Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seuralaisten oharit  (Luettu 8890 kertaa)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #40 : Marraskuu 09, 2022, 20:59:58 »
^ älä polje hintoja. Turskamafian ohje on 100€ josta 25 erkulaa tilitetään mafialle.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6710
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #41 : Marraskuu 09, 2022, 22:26:54 »
^^ Halvalla lähtee, mun varmistus on 200 euroa tilille etukäteen ja pyydän myös saada 10 etukäteen postilaatikolle tiettynä aikana. Tämä siksi, että en mene turhaan tapaamiseen, jos tyttö ei olekaan kivan näköinen  8)

Muuten oharit on kyllä peffasta!
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 21 )

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #42 : Marraskuu 10, 2022, 11:53:32 »
Ehkä tässä on myös vähän kysymys siitä mitä tarkoitettiin vs mitä ymmärrettiin. Jos itse sanon (ihan kenelle tahansa) että kahden maissa, niin se tarkoittaa että ”pääsen kahdelta, mutta jossei sulle käy niin ehdota jotain ja meen vaikka kahville odottelemaan”. Siihen voi ihan ystävällisesti vastata että ”tasan 14 on OK” tai ehdottaa jotain muuta. Jos ei näin halua toimia, niin se on toki oma valinta ja kertoo itsessään jotain.

Alkuperäiseen aiheeseen kommentoidakseni, olen myös huomannut että vastausprosentti on lähiaikoina ollut heikompi. Toki se helpottaa jatkossa omaa valintaa.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #43 : Marraskuu 10, 2022, 13:10:58 »
kahden maissa tarkoittaa + - 15 min esim jos tulee julkisella helposti heittää ton verran .

eli jos ole 15 min etuajassa soitan ulkoota voiko jo tulla. taas jos huomaan " bussissa" että

myöhästyn sen vartin soitan et sopiiko.  toisaalta jos pt ei ole minuutti aikataulu jo kun

joku varaa noin tuon hajonnan hyväksyy.
kysyvälle vastataan

Poissa asdf

  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #44 : Marraskuu 26, 2022, 19:24:11 »
200 km ajoa yhteensä
kämppä hommattu tapaamista varten
aika varmistettu edellisenä ja samana päivänä
30 min ennen huora ilmoittaa ettei tulekaan

pieni puhelinrumba eikä löydy ketään tilalle siihen aikaikkunaan, no ehkä joku romanialainen olisi voinut olla

no säästyi osa rahoista

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #45 : Marraskuu 27, 2022, 14:15:34 »
200 km ajoa yhteensä
kämppä hommattu tapaamista varten
aika varmistettu edellisenä ja samana päivänä
30 min ennen huora ilmoittaa ettei tulekaan

pieni puhelinrumba eikä löydy ketään tilalle siihen aikaikkunaan, no ehkä joku romanialainen olisi voinut olla

no säästyi osa rahoista

Mietin, että asutko sitten kauempana että on pakko tällaiseen järjestelyyn lähteä, vai mikä oli motivaatio? Näissä hommissa kaikki on kuitenkin lähtökohtaisesti sen verran epävarmaa, että itse en viitsisi kiinnittää rahaa järjestelyihin. Ohareissa sponssit sentään jäävät omaan taskuun...

Poissa asdf

  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #46 : Marraskuu 28, 2022, 09:55:34 »
Ihan joka paikassa ei ole tarjontaa.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #47 : Marraskuu 28, 2022, 11:36:44 »
Ihan joka paikassa ei ole tarjontaa.

Käy järkeen. Otan osaa vitutukseen. :(

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #48 : Marraskuu 28, 2022, 11:46:44 »
Ihan joka paikassa ei ole tarjontaa.

Sama ongelma tahtoo olla minullakin, eli tarjontaa ei vieressä tahdo olla. Varsinkin jos tiettyä naista haluaisi tavata jotka eivät lähialueella keikkailee.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #49 : Marraskuu 29, 2022, 08:09:30 »
Ihan joka paikassa ei ole tarjontaa.

