Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oma kumi mukaan  (Luettu 12361 kertaa)

Poissa Runk-Kari

  • Full Member
  • Viestejä: 113
  • ** Piristää muiden päivää
Oma kumi mukaan
« : Syyskuu 06, 2022, 18:32:07 »
Onko kukaan päässyt tapaamaan tätä Nokialla tuollaisella otsikolla ilmoittelevaa neitiä naapurista?
Ensimmäiseen viestiin vastaa ja kertoo hinnat, mutta siihen katkeaa viestiliikenne.
Ymmärrän kyllä, että viestejä tulee ns paljon.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #1 : Syyskuu 06, 2022, 23:06:40 »
Minulle kyllä vastasi todella ahkerasti. 😎
Tavattu ja ihan aloittelija, tehnyt tätä hommaa viikon verran koska kaverit houkutteli että helppoa rahaa tiedossa.  :behind:
Jossain rahavaikeuksissa ja pössyttelee kaupan tuotteita, ei onneksi vahvempia.
Siis ihka aito pissis, kuvat ehkä vanhat koska hieman isomman kokoinen mitä kuvat antaa ymmärtää.
Tekstissä kuitenkin mainittu pituus & paino jotka pitivät paikkaansa.
Ikä pitää paikkansa, on todella ujo.

Sängyssä olisi ollut valmis olemaan paikoillaan silmät kiinni.
Juttelin hänen kanssaan tovin ja käskin miettiä hieman enemmän mitä haluaa elämältään ja keksiä toista ratkaisua ongelmiinsa.

Jätin rahani toivottavasti parempaan tarkoitukseen..
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vieras0330

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #2 : Syyskuu 09, 2022, 11:16:19 »
Moro!

Hienosti hoidettu Jousimies! Täydet respectit!! Toisen ihmisen arvostaminen,"pelisilmää" tilanteissa,toisen ihmisen ahdingon väärä hyväksikäyttö ovat asioita, joita pitää kunnioittaa kaikkien. On eri asia, jos molemmilla osapuolilla ovat asiat kunnossa ja omasta vapaasta tahdosta tapaavat!! Toivottavasti ohjeesi löysivät perille!!

Poissa johannes2019

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2022, 07:07:57 »
ok. mistä voit tietää jos hänellä on vaikeuksia katsoa toista ihmistä silmiin seksin aikana? todella monella on sillain. älytöntä haukkua toista läskiksi ja *******  naiset/tytöt meikkaa paljon se ei tee pissistä, ja eiks pissis ookki jo menny sana🤦🏻‍♀️😂 minä olen hänet tavannut ja suosittelen lämpimästi kaikille! hänen luonaan on paljon käynyt kusettajia ja paskanpuhujia mutta onneksi niistä on selvitty ongelmitta. jos joku ei kelpaa niin miksi edes menet panemaan? tämä nuorukainen on todella ujo eikä voi mitään sille. onneksi hän ei käytä huumeita kun se olisi paskempi juttu ja pilaisi vaan elämänsä. mistä voit tietää kuka täällä kusettaa ja puhuu totta? tälläiset vanhemmat sedät tykkäävät nuoren pikku tytön pillusta ja sanovat pissikseksi. siinä ei ole mitään järkeä että haukutte naista kun hän ei anna vaikka nainen itse päättää ehdot ja säännöt joita teidän miehin pitäisi ehdottomasti kuunnella eikä vain puhua paskaa toisista ja pakottaa! tajuatteko kuinka saatte aikaan traumoja viattomille ihmisille teidän ahdistelusta?!

edit. Halventava kommentti jäseniä kohtaan kielletty.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 29, 2022, 08:44:53 kirjoittanut Mummo »

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2022, 13:43:32 »
ok. mistä voit tietää jos hänellä on vaikeuksia katsoa toista ihmistä silmiin seksin aikana? todella monella on sillain. älytöntä haukkua toista läskiksi ja *******  naiset/tytöt meikkaa paljon se ei tee pissistä, ja eiks pissis ookki jo menny sana🤦🏻‍♀️😂 minä olen hänet tavannut ja suosittelen lämpimästi kaikille! hänen luonaan on paljon käynyt kusettajia ja paskanpuhujia mutta onneksi niistä on selvitty ongelmitta. jos joku ei kelpaa niin miksi edes menet panemaan? tämä nuorukainen on todella ujo eikä voi mitään sille. onneksi hän ei käytä huumeita kun se olisi paskempi juttu ja pilaisi vaan elämänsä. mistä voit tietää kuka täällä kusettaa ja puhuu totta? tälläiset vanhemmat sedät tykkäävät nuoren pikku tytön pillusta ja sanovat pissikseksi. siinä ei ole mitään järkeä että haukutte naista kun hän ei anna vaikka nainen itse päättää ehdot ja säännöt joita teidän miehin pitäisi ehdottomasti kuunnella eikä vain puhua paskaa toisista ja pakottaa! tajuatteko kuinka saatte aikaan traumoja viattomille ihmisille teidän ahdistelusta?!

edit. Halventava kommentti jäseniä kohtaan kielletty.
Onko tämä Johannekselle herkkä paikka? 🤔

En ole läskiksi haukkunut vaan totesin sillä hetkellä olevista kuvista että isompi.
Nykyään kuvat jotka vastaavat todellisuutta, tietysti kuvat vaihtelevat kokoajan.

Myöskään silloin ei lukenut ettei voi katsoa silmiin, nykyään tämäkin mainitaan ilmoituksessa.
Oli ensimmäinen joka oli niin joten ei kovin yleistä ole 🧐

Monet tytöt / naiset meikkaa paljon, olenko sanonut että Essi meikkaa paljon?
Käyppä sanakirjasta katsomassa mitä Pissis tarkoittaa..

Minähän sanoin etten pannut, pitäisikö vielä harjoitella lukutaitoa?

Tuota lopputekstiä en oikein ymmärrä, Setä Miehet käyttäytyy yleensä kiltisti.
Jos luet ilmoitukset uudestaan niin min. Ikäraja on nostettu 20v -> 30v 😎

Jos olet ymmärtänyt maksuseksin idean niin PT saa rahan ja Asiakas pimpsaa. Jos ei saa niin ei PT saa rahaakaan.

Toivon kaikesta sydämestäni Essille parempaa tulevaisuutta, rahat menee oikeasti huonekaluihin ym materiaalin hankkimiseen. (Olisiko pyyhkeet seuraavana vuorossa koska niitä en nähnyt?)
Nimi mainittu koska tämä nimi ilmoituksessa ja ikääkin oli yhtäkkiä tullut lisää 18v -> 20v. Joskus näinkin 😱

Johannekselle toivon kassien laskeutumista sekä rauhoittumista, sinulla on kloppi elämä edessä.
Elä se kiltisti 😇🙏🏽
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 493
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #5 : Syyskuu 29, 2022, 13:53:53 »
Miten tuleekaan mieleen, että tämä Johannes taitaa olla pt itse. Vähintäänkin koulut jääneet vähän vähemmälle, kenties mt osallisena.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #6 : Syyskuu 29, 2022, 16:34:36 »
Miten tuleekaan mieleen, että tämä Johannes taitaa olla pt itse. Vähintäänkin koulut jääneet vähän vähemmälle, kenties mt osallisena.
Samaa mietin mutta jos on Persoonallisuushäiriö niin lääkäri käski aikoinaan leikkiä mukana 🧐
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 154
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #7 : Lokakuu 08, 2022, 20:56:06 »
Ei tarvinnut ottaa omaa kumia mukaan,anto hieroa paljaallla klitorista ja suikkari sitten loppuun asti paljaalla.

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #8 : Lokakuu 08, 2022, 21:40:00 »
Kysyitkö nuolemisesta?

Poissa Jukitsu

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #9 : Tammikuu 24, 2023, 20:52:17 »
Näyttäs edelleen ilmoittelevan. Ensimmäiseen viestiin vastasi nopeasti mutta sen jälkeen ei mitään. Onko kukaan päässyt paikalle asti?

Poissa Maggeli93

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #10 : Tammikuu 30, 2023, 19:55:01 »
Onkos täälä lähimenneisyydes joku käynyt? Mikä tän hetken tilanne? Joko on oppinu ammatin saloihin? Saako rahalle vastinetta? Olis itelle sopivan matkan pääs

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #11 : Helmikuu 03, 2023, 08:29:01 »
Näyttää lisänneen ilmoitukseen pienen varausmaksun, että on ainakin ohareilta jotain oppinut
Nokialla

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #12 : Helmikuu 03, 2023, 11:59:49 »
Tai sit kusettaa "helppoo" rahaa!

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 577
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #13 : Helmikuu 03, 2023, 12:08:08 »
Tai sit kusettaa "helppoo" rahaa!
Ihan mahdollista, jos näin on niin loppuu kyllä sekä ura että tienestit aika äkkiä.
Nokialla

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #14 : Helmikuu 03, 2023, 12:10:26 »
Kun tekee duunia pitkän aikaa, niin oppii lukemaan rivien välistä ja luottamaan tiettyihin nimimerkkeihin.
Jousimies ilman muuta kuuluu luottomiehiin.

Poissa Pe Gu

  • Full Member
  • Viestejä: 376
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Oma kumi mukaan
« Vastaus #15 : Helmikuu 03, 2023, 16:56:47 »
Itse en maksa etumaksua oudolle pt:lle. En ole kyllä ikinä tehny ohariakaan koskaan, viidellä vuosikymmenellä olen tätä harrastanut. Minulle kyllä on tehty ohareita, nykyään harvemmin koska en lähde näiden narkkihörhöjen kusetuksiin mukaan!