kanssaan sitten espanjaksi sillä osaan sitä kieltä jonkin verran joten sovittiin aika huomiseksi sillä tänään olin kiireinen. En ole vielä tavannut häntä mutta katselin hänen kuviaan kanki pystyssä. Lupaan kirjoittaa rapsan myös jos en käänny ovella kun tapaan hänet livenä. 😉
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Paikalla SugarDaddy69

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: ANY Vantaalla
« Vastaus #39 : Joulukuu 12, 2023, 11:35:00 »
Itse kävin viikko sitten. Kuvat ovat aidot ja olin tyytyväinen asiakas. Englanti ei ole 5/5 mutta ymmärtää kyllä ja puhuu hiukan sitä. Todella iloinen ja mukava naikkonen. Kiertelee vielä pari viikkoa suomessa ja sitten palaa etelän lämpöön jouluksi.