Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Ninnineiti

<< < (2/25) > >>

Seepeli:

--- Lainaus käyttäjältä: NinniNeiti - Lokakuu 02, 2019, 08:24:24 ---....
Valitettavasti en ole keikkatyttöjä, mulla on hyvät puitteet täällä Tiksissä missä kaikki valmiina eikä tarvitse pelätä sisään tunkevia siivoojia tai työmiehiä (viittaus trio insidenttiin). Hyvin asiakkaat ovat tänne löytäneet ja sijainti on kehuttu. :)

--- Lainaus päättyy ---

Hmmm... vierailijan ei ehkä siis kannata pukeutua siivoojan tai työmiehen asuun ettei tuu väärinkäsityksiä. :D

Boleynground:
Itse tapasin Ninnin ekaa kertaa noin 3 vuotta sitten enkeli duossa. Setämies oli myyty samoin tein. Ninnin lomia lukuunottamatta olen hänet tavannut sen jälkeen joka kuukausi. Huikeita tapaamisia on takana ja eiku paranee. Tuo sexual healing allekirjoitus osuu kyllä nappiin. Tapaamiset paljon muutakin kuin "pelkkä" akti.
Seksi on iloinen asia ei suoritus, sen olen oppinut ja paljon muuta.
Kiitos menneistä ja seuraavaa kertaa jo kovasti odottaen.
Paljon olen loisto tyttöjä tavannut, mutta minulle Ninni on se ykkönen.

Joro76:
No hemmetti soikoon. Kai se täytyy alkaa suunnittelemaan pyhiinvaellusmatkaa etelään ja käydä tapaamassa kuvankaunis vartaloinen taruolento. Mutta täytyy muistaa jättää duunivaatteet päältä pois  :)

NinniNeiti:
Kiitokset BG tässähän ihan herkistyy <3

Hahahaha voi muruset, mulle on ihan sama mitä teillä on päällä niin kauan kun ette yritä omilla avaimilla sisään ;)

Kössi:
Hiphei, Ninniketju! Liitytään nyt sitten itsekin ylistyskuoroon.

Ninnineiti oli ensimmäinen kokemukseni näissä hommissa, eikä kukaan muu ole vielä osunut ihan yhtä keskelle kymppiä. Upean kuuma pieni pakkaus, joka todellakin osaa hommansa. Mutta ihan ykkösjuttu on kyllä itselle ollut kuinka hienosti neiti omistaa sovitun ajan turskapololle - useasti sitä tuppaa unohtumaan, että tästä on maksettukin. Saa ihan vilpittömästi uskomaan olevansa haluttu ja suhtautuu poikkeuksellisella lämmöllä ja hyvällä huumorilla asiakkaaseen. Ja jottei ihan liian hunajaiseksi GFE-mehusteluksi menisi, onhan Ninni aika huima sängyssäkin.

TL;DR - panisin!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta