Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Real Bianka

<< < (4/7) > >>

lepsky:

--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Syyskuu 07, 2022, 07:37:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: PradBitt - Syyskuu 06, 2022, 22:10:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Syyskuu 06, 2022, 21:42:03 ---
--- Lainaus käyttäjältä: PradBitt - Syyskuu 06, 2022, 20:23:59 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Sowhat - Syyskuu 06, 2022, 18:45:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: PradBitt - Syyskuu 06, 2022, 09:39:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Syyskuu 06, 2022, 05:56:31 ---^ Oli sitten totta tai ei, niin kehotan välttämään kaikkia pt:itä jotka tarjoaa paljaalla panemista. Pitäisihän tämän olla itsestään selvää, voi jeesus saatana.

Siitä tulikin mieleeni: pitäisikö lähteä valistuskiertueelle herättelemään ukkeleita? Muista vain katsoa ovisilmästä ennen kuin avaat, oven takana voi olla AP kysymässä: "onko teillä hetki aikaa keskustella sukupuolitaudeista?"...

--- Lainaus päättyy ---

Jaa, minkähän vitun takia pitäisi välttää? Jos PervoIskä on käynyt laskemassa rojut ränniin kun tyttö sellaista palvelua 100€ lisähinnasta tarjoaa, niin miksi esim. minun pitäisi välttää vierailemasta tuon hupakon luona?

Meinaan jos nylkytän kulli huputettuna ja lopulta laukaisen lastin tytön otsaan niin so what?

--- Lainaus päättyy ---

Aijai, nyt taisi käry käydä! Olet ilmeisesti itse täräyttänyt pelkällä vanteella sisään, vai mistä tiedät hinnan tuolle palvelulle koska aloittaja ei sitä kerro eikä koko palvelua edes tytön ilmossa ole  :behind:

--- Lainaus päättyy ---

Nyt ota silmä käteen ja lue ilmoitus ;

"🔞DEPENDING ON HYGIENE I ALSO DO SEX WITHOUT CONDOM,BECAUSE I LOVE COCK,OF COURSE IS EXTRA 100€❗"

--- Lainaus päättyy ---
Milläs tämä hygieenisyys ja taudittomuus todistetaan? Sillä kun sanoo niin olevan? 🙄

--- Lainaus päättyy ---

Niin, milläs sä todistat sitten? ::)

--- Lainaus päättyy ---
En mä tarjoakkaan ilman kortsua mitään, vaikka käyn säännöllisesti testeissä. 😊

--- Lainaus päättyy ---

Milläs tämä en tarjoa ilman kortsua ja käyn testeissä käynti todistetaan? Sillä kun sanoo niin olevan? 🙄

Turuntyttö:
Oi hei lepsky, pitkästä aikaa! Sillä se varmaan selviää miehelle kun ei pääse työntämään sitä munaa suuhun eikä pilluun ilman sitä kortsua. 😅 Simple as that. Sillon ei ole edes tarve kysellä minkään testitulosten perään. ☺️

lepsky:

--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Syyskuu 07, 2022, 21:30:44 ---Oi hei lepsky, pitkästä aikaa! Sillä se varmaan selviää miehelle kun ei pääse työntämään sitä munaa suuhun eikä pilluun ilman sitä kortsua. 😅 Simple as that. Sillon ei ole edes tarve kysellä minkään testitulosten perään. ☺️

--- Lainaus päättyy ---

Onhan sillä väliä jos kumi sattuu menmään rikki. Mistä voi tietää jos huoruli vakuuttaa vain panevansa kumilla.
Useat myyvät tiskin alta palveluita vaikka väittävät muuta.  :laught:

HarryPotter:

--- Lainaus käyttäjältä: PervertDaddy - Syyskuu 07, 2022, 19:36:25 ---Minä tykkäsin todella paljon hänen ulkonäöstään. Miten etsiä juuri tuollaisia pieniä teinejä? Onko se paino vai pituus vai mitä kun kannattaa etsiä. 🤔 Monesti tarjoajat ovat minulle vähän liian vanhoja kun tykkään teineistä tai liian isoja naisia.

--- Lainaus päättyy ---

RE:ssä laitat tarkennettuun hakuun sulle sopivat pituus/paino -speksit palveluineen/sijaintineen.

Paljaalla paneminen ei maksuseksissä oikein kolahda, mutta jokainen tekee elämällään kuten haluaa  :whipping:

Vieras1437:
Mikäli tuo kumittomuus pelottaa niin paljon, olisi suotava jättää seksileikit sikseen. Tästä maasta ei taida kovin monta naista löytyä, jotka eivät olisi harrastaneet seksiä ilman kortsua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta