Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Real Bianka
PervertDaddy:
Real Bianka on hyvin kaunis ja pieni 19 vuotias. Juuri minun makuuni. Minulla oli todella hyvät ajat hänen kanssaan. Sain jopa creampie tämän pienen teinin kanssa. Pylly seksi oli parasta. Samalla hän oli jotenkin ärtyisä ja vaivaantunut kun olin siellä. Hän myös sanoi että minulla on paljon vähemmän aikaa kuin mistä olin maksanut. Harmi että en ollut niin kiimainen kun aamulla. Onko teillä kokemusta hänestä?
antero pee:
^ Oli sitten totta tai ei, niin kehotan välttämään kaikkia pt:itä jotka tarjoaa paljaalla panemista. Pitäisihän tämän olla itsestään selvää, voi jeesus saatana.
Siitä tulikin mieleeni: pitäisikö lähteä valistuskiertueelle herättelemään ukkeleita? Muista vain katsoa ovisilmästä ennen kuin avaat, oven takana voi olla AP kysymässä: "onko teillä hetki aikaa keskustella sukupuolitaudeista?"...
Turuntyttö:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Syyskuu 06, 2022, 05:56:31 ---^ Oli sitten totta tai ei, niin kehotan välttämään kaikkia pt:itä jotka tarjoaa paljaalla panemista. Pitäisihän tämän olla itsestään selvää, voi jeesus saatana.
Siitä tulikin mieleeni: pitäisikö lähteä valistuskiertueelle herättelemään ukkeleita? Muista vain katsoa ovisilmästä ennen kuin avaat, oven takana voi olla AP kysymässä: "onko teillä hetki aikaa keskustella sukupuolitaudeista?"...
--- Lainaus päättyy ---
Tällainen valistuskierros, kannatan! 👌😄
PradBitt:
--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - Syyskuu 06, 2022, 05:56:31 ---^ Oli sitten totta tai ei, niin kehotan välttämään kaikkia pt:itä jotka tarjoaa paljaalla panemista. Pitäisihän tämän olla itsestään selvää, voi jeesus saatana.
--- Lainaus päättyy ---
Jaa, minkähän vitun takia pitäisi välttää? Jos PervoIskä on käynyt laskemassa rojut ränniin kun tyttö sellaista palvelua 100€ lisähinnasta tarjoaa, niin miksi esim. minun pitäisi välttää vierailemasta tuon hupakon luona?
Meinaan jos nylkytän kulli huputettuna ja lopulta laukaisen lastin tytön otsaan niin so what?
antero pee:
No ihan siksi pitäisi välttää, että muuten tuet palvelua, joka on vaarallista terveydelle ja aiheuttaa paskan kilpailutilanteen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta