Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko rapsan teko ok?  (Luettu 4714 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko rapsan teko ok?
« Vastaus #20 : Lokakuu 04, 2019, 18:17:11 »
Ulkomailla reissatessa on tullut jokusen paikallisen punterin kanssa juteltua tästäkin aiheesta. Kyllä nämä luvan kysymiset taitavat olla aika suomalainen ilmiö, maailmalla hupakoille ei olla niin kohteliaita kuin meillä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko rapsan teko ok?
« Vastaus #21 : Lokakuu 04, 2019, 20:33:11 »
Nyt täytyy myöntää, että en tiedä seksisaitin sääntöjä. Wörkillä huora sai rapsan pois niin en keksinyt ensimmäistäkään syytä kysyä lupaa. En kysynyt Lexalta ja hän on ainoa jonka olen täällä rapsannut. Tai en ainakaan muista muita.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2611
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko rapsan teko ok?
« Vastaus #22 : Lokakuu 05, 2019, 12:10:49 »
Tää on vähän kaksjakonen homma. Kun kaikki eivät välttämättä halua että heitä rapsataan (yhden tiedän ihan varmaksi). Ja jotkut sitä toivovat. Tottakai hupakon on mukavampi lukea positiivisia rapsoja ja kaikki eivät välttämättä osaa kirjoittaa kehittäviä rapsoja niin että sitä ei tulkittaisi väärin. Ja kuitenkin toisen helmi voi olla toisen roska... mielipiteitä on lähes yhtä paljon kuin rapsaajiakin ja tietenkin toi kotimainen/ulkomainen kun kaikki hupakot (kotimaiset) eivät tietenkään täällä ole lukemassa palautteita palvelustaan. Itse en myöskään ole niin kokenut hupakoissa kävijä että voisin millään muotoa kuvailla luotettavaksi rapsaajaksi. Kuitenkin rapsat on monelle turskalle hyvin tärkeä asia minkä johdosta saattavat jopa tehdä lopullisen päätöksen menevätkö tapaamaan hupakkoa vai ei. ehkä voisikin olla joku yleinen ketju ns nimettömille rapsoille ja hupakoille ketkä ehdottomasti haluavat rapsoja (kaikista kulmista) itsestään voisi olla oma rapsa osio esim profiilissa. Toki siinäkin tulee se taas että voivat poistaa negatiiviset rapsat halutessaan, mutta toisaalta liian paljastavatkaan rapsat eivät palvele kenenkään intimiteettiä...... No jätän tän tähän ja tää on vaan mun ajatuksia....
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.