Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Siltamäen anja

<< < (12/12)

MorganG:

--- Lainaus käyttäjältä: Prinssialbertti - Heinäkuu 03, 2024, 12:31:03 ---Olen pitkään harkinnut käyntiä Anjalla. Vuosi sitten soittanutkin.
Ei ole tullut mentyä.
Nyt voisi ehkä piipahtaa.
Mihinkä "hierontapakettiin" kuuluu kullin veivaus hintaan? Vai maksaako kaikki erikseen? Ei viitsi puhelimitsekkaan suoraan tiedustella.

Mikä on "etiketti"? Heittäydytäänkö suoraan alasti vsi pitääkö kohteliaastk tiedustella? Vai ollaanko kenties alushousut jalassa jotka myöhemmin riisutaan?

--- Lainaus päättyy ---
Anjan nettisuvulla oleviin hintaan ei sisälly "onnellinen loppu" muttei niistä paljoa tule lisäjintaa. En nyt ole hetkeen käynyt mutta tunti onnellisella lopulla käsityönä oli muistaakseni 90€ ja 1,5h 110€. Tai sitten kympin enemmän... Munasilleen tietysti ennen hierontapöydälle menoa jos haluat onnellisen lopun ja mukavan takaapäin hipsuttelun ennen selälleen kääntymistä.

Tomusokeri9:
Olen ollut pari vuosikymmentä vakkarina Anjalla. Viime vuodet käynyt tosin enää harvakseltaan. Viime viikolla sitten viimeinen käynti. On niin pahasti rutinoitunutta ja väsynyttä tuo käsittely, ettei enää innosta käydä uudelleen. Ei vaan nosta minkäänlaista jännityksen tunnetta enää. Kuten kaikissa ammateissa yleensä, eläkeikä on aivan pätevä paikka päättää työura. Näin myös Anjan kohdalla. Hän on eläkeiän jo muutamia vuosi sitten ohittanut. Pitkään hänellä käyneenä, kaikki (aivan kaikki) palvelut olleet käytössä. Suuri oli pettymys nyt, kun piti pillua nuolla niin sinne olikin tällä kertaa tungettu liukkariksi kookosöljyä tai ainakin sen makuista mönjää ja isommalla kauhalla. Loppuiltapäivä suu täynnä kookosmakua… Pillua nuollaan ja imetään vain ja ainoastaan mahtavan elämyksen, hyvän tuoksun/maun ja totta kai myös PT:n mieliksi, prkle. No, kun nyt olin jo ryhtynyt siihen hommaan, niin touhusin sitä hetken jonka jälkeen vihoviimeisen kerran hieman epämukava yhtyminen kumin kera hierontapöydällä.
Ketä raati suosittelee korvikkeeksi? Samantyyppistä PT:aa haen mutta pitää olla vähän pirteämpi pakkaus. Ikää saa mieluusti olla kunhan ei kuitenkaan em. legendan kilometrimäärää täytä.

Ollin kuppi:
Caroline ei ole lainkaan huono hyppy, jos aikanaan on viihtynyt Anjan seurassa. Hinta-laatu on kohdallaan. Ihan typykästä ei ole jyse mutta siisti, asiallinen, mukava enkä vartaloa ja ulkonäköäkään ryhtyisi moittimaan. Kuva naapurissa varsin realistinen.

Lera tai Alina tai Arina on takuuvarma milf, joka suhtautuu asiakkaaseen rennosti mutta ei rutinoituneesti. Mainitsinko tissit :headbang:

Leea on ylistelty niin, ettei enempää tarvitse.

Jos ei hieronta ole niin justiinsa, niin Hauskat seikkailut Jumbon lähellä on mukava ja iloinen ikähaarukkaan sopiva. Siellä tosin hieronta meinaa karata käsistä jonkun muun hauskan pukatessa päälle. Mutta hyvä ja mukava kotimainen.

Naapurin nelikymppinen kotimainen hieroja tarjoaa rutiinia heti ekasta kerrasta, joten kokeile muita mielummin. Kotimainen +50 tantrahieroja-öljy-joku, jolla tolkuttoman pitkät sepustukset naapurissa, ei myöskään mene jatkoon.

Rolling Stone:
Anja on ihan super hyvä hieroja, käsihoito on loistava ja koskea saa kaikkialle.Kuulemma muutkin palvelut saattaa olla mahdollisia, itse olen vain hieronta-asiakas ollut. Ehkä kohta parikymmentä vuotta olen käynyt hoidoissa silloin tällöin. Todella mukava tyyppi, nyt jo reilusti yli kuusikymppinen, mutta upean muodokas ja kaunis nainen. Aika Trump henkinen, joten kannattaa varautua näihin uusuimpiin tarinoihin ja ottaa foliohattu mukaan, jos ei siedä 'erilaisia' maailman näkemyksiä. Itse olen sitä mieltä, että virkistävää kuunnella monenlaisia uskomuksia, mielipiteitä, tai näkemyksiä. Ei hän fanaatikko ole, ehkä perus republikaani vain.

Jari1:
Täällä kyllä edelleen tulee viikoittain käytyä, ja on tullu jo varmaan toista kymmentä vuotta käytyä. On edelleen loistava.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta