Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Toimivin surrutin miehille?  (Luettu 5750 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Toimivin surrutin miehille?
« : Lokakuu 02, 2019, 21:36:10 »
Mähän en ole paljoa surruttimia miehiin käyttänyt, tappeja ja dildoja kyllä.
Toiveesta kuitenkin hankin pienen surruttimen, ja nyt oon hieman hukassa - se toimi oikein hyvin yhteen asiakkaaseen, mutta sen jälkeen kohtaamiset surruttimen kanssa olleet enemmän varauksellisia.
Surrutin on tosi pieni, menee kivuttomasti peppuunkin, sekä sopii välilihan ja peniksen hyväilyyn. Mutta niin pieni että vaikea tavallaan pitää näpeissä, ja mietin myös että onko sen surina ehkä liiankin tavallaan tehokasta...

Mutta en vaivu viellä synkkyyteen enkä luovu surruttamisesta, vaan kysyn teiltä arvon kollegat ja asiakkaat millaiset surrittimet olette miehille todenneet toimivan & mihin olette niitä silloin käyttäneet? :)

Surrurrurrrrr.....
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #1 : Lokakuu 03, 2019, 12:00:28 »
Hyvä kysymys.
Kaikenlaisia olen kokeillut vuosien varrella.
Yksi tykkää yhdestä, toisen anatomialle sopii toisenlainen.
Mitään vakiota ei ole mutta pikkuhiljaa ne omat ja asiakkaiden lempparit ovat hahmottuneet.

Sellainen mikä on monikäyttöinen. Sopii sekä anaalin stimuloimiseen, sekä välilihan, kivespussien sekä peniksen ja frenulumin hyväilemiseen.
Vibran vahvuus pienimmällä teholla ei saa olla liian voimakas.
Säätövaraa pitää kuitenkin löytyä.

Sellainen lelu jonka kelpuutan myös omaan käyttöön niihin hetkiin kun olen yksin.  8)

Tuossa kuvassa tämänhetkiset suosikkini.
Tämä pitkä Pinkki..se taipuu.
Toinen pää peppuun ja se toinen pää frenulumin kohdalle.
Kaikki siltä väliltä kosketuksissa vibraan.
Toimii!
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #2 : Lokakuu 05, 2019, 18:20:39 »
Mulla tommoinen surrutin toimii parhaiten aivan pienellä teholla ( kyllä, siinä on turbo napin lisäksi kierros rajoitin ) välilihan stimulointiin ja sitten peniksessä vain tiettyyn pisteeseen.

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #3 : Lokakuu 05, 2019, 18:25:10 »
Mulla ei tehnyt höpöä surruutin. se tärinä sai vaan kiusallisen tunteen kun kerran panin sihteeriä joka nappasi surruuttimen ja surruutteli itseään siinä samalla.

Poissa Palkokasvi

  • Full Member
  • Viestejä: 355
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #4 : Lokakuu 05, 2019, 18:52:29 »
..
Toiveesta kuitenkin hankin pienen surruttimen, ja nyt oon hieman hukassa - se toimi oikein hyvin yhteen asiakkaaseen, mutta sen jälkeen kohtaamiset surruttimen kanssa olleet enemmän varauksellisia.

.. ja mietin myös että onko sen surina ehkä liiankin tavallaan tehokasta...

Mutta en vaivu viellä synkkyyteen enkä luovu surruttamisesta, vaan kysyn teiltä arvon kollegat ja asiakkaat millaiset surrittimet olette miehille todenneet toimivan & mihin olette niitä silloin käyttäneet? :)

Surrurrurrrrr.....

En ole vielä todennut, mutta toisen ketjun aihetta lainatakseni uusista ideoista..   Voisi olla mielenkiintoista nähdä surruttimen vaikutukset viherkasveihin, kuinka tehokkaita ovat. Ethän vielä heitä pois..  :)

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #5 : Lokakuu 05, 2019, 19:25:20 »
Tästä ketjusta tuli mieleen että noissa huippukiva.fi videoissa se juontaja vai seksilogiksi itseään kutsuva sanoi että anaalitappien käyttö saattaisi hyödyttää vanhuksena sitä että ryppyreikä toimii paremmin ja ei tarvitse vaippoihin turvautua, tai ainkain lisäisi vaipatonta ikää. Onkohan tämä totta vai jotain mainospuhetta?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #6 : Lokakuu 21, 2019, 23:00:25 »
Kiitos Viola vinkeistä!!  :-*

..
Toiveesta kuitenkin hankin pienen surruttimen, ja nyt oon hieman hukassa - se toimi oikein hyvin yhteen asiakkaaseen, mutta sen jälkeen kohtaamiset surruttimen kanssa olleet enemmän varauksellisia.

.. ja mietin myös että onko sen surina ehkä liiankin tavallaan tehokasta...

