Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ninnineiti  (Luettu 50142 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15016
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #80 : Huhtikuu 16, 2020, 06:58:58 »
Ja tarkoitus ei ollut nyt mitään paniikkia lietsoa vaan antaa heads up, nyt kun tiedän et toi on edessä. :)
Mutta, paniikki tässä nyt kuitenkin on ja tulee olemaan...

Ei vaan, olen pahuksen onnellinen puolestasi ja olen onnellinen siitä, että sain tavata sinut. Olen ollut mielestäni etuoikeutettu, olet aina ottanut kaiken mahdollisen ja joskus jopa mahdottomankin huomioon.
Olet upea ihminen.

Nöyrä kiitos.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kössi

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #81 : Huhtikuu 16, 2020, 10:52:12 »
Eilen saatiin omakin jäähyväiskiertue Ninnin kanssa avattua, pitää nyt yrittää ottaa mahdollisimman paljon iloa irti näistä jäljellä olevista kuukausista ja tapaamisista  8)  On muuten sanottava että enpä ollut edes tajunnut kuinka paljon oli ihmisen kosketuksen tarpeessa nyt kun on pääasiassa ollut yksin neljän seinän sisällä jo päälle kuukauden, kiitos Ninni mahtavasta läheisyysterapiasta :)

Poissa Sakke_Sakuttaja

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #82 : Toukokuu 15, 2020, 12:32:32 »
Tapasin Ninnin eilen pienen tauon jälkeen, ja kylläpä oli hieno jälleennäkeminen!

Ninni on ihastuttava, kuumottava ja valloittava nainen isolla äNNällä, asioista / toiveista on helppo sopia etukäteen ja ulkoisen herkullisuuden lisäksi Ninni on sanavalmis, maanläheinen ja huumorintajuinen tyyppi. Vanhaa mainoslausetta lainatakseni - The Best A Man Can Get  ;)

Sexual healing - todellakin!

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #83 : Toukokuu 15, 2020, 14:31:26 »
Jos ei päästä enää tapaamaan niin kiitos Ninnille ihanista hetkistä  :-* ja onnea uuteen elämään olet, kaiken hyvän ansainnut kaikki hyvä loppuu aikanaan ja jättää tähän sceneen kyllä mahdottoman aukon.  :(

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #84 : Toukokuu 15, 2020, 15:55:24 »
Kävin tänään vierailemassa NinniNeidin satamassa ja täytyy kyllä sanoa, että tuollaista läsnäoloa ja heittäytymistä en ole kokenut missään muualla. Aika monta satamaa on tullut uran aikana nähtyä, mutta tämä kuunari palaa sinne vielä uudestaan. Kiitos Ninni ❤️
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0071

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #85 : Kesäkuu 29, 2020, 20:17:49 »
Onko Ninni jo lopettanut, tietääkö joku?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #86 : Kesäkuu 30, 2020, 03:09:07 »
Tuskin nyt ihan suoriltaan katoaa, vaikka "varoittelua" jo ilmoittelikin arvioista vuoden loppuun mennessä. Ei ole kyllä viestiin tullut vastausta, nyt menee synttärit ilman suunnitteluja näillä näkymin   :-\

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #87 : Kesäkuu 30, 2020, 06:21:43 »
Viesteissä/ajanvarauksessa on ruuhkaa ja siksi otin aiemmin jo privat pois käytöstä ja priorisoin vakkareita. Mulla myös on muitakin menoja ja vastuita tässä elämässä, pyydän kärsivällisyyttä.❤️ Jos en vuorokaudessa ehdi vastaamaan niin se ei tarkoita et kukaan on mustalla listalla tai et oon lopettanut. 😅

Lopettamisen ajankohta ei ole selvinnyt mut ilmoitan siitäkin kun on jotain ilmoitettava, tällä hetkellä en edelleenkään osaa parempaa arviota antaa kuin mahdollisesti loppuvuodesta.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Vieras0071

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #88 : Kesäkuu 30, 2020, 19:47:05 »
Viesteissä/ajanvarauksessa on ruuhkaa ja siksi otin aiemmin jo privat pois käytöstä ja priorisoin vakkareita. Mulla myös on muitakin menoja ja vastuita tässä elämässä, pyydän kärsivällisyyttä.❤️ Jos en vuorokaudessa ehdi vastaamaan niin se ei tarkoita et kukaan on mustalla listalla tai et oon lopettanut. 😅

Lopettamisen ajankohta ei ole selvinnyt mut ilmoitan siitäkin kun on jotain ilmoitettava, tällä hetkellä en edelleenkään osaa parempaa arviota antaa kuin mahdollisesti loppuvuodesta.

