Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kiinnostaako menneisyys  (Luettu 2945 kertaa)

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Kiinnostaako menneisyys
« : Syyskuu 12, 2022, 22:11:12 »
Yhtä ohjelmaa katsoessani tuli tällainen mieleen. Kuinka paljon just sua kiinnostaa hupakon menneisyys? Missä menee raja ettet jotain voi nähdä(/menee yli sun moraalisi)? Vai onko sillä loppupeleissä mitään merkitystä itsellesi?
Opiskelijarouva

Turku

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5263
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2022, 22:16:29 »
ei lainkaan, pitäisikö?

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #2 : Syyskuu 12, 2022, 22:40:02 »
ei lainkaan, pitäisikö?
Ei välttämättä. 😊 Kokemuksen mukaan meitä on kuitenkin ihan laidasta laitaan ja mua kiinnostaa tilastot. Oli ne sitten aitoja tai ei, niistä saa aina jonkun kuvan. ☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5263
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #3 : Syyskuu 12, 2022, 23:02:26 »
ei lainkaan, pitäisikö?
Ei välttämättä. 😊 Kokemuksen mukaan meitä on kuitenkin ihan laidasta laitaan ja mua kiinnostaa tilastot. Oli ne sitten aitoja tai ei, niistä saa aina jonkun kuvan. ☺️
Minua alkoi kiinnostaa minkälainen asia hupakon menneisyydessä voisi minua taikka jotakin toista turskaa kiinnostaa? Vastaus tuskin on tyyliin monessako maassa hän on käynyt ja missä viihtyi parhaiten? Oletan että se liittyy kenties seksikokemusten määrään tai laatuun tms, kenties jopa sellaiseen onko hänellä rikollista taustaa vai ei, ehkä sekin.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1178
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #4 : Syyskuu 12, 2022, 23:04:07 »
Kyselen treffeillä aina vähän yleisiä kuulumisia, koska ei sitä nyt kylmiltään tai tutustumatta voi ruveta ketään panemaan. Loirin kuoleman aikaan kyselin, herättikö se mitään tunteita ja nyt voisin hyvinkin kysellä samaa Elisabetista. Tapani on siis höpöttää joutavia ajankohtaisista asioista, mutta hutsujen omaa menneisyyttä tai nykyisyyttäkään en suuremmin kaivele. Eri asia on, jos jotkut haluavat kertoa jotain itsestään oma-aloitteisesti. Silloin voin esittää tarkentavia kysymyksiä, paitsi jos jomman kumman suu on täynnä jotain, mikä estää puhumisen.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #5 : Syyskuu 12, 2022, 23:49:34 »
Gallupin vaihtoehdot vähän hämmentävät.

Tietysti kiinnostaa jos on jotain omaan turvallisuuteen ja terveyteen vaikuttavaa juttua, mutta realistisesti tässä ollaan ihan sen armoilla mitä kerrotaan. Nykyisyydestä sentään näkee jotain ilmoitusten perusteella, mutta eipä se oikein sopisikaan kysellä kenenkään elämäntarinaa. (Ja olen oma-aloitteisesti kerrottujen juttenkin suhteen paljon varovaisempi jatkokysymysten kanssa kuin mitä olisin vaikka työkaverille puhuessa…)

Osaan kuvitella asioita jotka tuntuisi niin pahalta, että olisi vaikea päästä sellaiseen fiilikseen minkä perässä tässä skenessä ollaan. Mut nää ei ole sellaisia juttuja joita kukaan oikeasti kertoisi vieraalle asiakkaalle. Tuttujen kesken, kun tietää ihmisestä muutakin kuin sen yhden pahan asian menneisyydestä, asia on eri. Silloin on edes jotain eväitä arvioida itsekin kuinka paljon se menneisyys vaikuttaa nykyisyyteen.

