Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

RE Naughty Nataly

<< < (4/5) > >>

Jaatinen:
Mulle sano että vois tulla vuoden alusta uudelle käynnille. Korona-aikana aloitti nää Suomen keikat ja siksi harvemmin kävi alkuun.

Jirij:
Onko tämä daami tosiaan rahan arvoinen kun owot suutelua ja cim maksaa kaikki extraa?

Tälläset vanhemmat tammat yleensä kompensoi ikäänsä halvemmalla hinnalla ja palvelut kuuluu normi hintaan

Vieras1503:

--- Lainaus käyttäjältä: Jirij - Lokakuu 27, 2023, 00:45:29 ---Onko tämä daami tosiaan rahan arvoinen kun owot suutelua ja cim maksaa kaikki extraa?

Tälläset vanhemmat tammat yleensä kompensoi ikäänsä halvemmalla hinnalla ja palvelut kuuluu normi hintaan

--- Lainaus päättyy ---
Se sun on itse päätettävä kukaan ei sitä sulle voi kertoa absoluuttisesti miten sen itse tulet kokemaan. Sensijaan absoluuttisesti voin itse todeta että kovin suurista summista ei ole kyse.

Jaatinen:
No ei. Muutamia kymppejä. Suutelusta kannattaa ainakin maksaa, lupaan että on kevyesti sen arvoinen.
Owo on makuasia. Tuskin olisi tehnyt mun kokemukseeni hänestä kovinkaan isoa eroa vaikka se olisi ollut kumitettu. Suutelu sen sijaan oli eri levelillä mitä muilla. Menee omalla listalla jopa selvästi ykköseksi.

Jirij:
Tuli käytyä tänään visiitillä Natalyn luona ja eipä tarvinnut pettyä. Otin vähän extra palveluja mukaan ja hyvin tosiaan daami suoritti. Kunnon kielimoukkuja alkuun huolella, sit pillun kimppuun kielellä ja sormilla ja on kyllä märkä mätäs kun lämmittää kunnolla. Sit oli mun vuoro saada suihinottoa ja rimmausta ja ahnaasti kieli kävi pöllönsilmässä pitkän aikaa ja ei tykännyt yhtään pahaa kun kädellä työnsin sen päätä vaan jatkamaan kun meinasi lopettaa, kortsu päälle ja doggy ratsastus ja saarnasi käytiin läpi, tuntia tykkäävän kun lähärissä kietoi jalat mun ympärille ja selkää raapi vähän samalla, kulli ulos ja kumi veks ja siitä asennon vaihto sekä kieltä vähän vielä mun hanuriin samalla runkaten ennenkuin kuti lähti avainna odottavaan suuhun ja siemenet siitä nieluun.
Ikä taitaa alkaa nelosella, mut tässä sen huomaa et vanhassakin repussa voi olla yllättävän hyvät eväät. Parikyt vuotta aikasempi versio niin sit olis täydellinen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta