Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Suihinotto  (Luettu 36312 kertaa)

Poissa tampereman51

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #100 : Toukokuu 17, 2024, 15:04:10 »
Julian mieshän on itsekin alalla ja kuulemma tarjoaa kunnon suikkareista jne

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 618
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto
« Vastaus #101 : Toukokuu 17, 2024, 15:12:24 »
^Juu näin on. Molemmat teemme, yhdessä ja erikseen. Erittäin toimiva ratkaisu meille, ne jotka ei pysty ymmärtämään tai hyväksymään eivät taida ymmärtää avoimia suhteita muutenkaan.
Nokialla

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 618
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto
« Vastaus #102 : Toukokuu 17, 2024, 15:16:40 »
^Kyllä se on mun mies. En nyt ihan ymmärrä miten kenenkään perhesuhteet liittyy mihinkään mutta tietysti sulla, kuten muillakin on oma vapaus valita kellä pt.llä käy. Eikä niitä valintoja tarvitse mitenkään selitellä tai perustella kenellekään. Kuten ei pt.n tarvitse perustella keitä hän valitsee asiakkaikseen.

Ehkä vähä oftopic mutta ois kiva kuulla miten sun mies suhtautuu tähän ammattiin? Itellä lähes sama tilanne ja näin miehenä hieman ristiriitaiset tunteet

Kiitos kysymästä, hyvin suhtautuu. Etenkin nyt kun huoraa itsekin niin katsantokanta on laajentunut entisestään. Sitä oppii tietämään ja ymmärtämään näitäkin hommia ihan eri tasolla kun kokeilee itse.
Nokialla

Poissa Sexman2024

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #103 : Toukokuu 17, 2024, 18:41:34 »
Juu, itsekin miehenä tekisin noita hommia, jos aika riittäisi. Mikäs sen parempaa kuin tarjota nautintoja.

Eikä mua ikinä haittaisi vaikka parempikin sukupuoli tekisi näitä hommia... sehän olisi jopa kunnianosoitus, että kelpaa.

Hienoa, että pt riittää. Arvostan kovasti.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 618
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto
« Vastaus #104 : Toukokuu 17, 2024, 19:21:21 »
^Hieno homma, kiitos ymmärryksestä. Tässä ollaan molemmat koettu väliin melkoisia ristiaallokoita.
Nokialla

Poissa Sexman2024

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #105 : Toukokuu 17, 2024, 20:43:27 »
Siitäpä tulikin mieleen, että kunnon suihinotto kiinnostaa... lämpö saa miehen aivan horny olotilaan.

Poissa big show

  • Full Member
  • Viestejä: 120
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #106 : Toukokuu 18, 2024, 04:38:58 »
^Hieno homma, kiitos ymmärryksestä. Tässä ollaan molemmat koettu väliin melkoisia ristiaallokoita.
Teetkö JuliaK kotikäyntejä, länsisellä Tampereella? Ihan yksin, ei miehe kera : )
// Helsinki-Tampere työmatkailija all night long

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 618
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Suihinotto
« Vastaus #107 : Toukokuu 18, 2024, 09:01:58 »
^joskus harvoin kun on aikaa, mieluummin otan vastaan kotonani.
Nokialla

Poissa Pehmeapuuma

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #108 : eilen kello 20:13:54 »
Heips,

Ihmettelen usein, kun miehet kysyvät suuhoitoa ilman kondomia. Eikö teille oma terveys merkitse mitään? Ymmärrän kyllä, että ilman kondomia tuntuu paremmalta, mutta mitäpä jos saatkin jonkin noista alla olevista taudeista itsellesi???

Itse en halua mitään tauteja mihinkään aukkooni enkä niitä tauteja jakele myöskään asiakkailleni.

Lähes kaikki seksitaudit voivat esiintyä sukuelinten ohella myös suun limakalvoilla: herpes, kondylooma eli visvasyylä, tippuri, kuppa ja klamydia. Myös B-hepatiitti voi tarttua suun limakalvojen kautta!

Aika riskipeliä käytte miehet, jos annatte ottaa suihin ilman kondomia.

Maria😘
N 50 v aito GFS-tyylinen Suomipuuma,halailu,suutelu,hellät otteet,huumorintajuinen,täysin luomu.Myös sub/dom palvelua tietyissä rajoissa sekä eroottistahierontaa.Anaalia myös saatavilla puolin ja toisin.Strap-on!

Poissa MatsVaan

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #109 : eilen kello 20:25:23 »
Heips,

Ihmettelen usein, kun miehet kysyvät suuhoitoa ilman kondomia. Eikö teille oma terveys merkitse mitään? Ymmärrän kyllä, että ilman kondomia tuntuu paremmalta, mutta mitäpä jos saatkin jonkin noista alla olevista taudeista itsellesi???

Itse en halua mitään tauteja mihinkään aukkooni enkä niitä tauteja jakele myöskään asiakkailleni.

Lähes kaikki seksitaudit voivat esiintyä sukuelinten ohella myös suun limakalvoilla: herpes, kondylooma eli visvasyylä, tippuri, kuppa ja klamydia. Myös B-hepatiitti voi tarttua suun limakalvojen kautta!

Aika riskipeliä käytte miehet, jos annatte ottaa suihin ilman kondomia.

Maria😘

Oikeasti asiakkaiden terveyttä ajatteleva pt vai taas kerran yritys perustella miksi pitäisi valita kotimainen pt jolla huonommat palvelut ja kalliimpi hinta kuin ulkkareilla?

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #110 : eilen kello 20:29:07 »
Heips,

Ihmettelen usein, kun miehet kysyvät suuhoitoa ilman kondomia. Eikö teille oma terveys merkitse mitään? Ymmärrän kyllä, että ilman kondomia tuntuu paremmalta, mutta mitäpä jos saatkin jonkin noista alla olevista taudeista itsellesi???

Itse en halua mitään tauteja mihinkään aukkooni enkä niitä tauteja jakele myöskään asiakkailleni.

Lähes kaikki seksitaudit voivat esiintyä sukuelinten ohella myös suun limakalvoilla: herpes, kondylooma eli visvasyylä, tippuri, kuppa ja klamydia. Myös B-hepatiitti voi tarttua suun limakalvojen kautta!

Aika riskipeliä käytte miehet, jos annatte ottaa suihin ilman kondomia.

Maria😘

Ihmettelen usein että moni kotimainen ilmoittaa kaikki kumilla paitsi heitä voi nuolla ilman suuseksisuojaa.
Suusta tarttuu taudit huonommin kuin suuhun jolloin nämä kotimaiset tietoisesti altistavat asiakkaansa suurempaan vaaraan.

Poissa Pehmeapuuma

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #111 : eilen kello 20:37:35 »
Kaikessa pitäisi käyttää suojaa, se on vastuunottamista. Enkä missään nimessä tässä vertaillut suomalaisia ja ulkomaisia palveluntarjoajia.

Valitettavasti moni ei edes tiedä, että suuseksin kauttakin voivat taudit tarttua. Olen myös seksologi ja sairaanhoitaja koulutukseltani, joten mulle nää jutut on tärkeitä. En halua pilata kenenkään elämää. Vastuulliset pt:t käyvät myös suojien käytön lisäksi säännöllisesti testeissä.

Testissä käyminen ei kuitenkaan yksistään ole suoja.

Jokainen tietysti tekee omat valintansa, niin pt kuin asiakas. Halusin vain muistuttaa suojien käytön tärkeydestä ja vastuunottamisesta.

Rakkautta ja aurinkoa kaikille
Maria
N 50 v aito GFS-tyylinen Suomipuuma,halailu,suutelu,hellät otteet,huumorintajuinen,täysin luomu.Myös sub/dom palvelua tietyissä rajoissa sekä eroottistahierontaa.Anaalia myös saatavilla puolin ja toisin.Strap-on!

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #112 : eilen kello 20:43:05 »
Kaikessa pitäisi käyttää suojaa, se on vastuunottamista. Enkä missään nimessä tässä vertaillut suomalaisia ja ulkomaisia palveluntarjoajia.

Valitettavasti moni ei edes tiedä, että suuseksin kauttakin voivat taudit tarttua. Olen myös seksologi ja sairaanhoitaja koulutukseltani, joten mulle nää jutut on tärkeitä. En halua pilata kenenkään elämää. Vastuulliset pt:t käyvät myös suojien käytön lisäksi säännöllisesti testeissä.

Testissä käyminen ei kuitenkaan yksistään ole suoja.

Jokainen tietysti tekee omat valintansa, niin pt kuin asiakas. Halusin vain muistuttaa suojien käytön tärkeydestä ja vastuunottamisesta.

Rakkautta ja aurinkoa kaikille
Maria



Voit olla koulutukseltasi mutta onkohan kaikki tullut oikein sisäistettyä. ;D
Luotan enemmän ylilääkärin antamiin tilastoihin ja todennäköisyyksiin.

B-hepatiittiinkin on rokote joten sekin koskee vain rokottamattomia.  8)

Poissa Nuolija

  • Full Member
  • Viestejä: 201
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Suihinotto
« Vastaus #113 : eilen kello 20:43:32 »
Heips,

Ihmettelen usein, kun miehet kysyvät suuhoitoa ilman kondomia. Eikö teille oma terveys merkitse mitään? Ymmärrän kyllä, että ilman kondomia tuntuu paremmalta, mutta mitäpä jos saatkin jonkin noista alla olevista taudeista itsellesi???

Itse en halua mitään tauteja mihinkään aukkooni enkä niitä tauteja jakele myöskään asiakkailleni.

Lähes kaikki seksitaudit voivat esiintyä sukuelinten ohella myös suun limakalvoilla: herpes, kondylooma eli visvasyylä, tippuri, kuppa ja klamydia. Myös B-hepatiitti voi tarttua suun limakalvojen kautta!

Aika riskipeliä käytte miehet, jos annatte ottaa suihin ilman kondomia.

Maria😘

Aiheeseen sen enempää kantaa ottamatta, eiköhän tämä aihe ole jo moneen kertaan käsitelty ja mietin, että onko todella tarvetta aloittaa jälleen uusi keskustelu siitä? Hakutoiminnolla löytyy varmasti useampi ketju aiheesta, joista löytyy perusteluja puolesta ja vastaan. Olen ollut forkalla rekisteröityneenä jäsenenä nyt noin puolen vuoden ajan ja tuntuu, että jo sinä aikana tästä on jauhettu useampaan otteeseen  ;D

Noin muutoin olen edelleen sitä mieltä, että jokainen saa myydä ja ostaa mitä haluaa, kunhan se tapahtuu omasta vapaasta tahdosta kenenkään painostamatta. Jokainen etsiköön pt:n, jolta saa haluamiaan palveluita  :)

Poissa Pehmeapuuma

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #114 : eilen kello 20:49:11 »
Tilastoihin kannattaakin luottaa, hyvä🙈.

Ja kyllähän mä tuossa mainitsinkin, että kukin pt ja asiakas saavat itse päättää!

Ei ollut tarkoitus jauhaa samaa asiaa, mutta tännekin tulee uusia ihmisiä koko ajan ja uskokaa tai älkää, kaikki eivät ole niin valistuneita kuin te!

Mutta ihanaa kesää kaikilla suojilla tai ilman🌞🌞🌞
N 50 v aito GFS-tyylinen Suomipuuma,halailu,suutelu,hellät otteet,huumorintajuinen,täysin luomu.Myös sub/dom palvelua tietyissä rajoissa sekä eroottistahierontaa.Anaalia myös saatavilla puolin ja toisin.Strap-on!

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #115 : eilen kello 20:52:32 »
Tilastoihin kannattaakin luottaa, hyvä🙈.

Ja kyllähän mä tuossa mainitsinkin, että kukin pt ja asiakas saavat itse päättää!

Ei ollut tarkoitus jauhaa samaa asiaa, mutta tännekin tulee uusia ihmisiä koko ajan ja uskokaa tai älkää, kaikki eivät ole niin valistuneita kuin te!

Mutta ihanaa kesää kaikilla suojilla tai ilman🌞🌞🌞

Mihin itse perustat väitteesi?

Jos tarkkoja ollaan niin alkuperäisessä viestissäsi ensin syyllistät kaikki miehet ja lisäsit päätännän vasta seuraavaan viestiisi sen jälkeen kun viestiisi oli vastattu, hyvä🙈.

Poissa Pehmeapuuma

  • Newbie
  • Galleria (15)
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #116 : eilen kello 21:06:46 »
Osuipa nyt herkkään kohtaan😅🙈.

Nauttikaa seksistä ihan kuten haluatte, sehän on teidän ja pt keskinäinen sopimus😘.

Turha tästä on kimmastua, elämäähän nämä asiat vain ovat.

Ihania olette varmasti kaikki asiakkaat, kuten pt:kin❤️
N 50 v aito GFS-tyylinen Suomipuuma,halailu,suutelu,hellät otteet,huumorintajuinen,täysin luomu.Myös sub/dom palvelua tietyissä rajoissa sekä eroottistahierontaa.Anaalia myös saatavilla puolin ja toisin.Strap-on!

Poissa lepsky

  • Full Member
  • Viestejä: 415
  • * Kelpo kaveri
Vs: Suihinotto
« Vastaus #117 : eilen kello 21:09:27 »

Nauttikaa seksistä ihan kuten haluatte, sehän on teidän ja pt keskinäinen sopimus😘.


Mikä oli siis kirjoituksesi tarkoitus kun jokainen saa päättää itse?