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #6 : Syyskuu 12, 2022, 23:52:10 »
ei lainkaan, pitäisikö?
Ei välttämättä. 😊 Kokemuksen mukaan meitä on kuitenkin ihan laidasta laitaan ja mua kiinnostaa tilastot. Oli ne sitten aitoja tai ei, niistä saa aina jonkun kuvan. ☺️
Minua alkoi kiinnostaa minkälainen asia hupakon menneisyydessä voisi minua taikka jotakin toista turskaa kiinnostaa? Vastaus tuskin on tyyliin monessako maassa hän on käynyt ja missä viihtyi parhaiten? Oletan että se liittyy kenties seksikokemusten määrään tai laatuun tms, kenties jopa sellaiseen onko hänellä rikollista taustaa vai ei, ehkä sekin.

Kohtuullisen moni täällä on ihan oma-aloitteisesti halunnut kertoa mielipiteitään post-op transnaisista. Ja yleensä nimenomaan niin päin että asialla on väliä. Se on varmaan selkein esimerkki, en kyllä tiedä onko yhtään se mitä Turuntytöllä oli mielessä.

Poissa logen

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #7 : Syyskuu 13, 2022, 01:03:17 »
jos menneisyydessä hupakolla on ollut penis niin onhan se mulle vähän turn off. lisäksi jos hupakon palveluvalikoimaan kuuluu jotain omasta mielestä hyvin ällöttävää (esim. kakkaleikit) niin sekin vaikuttaa.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2045
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #8 : Syyskuu 13, 2022, 05:52:26 »
jos menneisyydessä hupakolla on ollut penis niin onhan se mulle vähän turn off. lisäksi jos hupakon palveluvalikoimaan kuuluu jotain omasta mielestä hyvin ällöttävää (esim. kakkaleikit) niin sekin vaikuttaa.

Sama homma, poika-Päivit ei natsaa, tulee ihan homo-olo pelkästä ajatuksesta.

I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #9 : Syyskuu 13, 2022, 06:17:53 »
ei lainkaan, pitäisikö?
Ei välttämättä. 😊 Kokemuksen mukaan meitä on kuitenkin ihan laidasta laitaan ja mua kiinnostaa tilastot. Oli ne sitten aitoja tai ei, niistä saa aina jonkun kuvan. ☺️
Minua alkoi kiinnostaa minkälainen asia hupakon menneisyydessä voisi minua taikka jotakin toista turskaa kiinnostaa? Vastaus tuskin on tyyliin monessako maassa hän on käynyt ja missä viihtyi parhaiten? Oletan että se liittyy kenties seksikokemusten määrään tai laatuun tms, kenties jopa sellaiseen onko hänellä rikollista taustaa vai ei, ehkä sekin.

Kohtuullisen moni täällä on ihan oma-aloitteisesti halunnut kertoa mielipiteitään post-op transnaisista. Ja yleensä nimenomaan niin päin että asialla on väliä. Se on varmaan selkein esimerkki, en kyllä tiedä onko yhtään se mitä Turuntytöllä oli mielessä.
Esimerkiksi vaikka tuo asia. Se on varmasti selkein juttu minkä asiakas näkee. Ja totta, paljon tässä asiassa on sen armoilla mitä pt itse mahdollisesti kertoo jos asia ei näy päällepäin. Kysymystä olisikin voinut tarkentaa hieman, pahoittelut siitä!

Muita esimerkkejä (jos siis tietäisit nämä asiat joko hupakon itse kertomana tai jotenkin muuten) voisi olla esim vakava päihdetausta, se rikollisuus, onko ehkä ollut parituksen/hyväksikäytön uhri jne jne…
Opiskelijarouva

Turku

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #10 : Syyskuu 13, 2022, 06:46:10 »
Ei kiinnosta paskan vertaa. Miksi ihmeessä kiinnostaisi?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #11 : Syyskuu 13, 2022, 07:56:10 »
Jos hupakolla on tai on ollut vakavia mielenterveyden ongelmia tai päihteiden/alkoholin käyttöä, niin se on silloin minulle no go. Toki ymmärrän, että tuollaiset asiat eivät välttämättä tule asiakastapaamisella ilmi, joten mitäpä niistä satunnainen asiakas voisi tietää. Eikä ne asiat sinänsä asiakkaalle kuulu.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2447
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #12 : Syyskuu 13, 2022, 08:27:09 »
Nykyisyys kiinnostaa eli se onko huora pantava, ei menneisyys eikä tulevaisuus. Jos on post-op, sekin on osa nykyisyyttä.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #13 : Syyskuu 13, 2022, 12:41:25 »
Täälläkin menee niin, että enempi tulee juteltua (edellyttäen että on otettu tunnin aika eikä puolikas) lähinnä ihan jostain ajankohtaisista jutuista tai sitten Sihteeri on joutunut kuuntelemaan meikäläisen typerää vitsihuumoria mutta muuten ei ole ruvettu utelemaan mitään menneisyydestä. - Jotain yleisluontoista on joskus tullut juteltua puolin ja toisin mutta yksin tämän harrastuksen suola on että molemmat voivat pitää asiansa itsellään (niin halutessaan.)

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #14 : Syyskuu 13, 2022, 13:14:29 »
Jos se menneisyys on tyyiä et enemmän kuin 1 sanoo et vaikka rahat pöllitty.

ja jos muistan nähneeni saman kuvan 80 luvulla ilmoittajalla ikä ei ole vaihtunut.

sinäänsä juuri muu ei ,voisin olla just senverran utelias et jos joku paljastaa oikean nimen,

näitä varmaan alan guruista ainakin löytyy, ja oisin menossa saattasin kattoo löytyykö fasesta tms
kysyvälle vastataan

Poissa palvelunostaja

  • Full Member
  • Viestejä: 378
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #15 : Syyskuu 13, 2022, 15:14:18 »
Nykyisyys kiinnostaa eli se onko huora pantava, ei menneisyys eikä tulevaisuus. Jos on post-op, sekin on osa nykyisyyttä.

Ihan yhtä hyvin voisi sanoa että post-alkoholismi on osa nykyisyyttä.

En siis koita vängätä että sun pitäisi olla kiinnostunut post op naisista, mutta tämän ketjun kysymyksen kannalta ”post-menneisyys on nykyisyyttä” on mun mielestä vähän turhaa kikkailua.

Poissa Make2004

  • Full Member
  • Viestejä: 108
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #16 : Syyskuu 13, 2022, 15:44:40 »
Oon kova juttelemaan joka tapauksessa ja on ihan kiva kuulla tarinoita oikeasta elämästä ja menneisyydestä
Gimme that Hot Stuff🔥

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6820
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #17 : Syyskuu 13, 2022, 18:26:45 »
Yhtä ohjelmaa katsoessani tuli tällainen mieleen. Kuinka paljon just sua kiinnostaa hupakon menneisyys? Missä menee raja ettet jotain voi nähdä(/menee yli sun moraalisi)? Vai onko sillä loppupeleissä mitään merkitystä itsellesi?

Sinällään en ole kiinnostunut hupakon menneisyydestä. Jotenkin luulen et tunne on molemminpuolinen  8)

Kuitenkin täytyy sanoa, että luen kirjoitettuja rapsoja hupakoista. Nehän nyt ovat "menneisyydestä", vaikka moni rapsa niistä saattaa olla hyvin uusia. Ja kyllä, olen jättänyt hupakoita tapaamatta annettujen rapsojen perusteella.

No minä menen hetkestä nauttien ja sauva tanassa  :inlove: :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 31 )

Poissa keravankolli

  • Hero Member
  • Viestejä: 778
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #18 : Syyskuu 13, 2022, 18:56:21 »
Se niin riippuu palveluntarjoasta. Jos vähänkin on sosiaalista tyyppiä,niin silloin tulee joristua kaikkee tyhjän päivästä,ku itekin oon sosiaalinen tyyppi. Tietysti toivoo ett sais jotain keskustelua aikaiseksi,ku poistaa alkukankeutta,mut harvoin se alkaa menneisyydestä. Päivän tapahtumat yleensä riittää,jos vaan seuraa niitä.
...Mä kokeilen vaan sormella...

Poissa Sutki67

  • Jr. Member
  • Viestejä: 89
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kiinnostaako menneisyys
« Vastaus #19 : Syyskuu 13, 2022, 18:57:59 »
Naamasta ja muustakin (habitus) olemuksesta näkee jo melko helposti, minkälaista reppua on tullut selässä kannettua. Ehkei kaikilla ole silmää tähän, mut heei. Kokemus on valttia tässäkin.
En usko ellen näe.