Mutta en vaivu viellä synkkyyteen enkä luovu surruttamisesta, vaan kysyn teiltä arvon kollegat ja asiakkaat millaiset surrittimet olette miehille todenneet toimivan & mihin olette niitä silloin käyttäneet? :)

Surrurrurrrrr.....

En ole vielä todennut, mutta toisen ketjun aihetta lainatakseni uusista ideoista..   Voisi olla mielenkiintoista nähdä surruttimen vaikutukset viherkasveihin, kuinka tehokkaita ovat. Ethän vielä heitä pois..  :)

No en mä vielä lyö surruttimia naulaan...täytyy vaan lisätä valikoimaa ja aloittaa uusi testikierros :D

Mulla tommoinen surrutin toimii parhaiten aivan pienellä teholla ( kyllä, siinä on turbo napin lisäksi kierros rajoitin ) välilihan stimulointiin ja sitten peniksessä vain tiettyyn pisteeseen.

Mielenkiintoinen pointti...mähän tietty oon käyttänyt noita aina täysillä :-[
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #7 : Kesäkuu 02, 2020, 01:00:36 »
Hyvä kysymys.
Kaikenlaisia olen kokeillut vuosien varrella.
Yksi tykkää yhdestä, toisen anatomialle sopii toisenlainen.
Mitään vakiota ei ole mutta pikkuhiljaa ne omat ja asiakkaiden lempparit ovat hahmottuneet.

Sellainen mikä on monikäyttöinen. Sopii sekä anaalin stimuloimiseen, sekä välilihan, kivespussien sekä peniksen ja frenulumin hyväilemiseen.
Vibran vahvuus pienimmällä teholla ei saa olla liian voimakas.
Säätövaraa pitää kuitenkin löytyä.

Sellainen lelu jonka kelpuutan myös omaan käyttöön niihin hetkiin kun olen yksin.  8)

Tuossa kuvassa tämänhetkiset suosikkini.
Tämä pitkä Pinkki..se taipuu.
Toinen pää peppuun ja se toinen pää frenulumin kohdalle.
Kaikki siltä väliltä kosketuksissa vibraan.
Toimii!

Taisit käyttää tuota oikeanpuoleista viime leikeissämme. Tutulta näyttää ja hyvältä tuntui.  8)

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 635
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #8 : Kesäkuu 11, 2020, 00:09:26 »
Tästä ketjusta tuli mieleen että noissa huippukiva.fi videoissa se juontaja vai seksilogiksi itseään kutsuva sanoi että anaalitappien käyttö saattaisi hyödyttää vanhuksena sitä että ryppyreikä toimii paremmin ja ei tarvitse vaippoihin turvautua, tai ainkain lisäisi vaipatonta ikää. Onkohan tämä totta vai jotain mainospuhetta?

Näinhän se on. Sosiaali- ja terveysministeriön ohjeen mukaan miesten tulee aloittaa käyttö 30 vuoden iässä.
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa PekkisB

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #9 : Elokuu 08, 2020, 17:50:19 »
Omasta kokemuksesta sanoisin, että paras tähän mennessä on ollut Satisfyer. Ei se naisten malli, vaan tämä: https://www.satisfyer.com/fi/tuotteet/seksilelut-pariskunnille/monitoimilelut/74/endless-fun?number=

Toinen pää toimii tavallisena vibrana ja tuo "haarukkapää" on ihan omiaan monin eri tavoin käytettynä frenulumiin ja terskan reunoihin...
« Viimeksi muokattu: Elokuu 08, 2020, 17:56:06 kirjoittanut PekkisB »
Helppohoitoinen ja sisäsiisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #10 : Elokuu 09, 2020, 19:23:34 »
Mulla ei tehnyt höpöä surruutin. se tärinä sai vaan kiusallisen tunteen kun kerran panin sihteeriä joka nappasi surruuttimen ja surruutteli itseään siinä samalla.

Onhan se hieno tunne kun luulee olevansa kunnon panomies ja sitten kesken panon huora rupeaa runkkailemaa itseään dildolla.
Taas maksoin  250€ siitä että Tirppa/Lifti ei riitä ja tekokulli on parempi.

Siinä sitten itkua pidätellen kotia kohti katsomaan Steven Segalin kaappaus merellä VHS
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15021
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #11 : Elokuu 09, 2020, 19:24:42 »
Vai surrutin  ;D

Mulle riittää se, että vito surruttaa surutta menemään.  8)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #12 : Elokuu 09, 2020, 20:13:19 »
Täällä oppii uusia hienoja sanoja niin kuin  frenulum. Mitä surruttimiin tulee, tärkeintä on ettei niitä lykätä minun anukseen.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Toimivin surrutin miehille?
« Vastaus #13 : Elokuu 09, 2020, 20:36:31 »
tollanen seiskanelonen papikka jalkojen väliin. varma orgasmi vartin surruttelun jäläkeen.
ja polkaset tyhjää niin takaan että tunne on ikimuistoinen. ;D
"Puolivallaton Leskimies"