Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maya21  (Luettu 3459 kertaa)

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Maya21
« : Lokakuu 03, 2019, 12:38:40 »
Eilen alkoi tuntua taas puntissa sen verran panetusta, että oli aika lähteä vierailulle.
Olin viestitellyt erään suomalaisen naapurissa ilmoittelevan hupakkoehdokkaan kanssa (Naapurin tytölle kyytiä) jo jonkun aikaa ja kun päästiin siihen pisteeseen että oltiin päivä sovittu ja aika oli enään sovittavissa niin yhteyden pito katkesi hänen suunnalta, joten vedin itse johtopäätöksen, että taitaa olla Blondie 2 kysessä tai sitten muuten vain nousi puihin kyseinen "hupakko".
Realilta sitten apua katsomaan ja sieltä löytyi Maya21 nimellä ilmoitteleva 21 vuotias hupakko.
Viestiä menemään ja vastausta alkoi tulemaan viestiä viestin perään ja multimediaviestiä ja eihän meikäläisen vanha nokia tuommosia näytä niin piti kysyä että onnisuuko tapaaminen vai ei. No sehän onnistui heti ja 220€/tunti sovittiin hinnaksi gfe meiningillä.
Turska autoon ja pelipaikalle ja osoitetiedot ja ovikoodit tuli sutjakasti ja pääsin asuntoon.
Paikalla oli upea kuvien mukainen nuori tyttö hyvällä kropalla ja silikoonitisseillä. Mitat ja muutkin ilmoituksen speksit pitivät ainakin silmämääräisesti tutkittuna paikkanssa. Dildojakin oli yöpöydällä enemmän kuin omiksi tarpeiksi.
Paneminen oli ihan ok, mutta muuten oli kovin vaisu meininki. Maksoin 20€ extraa GFE:stä ja suutelusta, mutta näen että tälle rahalle ei kyllä tullut vastinetta, koska sellaista pientä pusuttelua ja gfe oli enemmän semmonsta tee mitä haluat ja minä olen tässä hiljaa meininkiä.
Tähän tulee langettua näköjään aina ja monta kertaa, että menee nuorelle ulkkaritytölle ja sitten pettyy kun ei saa kunnon tyttöystävä kokemusta, mutta tästä en syytä hupakkoa vaan itseäni kun aina lankean näihin.
Yhteenvetona:
Kuvien mukainen ihan ok tapaaminen, jos hakee pelkkää pussien tyhjennystä, mutta jos hakee kokonaisvaltasempaa nautintoa niin kuin minä niin kannattaa ehkä mennä jonnekkin muualle.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Maya21
« Vastaus #1 : Lokakuu 04, 2019, 16:53:57 »
Leidi näyttää kovin tutulta. Taisinpa panna minäkin häntä jokin aika sitten.

Yhdyn myös rapsaan. Kaunis mutta viileä nuori nainen. Näitä, jotka uskovat ulkonäkönsä riittävän eikä tarvitse ponnistella muuten. No siinä lajissa hän on oikeastaan hyvä, mutta ei sovellu gfe-kokemuksia etsiville.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4