Sama ongelma tahtoo olla minullakin, eli tarjontaa ei vieressä tahdo olla. Varsinkin jos tiettyä naista haluaisi tavata jotka eivät lähialueella keikkailee.

No sittenhän voisi olla järkeä koittaa ottaa kimppakämppä/huone riskin ja kustannusten jakamiseksi. : )

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #50 : Marraskuu 29, 2022, 09:40:56 »
Ihan joka paikassa ei ole tarjontaa.

Sama ongelma tahtoo olla minullakin, eli tarjontaa ei vieressä tahdo olla. Varsinkin jos tiettyä naista haluaisi tavata jotka eivät lähialueella keikkailee.

No sittenhän voisi olla järkeä koittaa ottaa kimppakämppä/huone riskin ja kustannusten jakamiseksi. : )

Asiakkaalla on oikeus yksityisyyteen.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #51 : Marraskuu 29, 2022, 09:41:21 »
Ihan joka paikassa ei ole tarjontaa.

Missä?😉 Pitäisiköhän tulla sinne paneskelemaan….
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6495
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #52 : Marraskuu 29, 2022, 12:54:40 »
Ihan joka paikassa ei ole tarjontaa.

Sama ongelma tahtoo olla minullakin, eli tarjontaa ei vieressä tahdo olla. Varsinkin jos tiettyä naista haluaisi tavata jotka eivät lähialueella keikkailee.

Sama homma täällä, ei tarjontaa lähistöllä ja lähimpään isompaan kaupunkiin sellaiset sata kilsaa. Mulle ei ole koskaan ollut ongelma lähteä kauemmaskin panomatkoille, itse asiassa kesällä ne on ihan kivoja reissuja muutenkin prätkällä ajellessa. Pisin matka taitaa olla kuutisen sataa kilsaa suuntaansa, tosin sille reissulle yhdistin toki muitakin juttuja. 😎

Vielä ei onneksi ole tullut ohareita silloin harvoin kun itse olen varannut hotellihuoneen, yleensä käyn incalleissa.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #53 : Marraskuu 29, 2022, 13:22:11 »
Ihan joka paikassa ei ole tarjontaa.



Sama ongelma tahtoo olla minullakin, eli tarjontaa ei vieressä tahdo olla. Varsinkin jos tiettyä naista haluaisi tavata jotka eivät lähialueella keikkailee.

No sittenhän voisi olla järkeä koittaa ottaa kimppakämppä/huone riskin ja kustannusten jakamiseksi. : )

Panohaluiset toisilleen tuntemattomat urokset samassa huoneessa ei kuulosta kovin houkuttelevalta ;D

Onneksi autolla pääsee ja tapaamisia on pystynyt järjestämään myös loma & muidenkin reissujen yhteyteen. Asuinpaikkahan on pitkälti valintakysymys. Olen jo tottunut että kaikki ei ole aivan vieressä.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuralaisten oharit
« Vastaus #54 : Marraskuu 30, 2022, 11:33:21 »
Ihan joka paikassa ei ole tarjontaa.



Sama ongelma tahtoo olla minullakin, eli tarjontaa ei vieressä tahdo olla. Varsinkin jos tiettyä naista haluaisi tavata jotka eivät lähialueella keikkailee.

No sittenhän voisi olla järkeä koittaa ottaa kimppakämppä/huone riskin ja kustannusten jakamiseksi. : )

Panohaluiset toisilleen tuntemattomat urokset samassa huoneessa ei kuulosta kovin houkuttelevalta ;D

Onneksi autolla pääsee ja tapaamisia on pystynyt järjestämään myös loma & muidenkin reissujen yhteyteen. Asuinpaikkahan on pitkälti valintakysymys. Olen jo tottunut että kaikki ei ole aivan vieressä.

No eihän siellä tarvii yhtä aikaa olla. On se ruotsinlaivallakin saatu vuorosysteemi toimimaan. ;)