Joo, tuli vain pieni hämmennys itselläni kun privat oli otettu pois 😅

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #89 : Kesäkuu 30, 2020, 20:00:37 »
Viesteissä/ajanvarauksessa on ruuhkaa ja siksi otin aiemmin jo privat pois käytöstä ja priorisoin vakkareita. Mulla myös on muitakin menoja ja vastuita tässä elämässä, pyydän kärsivällisyyttä.❤️ Jos en vuorokaudessa ehdi vastaamaan niin se ei tarkoita et kukaan on mustalla listalla tai et oon lopettanut. 😅

Lopettamisen ajankohta ei ole selvinnyt mut ilmoitan siitäkin kun on jotain ilmoitettava, tällä hetkellä en edelleenkään osaa parempaa arviota antaa kuin mahdollisesti loppuvuodesta.

Joo, tuli vain pieni hämmennys itselläni kun privat oli otettu pois 😅

Aaah tuon ymmärrän hyvin! Muita teitä pitkin tavoittaa vakkarit edelleen kunhan aina kerkiän vastailemaan, privat otin pois siksi että saisi rajattua noi yhteydenotot/helpotettua viestiliikennettä. 😘
Thank you 🙏🕊️

Poissa Summer70

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #90 : Heinäkuu 08, 2020, 18:10:14 »
Oletko mahdollisesti Tampereen suunnalle tulossa enää?  :) :)

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #91 : Heinäkuu 12, 2020, 14:00:01 »
^Summer70, valitettavasti soolona tuskin enää teen muualla kuin omassa paikassa. Tähän toki junalla kätevästi pääsee, sieltäkin päin  ;D Jos kuut ja tähdet ja muut kohdillaan niin saatan tehdä kimppareissun sinne suunnalle Minnin kanssa, mutta tämän toteutumisesta tai aikatauluista ei ole tietoa/varmuutta tässä vaiheessa.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Ollille

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #92 : Heinäkuu 12, 2020, 23:26:32 »
Voi harmi Ninni, täällä on yksi mukava tampereella asuva mies lisää ;D
Mielelläni sinut tapaisin, mutta ehkä siellä sun paikassa se onnistuisi  :-*
Nautinnollista kesää sinulle  8)

Poissa sonofgod

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #93 : Elokuu 15, 2020, 21:35:45 »
Hello Ninnineiti,

Huh oli uskonmiehellä sydän pysähtyä kun luin että olet lopettelemassa  :'(
Olen ollut pitkällä pyhiinvaellus reissulla ja lopultakin palannut maisemiin ja olisin todella todella synninpäästön tarpeessa, saisiko tämän jotenkin onnistumaan?  ;D

Uskon että tunnistat kuka tämä uskonmies täällä on ;)

Poissa Vieras0179

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #94 : Elokuu 20, 2020, 21:45:42 »
Onko kukaan kuullut Ninnistä vähään aikaan mitään tai tavannut?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #95 : Elokuu 21, 2020, 06:06:29 »

^
Huoli pois, Ninni on hengissä ja voi hyvin. 😊

Amator

Poissa Masseur

  • Jr. Member
  • Viestejä: 72
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #96 : Elokuu 21, 2020, 07:55:57 »
Ai hitto toi Ninnin profiilikuva... 🤤 Saispa hieroa 💪😍

Poissa Vieras0179

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #97 : Elokuu 21, 2020, 09:22:58 »

^
Huoli pois, Ninni on hengissä ja voi hyvin. 😊

Huh hyvä kuulla, hän on varmaan vain kiireinen kun olen yritellyt tavoittaa häntä.  :)

Poissa Ollille

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #98 : Elokuu 22, 2020, 00:38:45 »
En ihmettele että Ninni on kiireinen, hän on todella todella kaunis ja kivat on kirjoituksetkin, olisipa kiva tavata hänet 🤗😍

Poissa PeterFin

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ninnineiti
« Vastaus #99 : Tammikuu 17, 2021, 19:45:51 »
Vieläköhän Ninniä millään tavoin tavoittaisi?   :inlove: